vodafone 360 - email
Geplaatst door: yvetje op: 19-01-2010 14:58
ik heb een aantal vragen en zoals ik de klantenservice van Vfe heb leren kennen wordt voor mijn gevoel alleen de 'makkelijk en standaard te beantwoorden' vraag beantwoord.
Het gaat om de volgende vragen:
hoe kan het dat ik mijn mails niet meer ontvang op mijn mobiele telefoon? --> en dit probleem is al langer duidelijk volgens de klantenservice.
Hoe kan dit product dan nog verkocht worden als het een bekend probleem is?
hoe kan ik de mail zó instellen dat ik ze wel ontvang op mijn telefoon ?
hoe lang gaat het goed na de reset? (want dat is het enige advies van Vfe..... het heeft namelijk ooit gewerkt, 14 dagen!)
Vervolgens heb ik 15 januari 2010 een mail o.v.v. KLACHT (waar niet op gereageerd wordt!), gestuurd met de volgende vragen:
wat gaat Vodafone doen om deze problemen op te lossen?
wanneer zijn deze problemen opgelost?
welke (blijvende) oplossing kan Vodafone mij bieden om wél bereikbaar te zijn middels e-mail?
ligt het aan het toestel of aan de 360 dienst? --> én als dit aan het toestel (samsung H1) ligt waarom bieden jullie dit nog steeds aan?
kan ik e.e.a. wel blijvend instellen via de samsung website?
16 januari stelde ik de vraag waarom ik niet via www.360.com kan instellen
Ik heb op 18 januari met grote tegenzin tóch maar een harde reset gedaan (en ook gelijk voor de laatste keer! Dit koste al met al een uurtje of 2-3 om alles in orde te maken) en wat blijkt; HET WERKT VANDAAG WEEEEEEER NIET!!!!! De telefoon geeft aan niet te kunnen synchroniseren (en op deze mail wordt dan ook niet gereageerd door vfe. Er wordt gelijk gereageerd op een mail over betaling).
Vandaag aangegeven
ik vind dit niet meer acceptabel.
Ik wil op mijn telefoon mijn mail kunnen inlezen.
Ik wil dan ook een officiële klacht (Vfe kan mij niet zeggen waar ik moet zijn, de helpdesk is een 'bandje' waar deze optie niet inzit) indienen over het feit dat ik sinds het activeren van het abonnement (01-12-2009) maar twee (!) weken zonder problemen mijn mail heb kunnen ontvangen.
Als het aan het toestel ligt wil ik een ander toestel wat wél werkt, indien het aan vodafone-360 ligt (waar nog steeds reclame voor wordt gemaakt) wil ik van het abonnement af.
Dit is NIET de reden dat ik gekozen heb voor dit abonnement --> overal én altijd mijn email kunnen behandelen.
Het verbijsterd mij dat ik geen adequate reactie krijg op mijn mails en dat zowel ik als Belcompany Vfe niet telefonisch kunnen bereiken.
Komt dit probleem vaker voor en wat moet ik doen om dit op te lossen?
Reactie door yvetje op 19-01-2010 15:53
ondertussen onderstaande reactie van vodafone gekregen......
Ik vind het heel vervelend dat u met dergelijke klachten kampt.
Het probleem is inderdaad middels bij ons bekend. Wij zijn er ook heel hard mee bezig om dit op te lossen. Dit ligt echter bij de technische afdeling.
Wanneer dit probleem is verholpen is mij niet bekend.
Het product mag nog altijd verkocht worden omdat we niet alleen een mail synchronisatie bieden maar ook andere applicaties aanbieden middels dat toestel die wel werken.
Hoe lang het goed gaat na een reset is per klant verschillend. Bij sommige gaat het vanaf dat moment elke dag weer goed. En bij andere, helaas zoals bij u, helpt dit voor korte duur.
Het is geen toestel probleem en ook geen 360 probleem. Het probleem ligt aan de synchronisatie tussen in.
Dit is dan het netwerk. Hier zoeken we middels ook al een oplossing voor.
Op dit moment kan ik u nog geen blijvende oplossing bieden. Ook het bereikbaar blijven voor mail kan ik u niet mee helpen.
Ik vind het heel vervelend voor u. Echter meer dan bovenstaande kan ik niet voor u betekenen op dit moment.
Excuses voor het ongemak.
Reactie door lysettevdb op 25-01-2010 22:29
Hallo,
Ik kamp met dezelfde problemen en ook ik heb contact gezocht met vodafone via de e-mail maar krijg geen antwoord.
Mijn e-mail op de 360 werkt ook niet.
De apss werken niet en maps al helemaal niet.
Schandalig wat zei beloven en niet waar kunnen maken.
Ik heb hem al meerdere malen gereset maar het probleem blijft terug keren.
Ik heb vodafone om een ander toestel gevraagt maar krijg geen antwoord.
Ik ben wel aan het betalen voor deze service maar krijg geen waar voor mijn geld.
Naar nader inzien had ik beter een goedkoper abonnement of een ander toestel kunnen nemen.
Ik baal er ontzettend van.
Hoe kan dit opgelost worden?
Reactie door digitalwater op 25-01-2010 23:30
Ik heb sinds november 2009 de Samsung H1 van Vodafone in combinatie met het 360 netwerk waar zoveel reclame voor wordt gemaakt.
De verkoopster destijds vertelde me dat hier inderdaad navigatie e.d. op zat (wat ik als eis had). Echter bleek later dat je via de Maps applicatie wel kostenloos kunt bepalen waar je op dat moment bent, maar zodra je een route wilt uitstippelen, je hiervoor 4,95 moet betalen.
In de vodafone shop zeiden ze vervolgens dat je alleen hoefde te betalen voor de gesproken routebeschrijving. Maar op mijn vraag, hoe ik dan een routebeschrijving op kaart kreeg zonder gesproken instructies konden ze me geen antwoord geven.
Voor de rest heel veel problemen met de services en synchronisatie van het toestel. Ook de aangeboden apps vallen reuze tegen! Niet zoals mij was voorgespiegeld. Ook op het 360 forum van vodafone veel problemen. En enige reactie van het "vodafone 360 team" is dat ze alle commentaren doorgeven aan de betreffende afdeling, en dat er aan wordt gewerkt. Maar nergens een melding van de voortgang of hoelang het nog duurt voor een update.
Ondertussen al 3 maanden betaald voor een telefoon die niet doet wat is voorgespiegeld bij de verkoop...
En blijkbaar ben ik lang niet de enige die hiermee kampt. Misschien een leuk aandachtspuntje voor kassa, gezien mensen nu betalen voor een dienst die nog totaal niet naar behoren werkt...
Reactie door tdehond op 26-01-2010 17:48
Misschien is Vodafone wel bereid om de prijs van het abonnement te verlagen, nu men weigert het toestel waarmee u niet optimaal gebruik kunt maken van de diensten die u nu wel volledig betaalt, te vervangen door een telefoon waarmee u dit wel kunt.
Reactie door yvetje op 26-01-2010 19:46
helaas.....
geen verlaging in de abonnementskosten
omdat we niet alleen een mail synchronisatie bieden maar ook andere applicaties aanbieden middels dat toestel die wel werken.
géén lagere kosten én géén andere telefoon, helaas......
Reactie door juliettek op 26-01-2010 19:50
Ik heb precies dezelfde problemen en precies dezelfde nietszeggende antwoorden. De verschillende apps lopen ook nog vaak vast, o.a. wanneer ik wissel van de ene naar de andere apps. Daarbij gebeurt het ook dat het primaire 06 nummer van een contact spontaan niet meer primair is maar dat dit gewisseld is met een vast nummer. Met als gevolg dat een sms bericht niet aankomt omdat het naar een vast nummer gestuurd wordt. Bij ieder sms bericht moet ik dus eerst controleren welk nummer is ingesteld als primair nummer. Inloggen op de site van vodafone 360 lukt ook niet meer, opeens werkt mijn wachtwoord niet meer. Een nieuw wachtwoord aanvragen lukt ook niet. Maar dat ligt volgens Vodafone aan mijn browser...
Naar Vodafone bellen heeft geen zin; vragen over Vodafone 360 kan alleen per mail via de site. Fijn, als je daar niet kunt inloggen. Het enige advies van Vodafone was om een klachtenbrief te sturen naar Vodafone klantenservice.
Reactie door lysettevdb op 26-01-2010 22:17
En dan zit je eindelijk op internet en dan wordt je er weer afgegooid.
Heel erg vreemd.
En nog steeds geen gehoor van de vodafone kant.
Het enige wat je in de vodafone winkels zelf te horen krijgt is dat je hem moet resetten.
Dat heb ik al een aantal keer gedaan en het probleem blijft.
Het lijkt mij ook een puntje voor kassa.
Reactie door tdehond op 27-01-2010 12:24
Quote: yvetje schreef op dinsdag 26 jan 2010, 19:46: helaas.....
geen verlaging in de abonnementskosten
omdat we niet alleen een mail synchronisatie bieden maar ook andere applicaties aanbieden middels dat toestel die wel werken.
géén lagere kosten én géén andere telefoon, helaas......einde Quote
Ik zou dat honoreren met een tijdige schriftelijk aangetekende opzegging ( met ontvangstbevestiging) met in achtneming van de opzegtermijn ( in vierde maand voor einde contractdatum bent u altijd ruim op tijd).
Reactie door yvetje op 26-01-2010 16:48
ondertussen 2 verschillende reacties gekregen van de klantenservice, beiden even nutteloos.
Kan iemand mij helpen wat ik hieraan moet doen??????
19-01-2010 Ons antwoord
Geachte heer, mevrouw, --> niet eens op naam!!!!
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Ik kan u geen andere telefoon aanbieden. Ik verzoek u met deze klacht naar het betreffende verkooppunt te gaan om te kijken of zij iets voor u kunnen betekenen.
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
[edit redactie:
Vodafone Klantenservice
===============================================================
20-01-2010 Ons antwoord
Geachte mevrouw [edit redactie: ,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Ik begrijp dat het erg vervelend is dat u zoveel problemen heeft met 360 en uw Samsung H1.
Ik ben uw klacht momenteel aan het onderzoeken met de collega's van de technische dienst.
Wij kijken nu wat de meest passende oplossing voor u is. Ik kom hier zo spoedig mogelijk op terug, ik verzoek u vriendelijk om mijn reactie af te wachten.
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
[edit redactie:
Vodafone Klantenservice
Reactie door criticleon op 02-02-2010 00:15
Ik zou het erg op prijs stellen als Kassa dit eens zou onderzoeken.
Ik betaal ook al een paar maanden voor een telefoon die niet naar behoren functioneert. Ik word ook niet geholpen als ik naar de winkel ga, ik moet het allemaal zelf kunnen oplossen met de Vodafone 360 site. Erg slechte service dus. De applicaties die je kan downloaden zijn ook niet zoals mij werd verteld in de winkel. Ze werken slecht en zien er amateuristisch uit. Ik duld dit allemaal maar te accepteren van Vodafone. Ik betaal voor iets dat niet werkt en het lijkt ook niet snel te zijn opgelost aangezien ik al vanaf dag 1 met deze problemen kamp.
Reactie door tdehond op 02-02-2010 09:10
Primafoon heeft dit destijds veel klantvriendelijker opgelost.
Nadat ik binnen een paar dagen voor de 4de keer een toestel kwam ruilen omdat de functie ( nummer weergave) niet werkte, werd het vaste toestel geruild voor een andere vaste telefoon, waarbij deze functie wel werkte.
Een mobiele telefoon, waar de simlock niet meer van te verwijderen was werd ook gratis ingewisseld voor een telefoon van een ander merk.
vodafone lijkt een tevreden klant niet zo belangrijk te vinden. Jammer, een gemiste kans.
Reactie door leroy007 op 03-02-2010 20:21
in het begin was ik erg tevreden met de telefoon tot dat ik hem voor het eerst aansloot aan de pc
sindsdien is hij steeds trager geworden en heb hem nu mischien net 3 weken
en hij heeft het al een keer begeven en viel gewoon uit terwijl de batterij nog 4 streepjes had toen wou ik hem direct weer aanzetten en dit was niet mogelijk pas naar dik een half uur kon ik hem weer aan doen
als ik nu de keus nog had kunnen maken koos ik een andere telefoon maar zit helaas aan het 360 abbonement vast en ook daar ben ik totaal niet tevreden mee
Voor de rest heel veel problemen met de services en synchronisatie van het toestel. Ook de aangeboden apps vallen reuze tegen! Niet zoals mij was voorgespiegeld. Ook op het 360 forum van vodafone veel problemen. En enige reactie van het "vodafone 360 team" is dat ze alle commentaren doorgeven aan de betreffende afdeling, en dat er aan wordt gewerkt. Maar nergens een melding van de voortgang of hoelang het nog duurt voor een update.
Reactie door digitalwater op 03-02-2010 20:56
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de redactie van Kassa (via het contactformulier) met het verzoek eens aandacht te besteden aan de slechte service van vodafone 360.
Misschien dat zij Vodafone zover krijgen een tijdslimiet te geven voor wanneer ze alle problemen opgelost willen hebben.
Misschien dat er meer mensen hier zijn die het graag eens terugzien in een uitzending. Wie weet helpt het dan om een contactformulier in te vullen.
Vodafone reageert nog steeds nergens op. Al maanden wordt er geroepen dat ze met een update bezig zijn. Van de 3 maanden dat mijn abonnement loopt heb ik misschien 1 week volwaardig gebruik kunnen maken van de services van 360 zoals die werden geadverteerd.
Reactie door criticleon op 04-02-2010 01:20
Ben vandaag weer naar de winkel gegaan. Ik had de vele klachten op een rijtje gezet en de medewerker voorgeschoteld. Hij kon er niks aan doen dat ik klachten had. Hij beweerde dat er nauwelijks klachten waren en bijna niemand met het toestel was terug gekomen. Ik kon me dit niet voorstellen en liet hem een aantal pagina's zien die ik had uitgeprint van bepaalde fora. Hij kon niks doen. Dat was zijn antwoord op al mijn vragen. Mijn contract was ook onmogelijk op te zeggen. Ook al zou dit naar mijn mening moeten kunnen volgens artikel 4.4 van de algemene voorwaarden. "Partijen kunnen een Overeenkomst te allen tijde ontbinden met behoud van recht op schadevergoeding,
indien de andere partij in de nakoming van één of meer van de overeengekomen verplichtingen tekort schiet en
in verzuim verkeert." Ik werd geadviseerd een software-update te laten doen in de winkel. Dit zou resulteren in het verlies van alles wat op mijn telefoon staat. Het zou het proberen waard zijn volgens de verkoper. Ik had de laatste versie al, maar dat maakte niks uit volgens hem. Erg logisch allemaal. Ik ben toen maar ontevreden en radeloos de winkel uitgelopen. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen. Ik denk dat ik maar een ander toestel aanschaf.
Reactie door lysettevdb op 04-02-2010 12:18
Ik heb dinsdag avond vodafone opgebeld.
Kreeg niks nieuws te horen.
Ze kunnen me wel eenmalig de 4.50 euro van het internet terug storten.
Wat heb ik daar nou weer aan?
Ook ik heb een mail naar kassa gestuurd via het contact formulier.
Ben benieuwd.
Die meneer zei aan de telefoon dat ik wel antwoord op mij email heb gehad terwijl dat niet zo is.
Hij vertelde mij dat hij mij een nieuwe email zou sturen met de antwoorden.
Ook deze heb ik niet gekregen.
Mijn abbonement kunnen ze niet beeindigen en een nieuwe telefoon kunnen ze mij pas geven als deze 4/5 keer ter reperatie is gebracht.
Dus dan zit je maanden zonder telefoon en jij blijft wel betalen.
Reactie door yvetje op 04-02-2010 12:49
Na mijn eerder genoemde reacties van de klantenservice krijg ik nu GEEN reactie meer van de klantenservice, óók niet op nieuwe meldingen.
Ik krijg nog de melding dat de mail ontvangen is, en dan blijft het STIL!
Contact gezocht met een Vfe medewerker en toen te horen gekregen dat er wel degelijk heel veel meldingen zijn van synchronisatieproblemen met de 360-dienst (dit is voor mij het primaire probleem).
N.a.v. zijn verhaal heb ik mijn telefoon laten updaten met de nieuwste software (die er ook al opstond, maarja), mijn gegevens was ik toch al kwijt na die 2 resets.
Hoezee, Hoeraa! Ik ontving gelíjk email op mijn telefoon én kon ze openen (want dit laatste was ook nog een probleem; wel email ontvangen, maar het niet kunnen openen)!
Helemaal blij toch maar weer mijn telefoon geinstalleerd, want nu zal het toch wel blijven werken?
Jammer, helaas.................... 12 uur (!!!!!) later ontving ik nog 1 keer email die ik vervolgens niet meer kon openen.
Vanaf dat moment alleen maar de melding 'Fout, Kan niet synchroniseren' bij het synchroniseren van mail en de melding 'Waarschuwing, kan e-mail niet openen' bij het proberen te openen van wel ontvangen mail.
Dit wéér gemeld bij de klantenservice en hoe verassend, hier helemaal géén reactie meer op.
Ik zal ook Kassa vragen of ze hier naar kunnen kijken.
Reactie door juliettek op 17-02-2010 08:45
Ik heb een ouderwetse brief gestuurd naar Vodafone Klantenservice, inclusief 21 pagina's e-mail correspondentie met alle nietszeggende en ontwijkende antwoorden van het Vodafone 360 team. Daar heb ik netjes binnen twee weken antwoord op gekregen en de toezegging dat ik de kosten voor Blox mobiel internet met terugwerkende kracht t/m april terugkrijg. Daaruit maak ik ook op dat de problemen pas (naar verwachting) rond die tijd opgelost zullen zijn.
Reactie door read op 17-02-2010 10:45
juliettek
Wat ik niet begrijp is, dat je niet onmiddellijk de overeenkomst opzegt. Zij leveren niet wat ze moeten leveren en dus kun je hen in gebreke stellen en eisen dat ze het probleem in 5 werkdagen opzeggen. Lukt dat niet, dan schrijf je een opzeggingsbrief met als reden wanprestatie en blokkeer je jouw bankrekeningnummer.
Met vriendelijke groet, ReadAC
Reactie door beijer81 op 18-03-2010 10:17
De H1,
Wat een verschrikkelijk apparaat.
Wat een slechte service.
Wat een misleiding.
Ik ben denk ik al tien jaar klant bij Vodafone, maar ik ben er zo klaar mee.
Ik ben zo ontevreden.
Wat ik op eerdere reacties lees en waar ik me volledig bij kan aansluiten, is dat de telefoon inderdaad bij lange na niet waarmaakt wat de verkopers zeggen.
En het ergste. Telkens als ik in de Vodafone winkel kom met mijn klachten,
staan de verkopers, nog steeds, dit misleidende praatje te houden. En telkens zeggen deze verkopers nooit klachten over het toestel of 360 te krijgen. Nou, een bezoekje aan dit forum doet me sterk anders vermoeden.
De verkopers vertellen nog steeds dat je er mee kan navigeren, hotmail op kan ontvangen e.d. Ze vertellen er echter nooit bij dat het geld kost en hotmail zelden werkt. Internet zou ook perfect moeten werken, maar dat bijna elke willekeurig site eruit valt voordat je iets kan opzoeken, word weer niet verteld.
Ik heb nu ongeveer een keer of 5 ongeveer een uur in de vodafone winkel besteed.Tientallen keren geprobeerd software te updaten. Nieuw simkaartje. Etc Etc.
Kortom ik ben al dagen bezig geweest om de telefoon te kunnen gebruiken op een mannier waar ik voor betaald. Inmiddels kan ik al tijden geen e-mail checken en vermijd ik internet omdat het toch niet werkt. Ik betaald nog steeds wel iedere maand mijn abonnement (incl. internet) in de hoop dat het een keer wordt opgelost. Ik ben die hoop echter verloren.
Even wat korte klachten op een rij:
- De telefoon loopt vast, moet vaak opnieuw opstarten.
- Tijdens het scrollen in de lijst met contacten, springt deze vaak terug naar het
begin, de letter A.
- Heel slecht aanbod van applicaties. (Geen: Ov, NS, Albert Heijn.)
- Als ik een hyves account importeer van iemand die al in mij adressenlijst
stond, wordt er daarvoor een nieuw contact aan gemaakt. Met andere
woorden. Je mag zelf +200 contactpersonen gaan bijwerken.
- Navigatie kan niet precies zeggen waar je je begeeft.
- Het kost E 5,- per maand om route's te kunnen berekenen.
- Het internet valt erg vaak weg. Iets opzoeken is vrijwel onmogelijk.
- Hotmail is niet te ontvangen.
- Er moeten constant software updates gedaan worden
Het zou het allemaal al een stuk minder erg zijn als ze (vodafone reclame, vodafone verkopers) niet zo hoog van de toren bliezen en alle problemen negeerde, lekker doorverkopen.
Tot slot. Ik vermoed dat ze provisie krijgen voor het verkopen van deze telefoon. Het hele 360 verhaal kan natuurlijk alleen een succes worden (als het product werkt, maar dat hebben ze nog niet door) als ze veel van deze telefoons verkopen...
Gr BB
KASSA, ik zeg actie ondernemen!!!!!! AUB, PLEASE
Reactie door digitalwater op 18-03-2010 10:33
Klopt inderdaad. Vodafone verkoopt dit toestel nog steeds met vermelding van e-mails ontvangen (wat niet werkt), navigatie (waar je voor moet betalen) etc.
Was gisteren in de winkel van Vodafone om te proberen de H1 om te ruilen, maar helaas, het mocht niet baten.
Ik was te laat volgens de verkoper. Ik had het toestel binnen 8 dagen kunnen ruilen.
Tja, makkelijk praten. Toendertijd (nov '09) zeiden ze dat er een kleine storing was.
Die storing duurt nu al bijna 4 maanden!
Daarnaast zou ik een contract hebben getekend waar ik niet onderuit kon.
Ik betaal mn nota's nog steeds! Terwijl de service niet werkt.
Ik snap wel dat het allemaal nieuw is, en dat het nog in de kinderschoenen staat, maar feit is dat het toestel te snel is uitgebracht. En het feit dat ze de H1 nog steeds aansmeren (anders kan ik het niet noemen) is gewoonweg slecht!
Martijn
Sneek
Reactie door tdehond op 18-03-2010 10:35
Stel Vodafone schriftelijk aangetekend in gebreke u de dienst te leveren waarvoor u betaalt.
Stel een termijn van b.v. uiterlijk 10 werkdagen waarin u verwacht dat u de dienst kunt afnemen in de kwaliteit die daaraan gesteld mag worden.
Geeft aan dat u - indien Vodafone hier niet in slaagt u per direct de overeenkomst ontbindt.
Gaat Vodafone daar niet mee akkoord ( indien probleem niet opgelost wordt) leg het dan voor aan de Geschillencommissie.
Nu wordt de schuld aan de bijgeleverde telefoon gegeven en neemt Vodafone niet zijn verantwoordelijkheid t.a.v. het niet leveren van de dienst of restitutie van een deel v.d. abonnementskosten ( conform de wet) omdat de kwaliteit v.d. dienst niet is wat het moet zijn.
Reactie door chrlss op 19-04-2010 12:01
Ook ik ben slachtoffer geworden van deze telefoon!
Na meerdere malen van het kastje (vodafone winkel) naar de muur (klantenservice vodafone) gestuurd te zijn heb ik een maand of 2 een brief gestuurd naar de klachtenafdeling van vodafone in maastricht.
Er werdt een antwoord binnen 15 dagen toegezegd, echter nog niets ontvangen. Na opnieuw contact opgenomen te hebben met vodafone "Klanten" service word ik weer van het kastje naar de muur gestuurd. Kun je nagaan, dit is al bezig sinds begin van 2010.
Mijn klachten top 10
1. Internet loopt regelmatig vast.
2. E-mail is niet in te stellen (pop3). Ook niet via www.360.com.
3. Navigatie werkt alleen met i.c.m. met Vodafone. Er is mij beloofd dat ik ook andere applicaties zou kunnen downloaden door de verkoper.
4. Sms’en in de oude stijl is niet mogelijk. Er kunnen geen woorden via t9 toegevoegd. worden zonder een grote omweg door het menu.
5. De weeknummers staan verkeerd in de agenda.
6. Er is geen sms toon in te stellen buiten de 3 standaard tonen.
7. Er zijn bijna geen applicaties te vinden op de Vodafone webshop. De te verkrijgen applicaties zijn nutteloos en bovendien vaak erg slecht. Hier heeft de verkoper mij hoge verwachtingen over gegeven. Zoals bijvoorbeeld de navigatie applicatie.
8. Wazige contactfoto’s in het menu
9. De telefoon werkt erg traag tussen de menu’s en bij het openen van een sms
In de vodafone winkel en internetklantenservice is mij telkens verteld dat ik de software update af moest wachten en dat dan de problemen over zouden zijn.
Maargoed de klapper op de vuurpijl :
10. De updates kunnen niet op het toestel geïnstalleerd worden. Telkens krijg ik via de PC studio de melding dat mijn accu niet voldoende lading heeft, terwijl het toestel de hele nacht aan de lader heeft gehangen.
Het laatste punt is recent opgelost door het toestel een harde reset te geven waarbij al mijn gegevens verloren zijn geraakt. De update is toen geinstalleerd. Echter heeft het voor geen van de bovenstaande problemen een oplossing geboden. Maar al mijn bestanden zijn wel verloren geraakt
Met andere woorden: Ik ben teleurgesteld en woedend op het toestel, de 360 service, de klantenservice en de klachtenservice van Vodafone!
Naar mijn mening hoog tijd dat dit probleem aan het licht komt, anders loop ik de resterende 1,5 jaar van mijn contract nog bedrogen rond.
Reactie door digitalwater op 19-04-2010 12:08
Ik had tot voor kort deze telefoon sinds november 2009. Zie ook mijn eerdere logs hier.
Het is mij gelukt om mijn abonnement bij Vodafone te beeindigen zonder kosten of boetes. Ik ben nu overgestapt naar T-Mobile voor een iPhone, en ik moet zeggen: wat een telefoon.
20x beter dan de H1. Sneller, betere apps, meer apps, e-mail werkt gewoon. Internet loopt niet vast etc.
Gr. Martijn
Sneek
Ps de telefoons worden nog steeds hoog aangeprezen door de verkopers, ondanks het feit dat het niet werkt. Commentaar van de verkopers: "nog nooit wat gehoord over problemen met de H1 of de 360 service"
Reactie door chrlss op 19-04-2010 12:10
Martijn, hoe heb jij dit opgelost? Ik ben jou naam al meerdere malen tegengekomen, ook op het 360 discussie board. evt kun je contact opnemen met me via het volgende e-mail adres: c.clement@student.fontys.nl
Mvg,
Christoph
Reactie door yvetje op 19-04-2010 13:26
Martijn,
graag hoor ik ook hoe het gelukt is, ik heb 2 maanden abonnementsgeld retour ontvangen vanwege bovenstaande issues, maar ondertussen is het probleem nog niet opgelost en dit zou 1 april gebeuren!
mijn mailadres is essenyvette@hotmail.com
Ik hoor het heel graag!
gr.
yv.
Reactie door digitalwater op 19-04-2010 13:40
Goedendag iedereen,
Hierbij mijn verhaal voor iedereen:
Ik heb de CEO uit Engeland (link staat ergens op het 360 forum) een mail gestuurd.
Die heeft het doorgestuurd naar een hoge dame van Vodafone Nederland.
Kreeg na een week een telefoontje van die dame dat ik mn toestel mocht omruilen. Na wat om me heen gekeken te hebben, kwam ik tot de conclusie dat er geen gelijkwaardige telefoon is, op de iPhone na. Deze mag echter in nederland niet door Vodafone verkocht worden.
Omdat de updates uitbleven, uiteindelijk weer contact gezocht met de dame van Vodafone en haar vriendelijk verzocht mijn contract om deze reden te beeindigen. Ze was overigens totaal met me eens dat vodafone deze dienst en telefoon veel te vroeg hebben vrijgegeven voor het publiek.
Ben ondertussen overgestapt naar T-Mobile, en heb een iphone.
Wacht alleen nog op nummerbehoud. Verder is alles rond en ben ik van Vodafone af.
Mijn advies: neem contact op met die CEO van Vodafone UK (ene Guy), zet hem vriendelijk alle bezwaren op een rijtje, en verzoek langs die weg contact met jou op te nemen over contractbeeindiging of ruilen van toestel (net wat jij zelf wilt).
In elk geval heel veel succes hiermee!
Gr. Martijn
Reactie door grootvader op 19-04-2010 17:59
Even nog voor al diegene die van Vodafoon te horen hebben gekregen dat het abonnement niet (voortijdig) ontbonden kan worden heeft wat dat betreft Vodafoon géén gelijk!!
(Zoals Read al kort opmerkte.)
Immers, uw overeenkomst bevat ongestoord internetten en e-mailontvangst waar Vodafoon zich aan heeft te houden; zelfs als het gemelde telefoontoestel dit niet aan kan!
Voor een wettige overeenkomst moet er ook sprake zijn van een wilsovereenkomst wat wil zeggen dat u die overeenkomst zoals voorgespiegeld wilde.
U zou immers,wetende wat u nu weet nooit overgegaan zijn op een overeenkomst zoals nu door Vodafoon als dienst geleverd word.
Vodafoon is dus in gebreke omdat zij niet levert zoals overeengekomen zodat u die overeenkomst als nietig kunt beschouwen en dus op elk door u gewenst moment het gesloten abonnement kunt beeindigen (zonder kosten!!)
Een aangetekende brief met uw sommatie waarin u Vodafoon een termijn stelt waarin zij moet gaan voldoen zoals overeengekomen met de aankondiging anders dit abonnement te beeindigen wegens wanprestatie.
De Vrije Vogel
Die een bloedhekel gaat krijgen aan providers die op een schandelijke manier de zaak zitten te bela**ren.
Reactie door criticleon op 20-04-2010 00:47
Beste Martijn,
Ik zou ook graag iets horen over de manier waarop u uw contract heeft ontbonden. Ik heb net mijn brief aan Vodafone klaar. De 3de ondertussen. Deze is hopelijk de laatste. Hierin eis dat ik binnen 10 dagen krijg waarvoor ik betaal en zal mij anders ontbinden van het contract. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik dat moet doen. Betekent dat dat ik het rekeningnummer van Vodafone moet blokkeren? Ik ben nogal nieuw op het gebied van contracten en de mogelijkheden. Ik ondervind een hoop steun aan dit forum.
Gelieve te mailen naar: leonacampo@live.nl
Met vriendelijke groet,
Leon
Reactie door criticleon op 20-04-2010 00:50
Quote: digitalwater schreef op maandag 19 apr 2010, 13:40:
Ik heb de CEO uit Engeland (link staat ergens op het 360 forum) een mail gestuurd.
Die heeft het doorgestuurd naar een hoge dame van Vodafone Nederland.
einde Quote
Ik heb dit ook al geprobeerd, maar ik werd klakkeloos doorverwezen naar de Nederlandse Vodafone site.
Reactie door beijer81 op 20-04-2010 09:47
Dag lotgenoten,
Zoals eerder op dit forum aangegeven, ik zit in het zelfde schuitje. Heb inmiddels ook een aangetekende brief gestuurd met de bekende eis. De door mij gestelde termijn is morgen afgelopen en ik heb nog niets vernomen.
Ik wil iedereen oproepen de problemen op dit forum als tip in te zenden naar Kassa. Hopelijk zullen zij dan, namens en voor ons, dit probleem aan het licht brengen.
Het is gewoon schandalig dat Vodafone een dergelijk slechte dienst levert en vervolgens niet bereikbaar zijn voor dergelijk serieuze klachten. Dit bedrijf blijft zich maar verstoppen achter een callcenter dat ze klantenservice noemen.
Groetjes Bart
Reactie door redfirm op 03-05-2010 01:42
ik heb vandaag ook een brief geschreven wat morgen de deur uitgaat. ik heb geschreven dat mij beloftes zijn gemaakt die niet waargemaakt zijn en vodafone heeft 3 maanden van mij de tijd gehad. alleen ik vraag me inderdaad zoals criticlean af hoe ik het verder moet aanpakken.
Reactie door tdehond op 03-05-2010 07:52
Quote: redfirm schreef op maandag 3 mei 2010, 01:42: ik heb vandaag ook een brief geschreven wat morgen de deur uitgaat. ik heb geschreven dat mij beloftes zijn gemaakt die niet waargemaakt zijn en vodafone heeft 3 maanden van mij de tijd gehad. alleen ik vraag me inderdaad zoals criticlean af hoe ik het verder moet aanpakken. einde Quote
Brief aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging verzenden waarin u Vodafone in gebreke stelt.
Reactie door vladja op 03-05-2010 09:57
Quote: tdehond schreef op maandag 3 mei 2010, 07:52: Quote: redfirm schreef op maandag 3 mei 2010, 01:42: ik heb vandaag ook een brief geschreven wat morgen de deur uitgaat. ik heb geschreven dat mij beloftes zijn gemaakt die niet waargemaakt zijn en vodafone heeft 3 maanden van mij de tijd gehad. alleen ik vraag me inderdaad zoals criticlean af hoe ik het verder moet aanpakken. einde Quote
Brief aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging verzenden waarin u Vodafone in gebreke stelt.
einde Quote
Die aansprakelijkstelling zit in die brief, zoals al duidelijk aangegeven door.redfirm. Hij/zij zal ze geen kaartje sturen om ze de groeten te doen De vraag was:
alleen ik vraag me inderdaad zoals criticlean af hoe ik het verder moet aanpakken
Vladja
Reactie door redfirm op 03-05-2010 20:26
niemand die mij kan helpen ? en digitalwater heb jij mischien de contact gegevens van die mevrouw die jouw gebeld heeft ?
Reactie door digitalwater op 03-05-2010 21:20
Nee sorry, heb ik niet meer. Heb alles wat met Vodafone te maken had weggegooid.
Weet alleen nog dat ik contact heb gezocht met die Guy persoon van Vodafone UK. De CEO daar. Die heeft het doorgesluist naar Vodafone NL. En ik werd daar keurig over gebeld.
Maar dat staat ook allemaal keurig vermeld in mn laatste post hier.
Ik hoop voor alle mensen hier die ontevreden zijn, dat ze snel geholpen worden.
Succes allemaal.
Reactie door redfirm op 03-05-2010 21:48
Quote: digitalwater schreef op maandag 3 mei 2010, 21:20: Nee sorry, heb ik niet meer. Heb alles wat met Vodafone te maken had weggegooid.
Weet alleen nog dat ik contact heb gezocht met die Guy persoon van Vodafone UK. De CEO daar. Die heeft het doorgesluist naar Vodafone NL. En ik werd daar keurig over gebeld.
Maar dat staat ook allemaal keurig vermeld in mn laatste post hier.
Ik hoop voor alle mensen hier die ontevreden zijn, dat ze snel geholpen worden.
Succes allemaal.einde Quote
ik heb net een email van guy lorence persoonlijk ontvangen, hij heeft het door gestuurd naar de ceo van vodafone nederland en die gaat zorgen dat iemand zo spoedig mogelijk met mij contact opneemt hierover.
Reactie door yvetje op 06-05-2010 18:20
Hi,
ik heb ondertussen 50% van mijn abonnementsgeld retour ontvangen. en onderstaande mail ontvangen.
Nadat ik mijn toestel voor een repair heb laten opsturen doet deze het overigens sinds dinsdagavond zonder problemen!
(werd ook echt tijd!!!!)
==============================================================
Je hebt onlangs contact met ons opgenomen met betrekking tot jouw Samsung H1 of M1 toestel of jouw 360.com account.
Wij willen je ervan op de hoogte brengen dat wij, gebaseerd op de feedback van onze klanten, verschillende verbeteringen hebben doorgevoerd. Aan de ene kant door de website 360.com te verbeteren en het platform stabieler te maken. Aan de andere kant hebben we specifiek voor de H1 en M1 toestellen een nieuw software pakket ontwikkeld die je zelf op je telefoon kan downloaden.
Nieuwe software: e-mail verbeterd en nieuwe features
Voor de Samsung H1 en M1 is vanaf vandaag de nieuwe software beschikbaar. Deze update (1.2 / BUJC1) is een grote stap voorwaarts en verbetert de gebruikservaring, waaronder e-mail. Daarnaast bevat de update een aantal nieuwe features die ontwikkeld zijn naar aanleiding van alle reacties die we hebben ontvangen.
De software-update bevat o.a. de volgende verbeteringen:
• E-mail: verbeterde synchronisatie (alle e-mails komen automatisch binnen in je inbox)
• E-mail: eenvoudiger in gebruik
• Screensaver en ringtone: nu zelf in te stellen
• Makkelijker bellen en ophangen
• Geef een naam aan foto’s tijdens het uploaden
• Snellere en stabielere internetbrowser
• Vodafone Maps: update van kaarten en makkelijker in- en uitzoomen
• Touchscreen geeft een snellere response
• En meer!
E-mail: hoe zou het nu moeten werken?
Om e-mail goed te laten werken na de software update, raden we iedereen aan om de volgende stappen te doorlopen: Apps view > E-mail > E-mail Account > Synchroniseer.
E-mails van de geïmporteerde web accounts verschijnen nu automatisch in je e-mail inbox. Dit kan een paar minuten duren.
Als er daarna nog problemen zijn, moet je het e-mailaccount eerst verwijderen en vervolgens weer installeren. Dit kan via Apps view > instellingen > 360 > selecteer een account.
Hoe installeer ik een software-update?
We sturen vanaf vandaag de nieuwe software-update naar je via een sms’je. Als je dit berichtje opent en de update ‘accepteert’ dan wordt de software automatisch geïnstalleerd.
Hier lees je alles over de nieuwe software
www.360.com is vernieuwd!
Op dinsdag 27 april is er een nieuwe versie van www.360.com de lucht ingegaan. Aan de website zijn leuke, nuttige functies toegevoegd en de website is gebruiksvriendelijker gemaakt. Door onderhoudswerkzaamheden aan de onderliggende systemen functioneert de website nu ook beter. Hieronder staan de belangrijkste nieuwe functies:
• Zoeken naar andere 360 gebruikers en een koppelingsverzoek versturen.
• Foto’s die je hebt gemaakt op je H1/M1 worden nu in de originele kwaliteit opgeslagen via de webbrowser op je computer.
• Hyves probleem waarbij grote accounts (> 100 gebruikers) niet konden worden toegevoegd, is opgelost met de nieuwe website.
• Verbeterde e-mail lay-out op 360.com
• E-mail conversaties worden in een groep geplaatst, net zoals in een Gmail- account gebeurt.
In de toekomst kunnen we nog veel meer leuke functies verwachten op www.360.com.
Bedankt dat je ons feedback hebt gestuurd. Wij waarderen dit en gebruiken jouw waardevolle informatie om 360.com en de H1 en M1 telefoons nog beter te maken! Blijf ons voorzien van feedback.
==============================================================
Reactie door redfirm op 08-05-2010 03:22
nou mijn contract is finito, vodafone was eerlijk genoeg om het te annulieren voor mij. yvetje, het probleem is dat 360 keihard de grond ingaat. deze os heeft geen kans tussen Android en de iphone. en zal keihard afgeslacht worden. jammer dat je niet je toestel gewisselt hebt of contract beindigt hebt.
Reactie door beijer81 op 19-04-2010 13:36
haha. hier nog een.
ik zou willen vragen om je verhaal op dit forum te doen, aangezien ik met hetzelfde probleem zit en precies de oplossing in mijn hoofd heb die Martijn opschrijft. Contract ontbinden en naar t-mobile voor een iphone.
wanneer het niet op dit forum terecht komt zou ik graag mijn email adres toevoegen [edit redactie:
groetjes bart
ps. ik heb inmiddels een brief gestuurd waarin ik om ontbinding vraag, maar daar heb ik nog geen reactie op ontvangen. a.s. woensdag is de door mij gestelde termijn verstreken...spannend dus.
Reactie door beijer81 op 03-05-2010 22:11
Quote: redfirm schreef op maandag 3 mei 2010, 21:48: Quote: digitalwater schreef op maandag 3 mei 2010, 21:20: Nee sorry, heb ik niet meer. Heb alles wat met Vodafone te maken had weggegooid.
Weet alleen nog dat ik contact heb gezocht met die Guy persoon van Vodafone UK. De CEO daar. Die heeft het doorgesluist naar Vodafone NL. En ik werd daar keurig over gebeld.
Maar dat staat ook allemaal keurig vermeld in mn laatste post hier.
Ik hoop voor alle mensen hier die ontevreden zijn, dat ze snel geholpen worden.
Succes allemaal.einde Quote
ik heb net een email van guy lorence persoonlijk ontvangen, hij heeft het door gestuurd naar de ceo van vodafone nederland en die gaat zorgen dat iemand zo spoedig mogelijk met mij contact opneemt hierover. einde Quote
Dag Redfirm,
Hier een lotgenoot. Heb een paar dagen geleden eindelijk reactie ontvangen op mijn laatste brief. Resultaat: 50 euro retour. Niet bepaald bevredigend dus. Ik zou heel graag willen lezen hoe je het bovenstaande voor elkaar hebt gekregen. Klinkt als een doorbraak. Zou je de door jou verstuurde mail, vanzelfsprekend gecensureerd, willen doorsturen. Of is dit een te brutale vraag. Ik hoor graag van je.
Gr [edit redactie:
Reactie door redfirm op 03-05-2010 23:22
Quote: beijer81 schreef op maandag 3 mei 2010, 22:11: Quote: redfirm schreef op maandag 3 mei 2010, 21:48: Quote: digitalwater schreef op maandag 3 mei 2010, 21:20: Nee sorry, heb ik niet meer. Heb alles wat met Vodafone te maken had weggegooid.
Weet alleen nog dat ik contact heb gezocht met die Guy persoon van Vodafone UK. De CEO daar. Die heeft het doorgesluist naar Vodafone NL. En ik werd daar keurig over gebeld.
Maar dat staat ook allemaal keurig vermeld in mn laatste post hier.
Ik hoop voor alle mensen hier die ontevreden zijn, dat ze snel geholpen worden.
Succes allemaal.einde Quote
ik heb net een email van guy lorence persoonlijk ontvangen, hij heeft het door gestuurd naar de ceo van vodafone nederland en die gaat zorgen dat iemand zo spoedig mogelijk met mij contact opneemt hierover. einde Quote
Dag Redfirm,
Hier een lotgenoot. Heb een paar dagen geleden eindelijk reactie ontvangen op mijn laatste brief. Resultaat: 50 euro retour. Niet bepaald bevredigend dus. Ik zou heel graag willen lezen hoe je het bovenstaande voor elkaar hebt gekregen. Klinkt als een doorbraak. Zou je de door jou verstuurde mail, vanzelfsprekend gecensureerd, willen doorsturen. Of is dit een te brutale vraag. Ik hoor graag van je.
Gr [edit redactie: einde Quote
ik heb je even een email gestuurd. we houden contact.
Reactie door monique,eq op 14-05-2010 12:11
Ik heb precies dezelfde klachten, heb nu mijn 2e samsung h1 en weer precies hetzelfde. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik weet ook niet meer wat ik hieraan kan doen. Met een toestel wat niet werkt 2 volhouden denk ik.
Ik denk zelf dat het aan vodafone 360 ligt.
Ik krijg antwoordt van vodafone, totdat ik een klacht indien, dan reageren ze niet meer!
Reactie door criticleon op 14-05-2010 18:53
Reactie door tiinaa18 op 31-08-2010 00:22
Hallo,
Ik heb ook sinds een maandje of 2 de samsung 360 H1
en ik vind het een verschrikkelijke telefoon!
hij loopt vast iedere dag minstens 1x.
Mijn inbox word zomaar geleegd, en smsjes zijn niet meer terug te vinden.
Internet werkt slecht, helft van de apps doen het ook niet.
Ook valt de telefoon uit terwijl de batterij nog 3 streepjes had.
en geeft ie, als ik m vervolgens weer aan wil zetten aan dat de batterij leeg is.
verder vind ik de kleuren en de opties ook matig, je kan niet zoveel aanpassen
naar je eigen smaak.
het enige positieve aan deze telefoon vind ik de automatisch foto upload na internet.
Reactie door justannebeth op 22-12-2010 20:35
dit vind ik eigelijk best wel slecht van vodafone!
zo veel klachten, en er is in een jaar tijd gewoon niks aan veranderd
ik heb 3 maanden gelden die samsung M1 gekocht,
heb hem al 3 keer dus opgestuurd voor dezelfde probleem: sloom, loopt vast, apps die niet werken, valt uit, berichten ben ik steeds kwijt, emails openen niet, en nog veel mee nadelen
en telkens in de winkel word maar tegen me gezegt: je krijgt de nieuwste software dus de problemen moeten verholpen wezen.
nou de problemen zijn inderdaad verhopen ( voor een week ) ik heb geen zin om elke keer dat ding op te sturen, want dat kost mij ook wel reiskosten. en ik vind het ook niet kloppen dat dit zo gaat!
ik heb een prepaid toestel, en heeft iemand ervaring er in hoe het verder kan gaan?
bijvoorbeeld dat ik een ander toestel kan krijgen?
Reactie door lauwenacht op 03-01-2011 16:22
Ook ik heb nog steeds problemen met de Samsung M1 in combinatie met Vodafone 360: iedere keer als ik m'n email wil checken, wordt ik uitgelogd op de 360-service en kan de email dus niet gechecked worden. Ben hier ondertussen al maanden over aan het steggelen met Vodafone, die ook gewoon toegeven dat het probleem bij hun 360 dienst zit, maar nog steeds geen oplossing aanbieden. Ja, twee maanden internet terug, maar dat weegt niet op tegen 11 maanden ellende!
Echt hoor, nooit meer Vodafone!
Reactie door justannebeth op 04-01-2011 20:28
Quote: lauwenacht schreef op maandag 3 jan 2011, 16:22: Ook ik heb nog steeds problemen met de Samsung M1 in combinatie met Vodafone 360: iedere keer als ik m'n email wil checken, wordt ik uitgelogd op de 360-service en kan de email dus niet gechecked worden. Ben hier ondertussen al maanden over aan het steggelen met Vodafone, die ook gewoon toegeven dat het probleem bij hun 360 dienst zit, maar nog steeds geen oplossing aanbieden. Ja, twee maanden internet terug, maar dat weegt niet op tegen 11 maanden ellende!
