Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vesting Finance

Geplaatst door: wolf59 op: 01-02-2010 14:18
Wij hadden bij telfort een mobiel abonement. Deze netjes optijd ogezegd en altijd alles betaald. Door een storing bij telfort in mei is er een bedrag niet afgeschreven. Dit bedrag heb ik zelf via internet bankieren overgemaakt. Na enige tijd een schrijven ontvangen van Vesting Finance dat het bedrag van mei nog openstaat. Nu al diverse malen een kopie van intenet bankieren gemailt maar dan kunnen ze het bestand niet openenen en dan weer een andere rede. Maar voorlopig heeft telfort ons aangemeld bij preventief en reageert het incasso buro alleen maar als ik weer eens navraag hoe de zaak er voor staat. Wij zijn het inmiddels meer dan zat wat kunnen we nog meer doen?
Reactie door kazan op 01-02-2010 14:29
Aangetekend een brief sturen met deze gegevens die u hier opgeeft. Wel met omtvangst gegevens.
Reactie door read op 01-02-2010 16:41
Dag wolf59, Eerst een schriftelijke klacht indienen bij telfort zelf en als dat niet helpt een klacht indienen bij de Geschillencommissie. Werk alles schriftelijk, aangetekend en met bewijs van ontvangst af. TELFORT KLACHTENCOMMISSIE Indien Contractant een klacht heeft omdat zijn schriftelijke klacht niet tijdig wordt behandeld, of indien Contractant bezwaar wil aantekenen tegen een beslissing van Telfort op zijn klacht, dan kan contractant een formele klacht indienen door een brief te sturen naar Telfort KlachtenCommissie Postbus 512 2400 AM Alphen aan de Rijn Deze afdeling zal binnen een redelijke termijn op het bezwaar inhoudelijk reageren. Een beroep op de Telfort Klachtencommissie laat onverlet een beroep op de rechten voortvloeiend uit artikel 17. KLACHTEN EN GESCHILLEN Geschillen tussen de Contractant die natuurlijk persoon is en niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf en Telfort over de totstandkoming of de uitvoering van de Overeenkomst met betrekking tot door Telfort te leveren of geleverde Diensten, kunnen zowel door Contractant als door Telfort worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Telecommunicatie, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Pedro.
Reactie door melanie 22 op 06-02-2010 20:08
Ik herken deze klacht van Telfort/Vestiging Finance. Ook ik heb een betaalbewijs verstuurd èn omdat vesting Finance niet binnen 5 werkdagen op mijn mail heeft gereageerd (zoals zij zelf in een bevestigingsmail toezeggen) heb ik zelf telefonisch contact gezocht. Zonder een resultaat. Vestiging Finance gooit het erop dat ze wachten op een onderzoeksresultaat van Telfort. Telfort verdient geen schoonheidsprijs na de fouten die ze maken.
Reactie door wolf59 op 19-05-2010 14:13
Inmiddels is het opgelost. Ik heb vesting finance dagelijks lastig gevallen met email met ontvangstbevestiging en uiteindelijk kreeg ik een brief waarin stond dat er geen openstaande facturen zijn. Nu alleen nog telfort lastig vallen om de inschrijving bij preventief ongedaan te krijgen

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor