Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone abonnement verlenging eenzijdig geannuleerd

Geplaatst door: ries1974 op: 28-05-2015 16:57
Een lang verhaal iets minder lang. Kort is niet mogelijk, gezien de chaos die Vodafone er weer van maakt. Op 4 april heb ik mijn abonnement online verlengt. Bij de verlenging heb ik gekozen voor een nieuwe iPhone 6. Nadat deze eerst was verzonden naar het verkeerde adres stond hij vervolgens niet goed in de systemen van Vodafone en Dynalogic als terug geleverd. Na eindeloos aandringen van mij is de telefoon toch verstuurd en op 13 mei ontvangen. Toen bleek de simkaart niet geactiveerd te kunnen worden. Op 15 mei heb ik dit aangekaart in een chat met Vodafone en de medewerker wist toen te vertellen dat mijn nieuwe abonnement nog niet was ingegaan en daardoor kon de simkaart niet geactiveerd worden. Ze zou dit overleggen aan de technische afdeling. Op 21 mei werd mijn simkaart eindelijk geactiveerd. Echter mijn nieuwe abonnement was nog steeds niet ingegaan. Tussendoor kreeg ik nog een rekening van Vodafone waarop de telefoon Vandaag heb ik contact gehad met een medewerker van Vodafone die mij doodleuk vertelde dat de verlenging van abonnement op 21 mei was geannuleerd (waar ik overigens geen melding van heb ontvangen). Toevallig dezelfde dag dat mijn nieuwe simkaart werd geactiveerd. Hoe of wat kon hij mij natuurlijk niet vertellen. Op mijn opmerking dat ik het niet geannuleerd heb, kon hij alleen maar vertellen dat ik maar een klacht moest opsturen. Ik kan hier blijkbaar niemand bij Vodafone over spreken. Want (en dat ben ik min of meer al gewend) niemand bij Vodafone kan mij helpen. Ik heb werkelijk geen zin om weer anderhalve maand klachten te versturen en elke week na te vragen of de klacht behandeld wordt of überhaupt nog wel in de systemen staat. Er gaat namelijk wel eens iets mis in de systemen bij Vodafone. Wat is Vodafone toch een slecht bedrijf geworden. Ik ga maar eens kijken of ik juridische stappen kan ondernemen. Onkosten vergoed krijgen en niet alleen de verlenging annuleren, maar gewoon compleet mijn contract opzeggen vanwege wanprestaties van Vodafone.
Reactie door tijger1 op 28-05-2015 23:24
U had dit vervolg beter onder uw eerste topic kunnen plaatsen. Ik zou verder niet weten wat er nog te zeggen valt over Vodafone. Gewoon rampzalig.
Reactie door vodafonewebcare op 29-05-2015 09:43
Beste ries1974, Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | ries1974 | 28-05-2015 | Verlenging eenzijdig geannuleerd"? Gegevens: - naam - mobiele nummer - klantnummer - ordernummer - adres, postcode en woonplaats - geboortedatum - de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer Met vriendelijke groet, Marc Vodafone 24/7 Web Crew

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!