Echt hoor, nooit meer Vodafone! einde Quote
Ik heb het nu eindelijk bij vodafone voorelkaar gekregen dat ze er wat aan gingen doen: ze hebben een aanvraag ingedient voor een nieuw toestel.
omdat ik 3 keer voor de zelfde klacht mijn mobiel heb laten repareren, staat namelijk in de voorwaarden bij vodafone!
ik heb nog niks gehoord van vodafone, deze week zouden ze me bellen dus ik wacht dat maar af. Mischien heb je hier ook wat aan?
Reactie door mekkes op 04-01-2011 22:36
Quote: redfirm schreef op maandag 3 mei 2010, 23:22: Quote: beijer81 schreef op maandag 3 mei 2010, 22:11: Quote: redfirm schreef op maandag 3 mei 2010, 21:48: Quote: digitalwater schreef op maandag 3 mei 2010, 21:20: Nee sorry, heb ik niet meer. Heb alles wat met Vodafone te maken had weggegooid.
Weet alleen nog dat ik contact heb gezocht met die Guy persoon van Vodafone UK. De CEO daar. Die heeft het doorgesluist naar Vodafone NL. En ik werd daar keurig over gebeld.
Maar dat staat ook allemaal keurig vermeld in mn laatste post hier.
Ik hoop voor alle mensen hier die ontevreden zijn, dat ze snel geholpen worden.
Succes allemaal.einde Quote
ik heb net een email van guy lorence persoonlijk ontvangen, hij heeft het door gestuurd naar de ceo van vodafone nederland en die gaat zorgen dat iemand zo spoedig mogelijk met mij contact opneemt hierover. einde Quote
Dag Redfirm,
Hier een lotgenoot. Heb een paar dagen geleden eindelijk reactie ontvangen op mijn laatste brief. Resultaat: 50 euro retour. Niet bepaald bevredigend dus. Ik zou heel graag willen lezen hoe je het bovenstaande voor elkaar hebt gekregen. Klinkt als een doorbraak. Zou je de door jou verstuurde mail, vanzelfsprekend gecensureerd, willen doorsturen. Of is dit een te brutale vraag. Ik hoor graag van je.
Gr [edit redactie: einde Quote
ik heb je even een email gestuurd. we houden contact.einde Quote
Zou je naar mij ook willen sturen hoe ik precies contact kan leggen met Guy Laurence. En ook wat je in de brief hebt gezet.
Bij voorbaat dank.
Met de vriendelijke groeten Alex
Reactie door tatjaantjuh op 19-02-2011 19:31
Vodafone 360 Drama!!!
Vanaf het moment dat ik hem had werkte het toestel al niet naar behoren. Vastlopen als ik meerdere smsjes binnenkreeg, internet werkte niet of extreem langzaam, het toestel zelf liep vast een en al drama!
Bij de vodafone winkel krijg je te horen je moet hem updaten, heb ik gedaan werkt niet. Dan zeggen ze stuur hem maar op, dan ben je je toestel 6 weken kwijt en werkt die nog niet. Na 2 maanden ergernis heb ik het toestel weggedaan en een klachtbrief geschreven waar ik als reactie op terug kreeg dat ze er niks aan konden doen. Ook heb ik een brief geschreven over het feit dat ik me internet pas in oktober kon afsluiten online ( abonnement vanaf januari), terwijl ik geen telefoon met internet heb omdat mijn vodafone 360 niet werkt. Vervolgens wil ik het internet online afsluiten (zat 4 maanden in het buitenland) kreeg ik steeds een melding dat het niet mogelijk was, uiteindelijk heb ik toen ik terug was het in de winkel laten afsluiten. Op deze klacht kreeg ik een mail terug, uw internet is 19 januari afgesloten. JA HEHE dta heb ik zelf gedaan nadat ik een jaar INTERNET heb betaald wat ik niet heb kunnen gebruiken!!!
VODAFONE IK BEN JE ZAT!!!!!!!!!!!!!!
Nergens enige compensatie aangeboden gekregen terwijl ik wel een klant van rond de honderd euro per maand ben!
Misschien is 1 individu die weggaat niet erg maar als het er er meer worden wordt het toch wel vervelend!!
KASSA DOE HIER A.U.B. iets aan!!!!
Reactie door rjw op 20-02-2011 12:22
Quote: criticleon schreef op dinsdag 20 apr 2010, 00:50: Quote: digitalwater schreef op maandag 19 apr 2010, 13:40:
Ik heb de CEO uit Engeland (link staat ergens op het 360 forum) een mail gestuurd.
Die heeft het doorgestuurd naar een hoge dame van Vodafone Nederland.
einde Quote
Ik heb dit ook al geprobeerd, maar ik werd klakkeloos doorverwezen naar de Nederlandse Vodafone site.einde Quote
Logisch, je hebt een contract met de Nederlandse Vodafone en niet met Engelse.
Reactie door vrouwholle77 op 01-03-2011 08:06
Ik herken deze problemen ook allemaal. Het duurt gewoon 7 minuten voor dat ie helemaal is opgestart, loopt telkens vast, berichtjes verdwijnen, kan niet sinchroniseren, trage internet enz.enz. Vodafone gebeld, moest naar een Vodafone-winkel. Ben ik geweest ( zit niet bij ons in de stad) en die hebben een email gestuutd naar de persoon die hier over gaat. Ik zou binnen 3 dagen terug gebeld worden. Mocht dit niet gebeuren, moest ik hen mailen omdat ik hen niet kon bellen ( ze hebben nl. GEEN telefoon) Na een week nog niet gebeld en heb toen een mailtje gestuurd. Als antwoord: Ik mocht mijn contract verlengen, maar dit komt dan bovenop mijn huidige contract en dan kan ik een nieuw toestel uitzoeken. Maar mijn huidige contract loopt pas op 12 juni 2012 af. Dat betekent dat ik dan minimaal nog 3 1/2 jaar met mijn abbo moet doen. Nou, als dat geen coulance-regeling is, dan weet ik het ook niet meer.
Heb ondertussen ook Samsung gebelt, uiteindelijk is het hun toestel met een garantie van standaard 2 jaar. De persoon die hier over gaat is op het moment ziek, ik wordt hier over teruggebeld. Ja Ja. Nou die meneer is wel erg ziek, want na 2 weken heb ik nog steeds niets gehoort.
Reactie door conny2 op 03-03-2011 09:43
Als ik een vraag of item heb voor 'Kassa' of de 'Belbus', waar kan ik die aan richten?
U kunt een email sturen naar kassa(at)vara.nl. De Belbus is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 13.30 uur op 035 – 6722722 of belbus(at)vara.nl
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!