Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone en Dynafix

Geplaatst door: greetje1970 op: 11-03-2012 12:19
Toen ik vorig jaar bij Vodafone in Amersfoort een abonnement afsloot mocht ik een nieuw toestel uitzoeken. Ik koos voor de Sony Ericcson Arc. Prima toestel. Heel gebruiksvriendelijk. Echter nog geen 3 maanden later had ik pech met het oplaadpunt wat afbrak. Geen probleem hij wordt opgestuurd en kosteloos gerepareerd. Toestel inderdaad na ruim 2 weken gerepareerd terug gekregen. En weer 3 maanden later hetzelfde euvel. Precies hetzelfde punt. Een week geleden krijg ik een mail van Vodafone. Dynafix, het externe reparatieteam hebben een kras ontdekt op het display van de telefoon en daarom gaan ze het display ook vervangen. Het valt alleen niet onder de garantie. Of ik even 166 euro wil betalen of ik krijg het toestel ongerepareerd terug. Daar heb ik mijn toestel niet voor reparatie voor aangeboden en geef aan dat dit niets te maken heeft met het probleem waarvoor ik hem ingeleverd heb. Er is echter niet te praten met de winkel en ze willen hem alleen voor 166 euro leveren of ik krijg hem ongerepareerd terug. Bovendien moet ik nog 35 euro (!!!!) verzend en service kosten betalen (welke service). Een nieuw toestel krijg je pas na 3 keer aanbieden dus daar wordt met geen woord over gerept. Wat kan ik hier mee? Ik hoef hier toch niet zomaar akkoord mee te gaan?

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor