Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verkade valentijn hart

Geplaatst door: bodymaniac op: 14-02-2009 15:07
Vandaag vol verwachting zitten wachten op het valentijn hart gevuld met fairtrade chocolade. De gewone post is ondertussen bij ons bezorgd en ook de pakketendienst is al langsgeweest. Alle post hebben we ondertussen binnen. Maar wat een soft. Het rijkelijk gevulde verkade hart is niet bezorgd voor mijn valentijn.
Volgend jaar maar toch even iets originelers bedenken.
nou hier het zelfde verhaal, had er ook een besteld maar ook niets ontvangen.wilde mijn vrouw eens leuk verrassen maar mooi niet, ik vind het waardeloos en ga dan ook mijn geld terugeisen , want valentijn is op 14 fevruari en niet later.een waardeloze aktie en ben erg pissig.
toon
en hier nummer 3 van de gedupeerden....ook ik een hart besteld maar niet gekregen.....
heel erg jammer! 
Ik moest vandaag om 15.45 de deur uit en ben net weer thuis. Ik hoopte nog dat de bezorging laat zou zijn,maar niets van dat alles.
Ik heb mijn klacht van de niet bezorging ook via de site aan Verkade gemeld. Hopelijk willen jullie dat ook doen. Mogelijk dat dit iets helpt. Wat een flut.. En dat voor een bedrijf als Verkade..
Op de site van Verkade staat rechts onderin contact. Als je deze aanklikt krijg je een reactieformulier. Hier kun je dan de klacht vermelden.
Misschien een idee om de reactie van Verkade hier ook even te vermelden als deze er komt..
Hier hetzelfde verhaal.
Ik kreeg een kado van mijn vrouw,....
Maar het hart dat ik voor haar besteld had is vandaag niet aangekomen.
Slechte service.
Slechte actie van verkade
Mijn dochter belde ne of ik een paketje had ontvangen..nee dus!
Vroeg haar wat zij opgestuurd had...en inderdaad het bewuste hart..niet aangekomen..maar toch een warm hart omdat zij aan mij gedacht heeft
Of het nou zaterdag of maandag komt..alleen voor haar was dat minder leuk want zij verwachte natuurlijk een spontane reactie
Verkade ..het was dus een ramp..als jullie jezelf niet waar kunnen maken..stop er dan volgend jaar mee
mylo1
P>S vond het wel heel lief en had mij afgevraagt van wie dit toch was gekomen..jammer effect verdwenen
Bedankt Verkade
Nou bij mij dus precies hetzelfde,geen hart wel geld afgeschreven.Ook ik stond met lege handen,slechte actie van verkade.Ik heb een forum geopend op de site van radar en daar las ik dat ook hier mensen geklaagd hadden.Het troost mij om te weten dat ik niet de enige ben maar dit betekend ook dat verkade goed fout zit.Ze hadden de meisjes van verkade maar extra in moeten zetten om alles te bezorgen.
Mieke Derijck
Hallo,
Wij hadden uit naam van onze kinderen een choco hart besteld voor oma en deze was netjes zaterdag 14 febr bezorgd, wel zat er een deuk in het blik  Dus wel even een mail gestuurd naar verkade want zo is de lol er snel af.
Bij mij idem.
Gisteren speciaal naar mijn vriend afgereisd om zijn reactie te zien. Ipv een lach zat ik 's avonds met een beteuterd gezicht op de bank. Toen ik thuis kwam meteen een mail gestuurd (replay op de bevestigings mail, en niet geweigerd) met als titel: Bedankt voor het NIET bezorgen van een fijne valentijn.
Ik heb ook in mijn mail gezet dat ik geen nazending hoef maar gewoon mijn geld terug. De teleurstelling is te groot, en de "sparkle" is er nu toch al vanaf.
Ik had dit niet verwacht van zo'n groot bedrijf en na al die reclames, maar ben wel blij dat een aantal mensen het toch wel ontvangen hebben.
Bij mij was het geld al op 02-02-09 afgeschreven, dus de harten waren nog niet uitverkocht. Ik ben hier echt pissig over en vond het ook niet leuk voor mijn vriend.
Groetjes,
Erika
OK, ik heb er een laten versturen naar mijn man, die in mijn huis woont, dus was makkelijk te controleren...
Niet aangekomen...
Zeeeer slecht van Verkade. Als ze uitverkocht waren op dat moment, dan hadden ze mij niet meer moeten laten betalen.
Heb gemaild naar Verkade en mijn geld terug gevraagd, want de schuld geven aan tnt is mijn ogen uitgesloten!!
Groet,
Linda
Mijn hart is ook niet bezorgd. ergens is dat geen stijl. heb al een mail gestuurd naar verkade. ik hoop dat het helpt.
volgend jaar zal ik dit zeer zeker niet meer doen!
ik heb ook precies het zelfde ik ben er echt boos om!
leuke atie, ik eis wel mijn geld terug! ga gelijk zo'n contact formulier invullen!
Maar dan nog. Zoals ik daarstraks al schreef.
Bij de verkoop van 40.000 harten, weet je dat het druk wordt en kun je bijv. een andere koeriersdienst inzetten, en daarnaast woont niet iedereen in a'dam of tilburg en worden deze niet door dezelfde persoon/afdeling bezorgt.
Ik ben er nog steeds pissig over en vind dat de schuld bij verkade ligt.
Ook ik het dit hart besteld.
Op de site de juiste gegevens ingevuld waar het hart naar toe moet.
Kom ik gisteravond thuis en zie ik op de mat bij de andere post het doosje liggen met het hart.
Verkeerd bezorgd dus. Lekker zakie bij verkade!
Ook ik heb niets ontvangen. Het geld is 3 februari al overgemaakt. Erg ***lig voor mijn man die het voor mij had geregeld. Ook ik heb een klacht proberen in te dienen en krijg de mail terug. Ik heb het nu verzonden door onderaan de site op contact te klikken. Ik ben benieuwd wat Verkade nu gaat doen. Ze zullen wel met allerlei excuses aankomen maar dit accepteer ik niet. Ik eis dan ook uitleg. Er zullen op de dag dat in het teken van de liefde staat, nu door verkade vele harten gebroken zijn.
Ook wij hebben voor de 2 oma's 2 harten besteld, maar beide oma's hebben niks ontvangen. We hadden het beter toch bij de ouderwetse bloemen kunnen laten. Gisteren meteen naar Verkade een email gestuurd dat we niks hebben ontvangen en nu maar hopen dat het correct word afgehandeld.
Ik zie dus op allerlei forums de reacties van de niet ontvangen Verkade valentijnharten... Ongelovelijk..
Mij benieuwen wat Verkade gaat doen. En ik ben idd ook nieuwsgierig door wie de Harten zijn bezorgd.
HAllo,
Had voor m'n zoontje een hart besteld, zodat hij die aan z'n vader kon geven.
Maar helaas hebben wij ook niets ontvangen!
Echt geweldig zo'n actie van Verkade
Ik heb vandaag 16-02-09 contact opgenomen met Verkade.

