Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

VGZ helpdesk

Geplaatst door: rmol op: 10-03-2010 13:00
Al maanden probeer ik er achter te komen wat de reden is van het inschakelen van een incasso bureau door het VGZ. voor de kerst kreeg ik ene vriendelijke mevrouw aan de lijn die mij geruststelde en vertelde dat alles goed kwam en het incasso verzoek wordt ingetrokken. Mooi, in januari kwam een aanmaning incassobureau, ik weer aan de telefoon en weer het hele verhaal eind van het liedje niet betalen wij regelen het. Februari laatste aanmaning incassobureau direct betalen of deurwaarder. Ik heb betaald en contact opgenomen met VGZ, mevrouw aan de lijn wist nergens van en incasso was terecht. Op mijn verzoek mij uit t eleggen waarom incassobureau werde geen gehoor gegeven er werd zelf gezegd dat ze hetniet wisten. gister ene mevrowu aan de lijn di emet mij meeleefde en alles ginfg uitzoeken ze hadden intrekking incasso in computer staan. zelfde middag was dit nooit tegen mij gezegd en was alles gegrond. dan maar de klachten helpdesk en die kon mij vertellen dta ik alles had betaald behalve 15 euro. waar ik niets van wete of dat ik wellicht verkeerde acceptgiro heb overgemaakt. Maar het was mijn eigen schuld en ik betaal leiver 122 euro aan incassokosten dan 15 ana VGZ. ook heb ik een betalingsregelin g verzocht voor de huidige eigen bijdrage en da twas geen probleem althans telefonsich pe rmail kreeg ik een regeling voor 256 euro Ken tu deze prob;lemen me thet VGZ
Reactie door read op 10-03-2010 13:14
rmol Sinds de fusie gaat het bergafwaarts met deze verzekeraar. Als het probleem niet wordt opgelost, dan kun je een klacht daarover indienen bij de GeschillenCommissie KIFID in Den Haag. Pedro.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor