Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone abonement verlengt dikke rekening

Geplaatst door: soulwave op: 01-12-2015 08:16
Dag, Gisteren had ik ineens geen internet meer op mijn mobiele telefoon, even bellen met de klanten service en ik moest even mijn simkaart uit en in de telefoon stoppen, dan zou het weer werken. Dit geprobeerd.maar geen effect, weet bellen. Ik moest wel de simkaart een kwartier uit de telefoon halen, dan zou het weer werken, geprobeerd maar wederom geen effect. Weer bellen, zucht, dan lag het aan de telefoon. Ik moest even naar de Vodafone winkel een ander toestel proberen. Toestel van een collega geleend en geprobeerd, maar nog steeds geen internet, maar weer bellen. Werd nu doorverbonden naar een andere afdeling, nu bleek dat ik door mijn bundel heen was.. Ik had klaarblijkelijk al €100!!! Buiten mijn bundel verbruikt en nu was internet geblokkeerd. Hoe kan dit, ik heb aan staan dat ik niet buiten mijn bundel kan komen, dan krijg ik traag internet... Dit stond niet meer aan, ik had mijn abonnement verlengt en dat word klaarblijkelijk alles weer uit gezet en moet je dit zelf weer aanzetten.. Ik heb naar lang wikken en wegen onlangs toch mijn abonnement verlengt, was tevreden en daar mag je best wat extra voor betalen, heb daar nu ontzettend spijt van. 17-11 -2015 ging mijn nieuwe abonnement in en 18-11-2015 was ik klaarblijkelijk al door mijn 3GB bundel heen en heb ik nog voor 100 euro extra verstookt dat is dus 4Gb in 1 dag!!! Ik ben de afgelopen 2 jaar nog nooit over mijn 3 GB bundel gegaan en nu in 1 dag, na ingang van mijn nieuwe abonnement, meteen dat kan natuurlijk niet. Zaken waar ik dik ontevredenen over ben: 1. Klantenservice: Kunnen klaarblijkelijk niet eens zien dat ik door mijn bundel heen ben, kost me 3 telefoontjes incl wachttijd. 2. Blox worden bij verlenging uitgezet zonder dat dit word aangegeven. Ik wou wat ik had verlengen, geen nieuwe abonnement. Ik had dit graag gehoord toen ik telefonisch verlengde, dat lijkt me goed adviseren. 3 3GB verstoken en €100 euro extra in 1 dag terwijl ik nog nooit buiten mijn bundel ben geweest, dat is toch ook gek. Heb verlengt naar hetzelfde abonnement.... Helaas kon de klantenservice niks voor mij betekenen. Wil iedereen op deze manier waarschuwen, Vodafone geeft zelf geen helder advies namelijk. Ben benieuwd of het Vodafone webcare team hier nog een reactie op geeft om dat ze zeer ontevreden klant enigsinds tegemoed te komen en weer tevrenden kan maken over Vodafone zoals ik was toen ik verlengde. Jan
Reactie door edrick3 op 01-12-2015 13:37
.....DUBBELPOST.... Klik [url=http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/vodafone-abonement-verlengt-dikke-rekening-1/?vHash=c749c73j&cHash=93583c7dd7476a02a95f0f67189678e5: hier.[/url:

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!