In de eerste instantie kreeg ik gen gehoor en moest behoorlijk lang aanhouden voor er werd opgenomen.
Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon van de receptie. Na een 10 tal pogingen mij door te verbinden lukte dit uiteindelijk.

Ik kreeg een dame aan de telefoon die mij al stoterend te woord stond en duidelijk al was lam gepraat met dit probleem.

De dame vroeg mijn gegevens zodat er contact met mij kon worden opgenomen. Ik zei dat dat niet nodig was we hadden elkaar immers al aan de telefoon,dus laten we het nu maar oplossen. Nou dat kon niet.
Ja zei ik,maar ik vind dat dat wel kan.
Het antwoord wat ik kreeg was volgens de dame simpel: Er is door de TPG een aflever garantie van 95%. Ik vroeg de dame waar dat staat,zodat ik dat gegeven mee had kunnen nemen in mijn overweging het wel of niet te bestellen en de gok te nemen. Hier was geen antwoord op. Nou goed ik heb mijn gegevens doorgegeven en zal morgen (?) hier over worden terug gebeld door een extern buro. (?)

Ik heb voor de duidelijkheid wel verzocht het geld terug te ontvangen. We hebben het hier over een datum gebonden actie. In de bevestigingsmail staat duidelijk zonder reservering dat het hart op 14-02-09 zal worden bezorgd. Dus is er een wanprestatie.. Je mag dan het geld terug eisen..

