Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone / dynalogic / dynafix GEEN service

Geplaatst door: halsiemp3 op: 02-04-2014 11:21
Heb een waslijst met klachten over dynalogic verhaal is helaas veel te lang om hier neer te zetten. kort samengevat: Onterechte kosten. telefoon 5 x niet gerepareerd word niet terug gebeld. mails worden niet beantwoord. telefoon word niet compleet terug gestuurd. Nu beweerd dynalogic dat mijn telefoon niet meer te repareren is mijn toestal was 2 maanden oud en totaal zonder krassen of enige beschadigen nu heb ik van dynalogic een ''nieuw'' toestel gekregen met krassen erop. het zoveelste conflict wat ik met dit bedrijf heb ze noemen me nog net niet bij mij naam. Heb direct contact opgenomen met klatenservice en zou tot 2 keer toe terug gebeld worden dit is nooit gebeurd. Daarna nogmaals zelf een telefoontje naar dynalogic gedaan en flink boos geworden krijg te horen dat ik dan maar even een mail moet sturen naar serviceclub.nl@dynafix.com Heb ik direct gedaan en nu een week verder nog steeds geen antwoord terug gekregen. Heb een hele dure telefoon en die ben ik door al het gezeik van dynalogic ondertussen alles bij elkaar al 9 weken kwijt voor ''reparatie'' zijn hier nog meer mensen met problemen met dynafix of die een 2e hands toestel hebben gekregen van dynafix? En wat hebben jullie uiteindelijk gedaan om het toch goed op te kunnen lossen? hoop dat iemand me kan helpen. groetjes Nick
Reactie door tijger1 op 02-04-2014 12:06
Als u die telefoon van Vodafone hebt, moet u bij Vodafone zijn en niet bij hun reparatiebedrijf. Ik wens u sterkte met deze zaak, want dat reparatiebedrijf is een puinhoop en Vodafone is net zo erg. Tik in het zoekvak rechtsboven maar eens Dynafix in en huiver.
Reactie door halsiemp3 op 02-04-2014 12:10
Daar was ik helaas al achter gekomen. De vodafone winkel waar ik naar toe ging met mijn defecte telefoon gaf mij door dat ik het moest laten repareren via dynalogic. Dus vandaar dat ik daar terecht ben gekomen. Lopen nu al weken met mijn oude toestel en met duur abboment
Reactie door tijger1 op 02-04-2014 12:13
Dien een klacht in bij Vodafone. Er zal zich hier wel een medewerker melden van het web care team, dan kunt u daaraan mailen. Niet dat dat enige garantie geeft op resultaat.
Reactie door vodafonewebcare op 02-04-2014 15:53
Beste Nick, Ik kan je frustratie begrijpen. Graag wil ik het een en ander voor je uitzoeken. Stuur even een e-mail naar webcare.nl@vodafone.com.Vermeld hierin de volgende gegevens: - 06-nummer - Adres - Klantnummer - Geboortedatum - Laatste 4 cijfers van je rekeningnummer - Reparatienummers Vermeld in het onderwerp Kassa / halsiemp3 / woensdag 02-04 Met vriendelijke groet, Linda
Reactie door halsiemp3 op 03-04-2014 15:04
Beste Linda, Heb zojuist een email gestuurd met de gevraagde gegevens. Hoop dat jullie er wat aan kunnen en gaan doen. Als ik zo de klachten overal lees ben ik niet de enige met nadelige ervaringen met dynafix/dynalogic. En al helemaal over de service lees je niets dan slecht (dan druk je het licht uit) Met vriendelijke groet, Nick
Reactie door jacco54 op 18-07-2014 19:16
Dynafix?! Oplichters zijn het. Mijn nieuwe Huawei Ascend P7 telefoon had ineens een barst van boven naar beneden op de achterkant van de telefoon. Niet aan de buitenkant want er zit een glas of kunststof laagje aan de buitenkant, maar daaronder. Ik had hem besteld via gsmweb bij een abbo verlenging. Via gsmweb een reparatieformulier gedownload, ingevuld en aangetekend opgestuurd. Deze werd gelijk doorgezonden naar dynafix. Dynafix deelde mij mede dat er val stoot of drukschade is geconstateerd (wat pertinent niet waar is) en dat dit niet onder de fabrieksgarantie valt. Als ik hem gerepareerd terug wilde hebben mocht ik effe 180 euro betalen!!! Zijn ze nou helemaal gek geworden. Ongerepareerd terugsturen kost mij nog altijd 36 euro, zogenaamd voor onderzoekskosten. Ze hebben niets onderzocht. Ik heb Dynafix, GSMWEB en Huawei verzocht om een coulance regeling vanwege dat de telefoon nog maar twee weken oud was. De laatste twee verwezen mij op de uitspraak van Dynafix en dat ze hier verder niets mee konden doen. Niemand wil meer iets voor mij doen. Een schande is het, een telefoon van twee weken oud, het kan ze allemaal niets schelen als je maar betaalt. Zo, dit moest ik even kwijt! Met vriendelijke groet, jacco54
Reactie door tijger1 op 18-07-2014 19:27
GSM web moet BEWIJZEN dat het uw schuld was en kan zich niet achter Dynafix verschuilen. Met Huawei hebt u niets te maken. Klik hier beetje naar beneden scrollen. Leg het voor aan de geschillencommissie. Ik neem tenminste aan dat u dat toestel met een abonnement hebt aangeschaft. beetje
Reactie door jacco54 op 18-07-2014 20:33
Toestel is inderdaad met abonnementsverlenging aangeschaft. Is dit een geschillencommissie van gsmweb (dat kom ik nergens tegen op hun website) of is dit een algemene geschillencommissie voor telecom? Met vr.gr., jacco54
Reactie door tijger1 op 18-07-2014 20:44
Lees dit eens door, vooral over de te volgen werkwijze en termijnen. Klik hierhier
Reactie door kolkar op 30-07-2014 18:15
Dynafix licht mensen op net als mij. Ze berekenen transportkosten op mij door omdat ik zogenaamd miet aanwezig was op het adres. Ze kwamen op een heel ander tijdstip dan afgesproken dus logisch dat ik niet aanwezig was. Ze geven aan dat het mijn verantwoording was.
Reactie door joseroyal op 12-01-2015 16:37
nou ik weet hoe het voelt die mensen bij dynalogic die intereseert het geen moer ik heb zelf een iphone 6+ ter reparatie aangeboden en daar werd mij door de telefoon gezegd door een van de medewerkers dat ze de iphone 6 niet als leen toestel hebben aangezien dat het hier om een nieuw toestel gaat maar we sturen u een iphone 5s. wat schets mijn verbazing vandaag krijg ik een koffertje met een toestel er in een iphone 4s met 8 gigabyte dit is geen gelijkwaardig toestel dus ik bel dynalogic op na ongeveer 15 min krijg ik dan eindelijk iemand aan de lijn en wat wordt mij gezegd dit is wel een gelijkwaardig toestel die meneer die floor heet en zijn achternaam niet wil zeggen zegt er kan ios op dus is hij gelijkwaardig ik leg hem uit dat mijn icloud al meer als 10 gigabyte is dus dat ik niets aan het toestel heb waar op hij met zijn leidinggevende gaat overleggen en die dus ook zegt dat ik geen ander leentoestel kan krijgen waarop ik zeg zou ik uw leidinggevende mogen spreken genaamd jasciane krijg ik het antwoord dat die het te druk heeft en dat ze niets voor mij kunnen doen . ik zeg nou kom hem dan maar ophalen want wat moet ik met een toestel waar ik niets aan heb. antwoord wij komen hem pas ophalen als we uw toestel komen brenge. ik bel vodafone die zegt mij doodleuk ik begrijp u maar wij kunnen er niets aan doen. ik zeg tegen de medewerker dat ik klant ben bij vodafone en niet bij dynalogic . weer wordt er gezegd dat ze er niets aan kunnen doen ze willen wel elke maand geld ontvangen maar een klein beetje service vergeet het maar

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!