Bij Verkade zijn er van op de hoogte dat er al aardig wat forums zijn die over dit onderwerp gaan.
Mij benieuwen met wat voor vindingrijke oplossing ze bij Verkade komen.
075-6556111
Hier hetzelfde verhaal, had hem besteld voor mijn man en is betaald ook.
Ook de hele dag gewacht, probeer op verschillende manieren te mailen maar krijg ze terug ook geprobeerd te bellen naar koninklijke verkade maar daar word niet opgenomen.
Geen idee hoe ik met ze in contact kan komen wil toch wel mijn geld terug, denk dat een brief schrijven nog de enoge optie is niet normaal eigenlijk.
ook ik niks mogen ontvangen,zelfs geen reactie op mail ook telefonisch krijg ik geen gehoor !!!
en dat voor een koninklijk bedrijf ???
hoe krijg ik nou m`n centjes terug???  iemand tips??
Ook ik heb een hartje van Verkade besteld voor mijn vriendin. Ruim vantevoren besteld en betaald. Op Valentijnsdag zelf heb ik mijn vriendin een paar keer gebeld om te kijken of ze iets had ontvangen maar nee, ze had niks gekregen. Enorme teleurstelling voor mij natuurlijk. Vandaag las ik op verschillende fora dat er meerdere mensen zijn die hetzelfde probleem hadden.
Ik heb dus ook een contactformulier ingevuld op verkade.nl waarin ik heb beschreven hoe ontstemd ik was. en dat als ik zelfs mijn geld terugkreeg dat ik nog niet tevreden zou zijn. Lekker hoor verkade
Ik heb net contact gehad met iemand van Verkade en ook ik kreeg het antwoord dat het hart nog komt en dat tpg post 95% bezorgd had,waarop ik haar vertelde dat ik aan die informatie helemaal niks heb en dat ik het hart ook niet meer wilde en mijn geld terug wilde.Ze vertelde mij dat ik morgen om 16.00 een email kan sturen naar hun met de klacht en toen ik haar vertelde dat mijn emails steeds terug komen zei ze GEIRRITEERD dat dat morgen pas vanaf 16.00 kan.Dus mensen morgen allemaal mailen!           Mieke Derijck
Ik net idem,
Duidelijk gezegt dat ook ik mijn geld terug wil!!!!! Mocht ik dinsdag nu 4 uur in mijn klacht zetten. Belachelijk. Waarom eigenlijk dinsdag 4 uur? TNT rijdt vandaag ook gewoon namelijk net nog een pakket binnen gekregen. Vind dit echt raar en zeer tipisch dat ik weer net bij die 5% zit
Het gaat maar om 10 euro, maar is gewoon een principe kwestie.
Laat even weten hoe het na dinsdag bij jullie vergaan is?
Groetjes,
Erika
Ook ik had voor mijn vrouw een hart besteld, uiteraard ook niets ontvangen. Behoorlijke domper, vooral omdat ik m'n vrouw al aardig nieuwsgierig had gemaakt naar het pakje dat er zou komen.
De verhalen van Verkade dat TNT in 95% van de gevallen heeft bezorgd, geloof ik ook niet helemaal. Men had het beter moeten inschatten.
Daarbij komt nog dat als het hart uitverkocht zou zijn geweest op het moment van bestellen, had hier melding van gemaakt moeten worden. En niet gewoon geld afboeken, terwijl men wist dat ze niet meer op tijd konden leveren.
Ben wel erg benieuwd wat hier nu mee gebeuren gaat vanuit Verkade.
Het verhaal krijgt een mooie wending.
Ik heb contact opgenomen met TNT/TPG. Deze gaven aan [u: NOOIT [/u: een aflever garantie af te spreken,en ook al niet met de Verkade. Verders zijn er ook geen aflever problemen geweest rond de valentijndrukte. Dus dit is grote flauwekul van Verkade. Ik heb dan ook bij de TNT/TPG een klacht in gediend op verzoek van de klantenservice. Deze gaan nu onderzoeken waar het probleem ligt.
Maar even belangrijk: Mijn klacht staat nu alleen. De mevrouw van de klantenservice vroeg om te vragen dat er meer gedupeerde hun klacht bij TNT/TPG te melden.
Bij deze. Dit kan via 058-2333333 en dan even het menu volgen.
Beste Kassa blogger,
Helaas zijn er adressen in Nederland waar het Valentijnshart niet op 14 februari is bezorgd, dat vinden wij erg vervelend. Om de de valentijnsharten met de grootst mogelijke zorg te leveren, laten wij het hart via TNT post bezorgen. TNT post geeft een bezorggarantie van 95% op Valentijnsdag zelf zoals in de verkoopvoorwaarden staat vermeld. Het kan zijn dat het hart vandaag alsnog door de brievenbus valt. In kleinere gemeenten kan het zijn dat op maandag geen post wordt bezorgd, in dat geval kan hart ook nog op dinsdag worden bezorgd.
Vanwege het feit dat het hart tot en met dinsdagmiddag bezorgd kan worden, zal er vanaf dinsdag 16.00 uur op www.verkade.nl onder het kopje "Veelgestelde Vragen" een link staan vermeld. Via deze link kunt u gemakkelijk met behulp van uw ordernummer en wachtwoord (staat vermeld in uw bevestigingsmail) uw klacht aan ons doorgeven. Aan de hand daarvan wordt er direct contact met u opgenomen over de afhandeling van de klacht.
Wij vinden het nogmaals erg jammer dat u uw Valentijn niet precies op 14 februari heeft kunnen verrassen met een Verkade Valentijnshart. En hopen dat u deze vandaag of morgen alsnog ontvangt.
Met vriendelijke groet,
Verkade Consumentenservice
En ja hoor daar is de reactie van Verkade.. Op hun site staat nergens dat het volgens de algemene voorwaarden tot dinsdag ontvangen kan worden. Ook zoals ik al eerder melde geeft de TNT GEEN en NOOIT een aflevergarantie van 95%. Dit zijn de eigen woorden van TNT.
Toen ik blogers zag schrijven dat er vanaf dinsdag 16.00 pas klachten in behandeling worden genomen vermoeden ik al dat dit het antwoord van Verkade zou worden. Het hart kan tot dinsdag worden ontvangen.
Er is 1 koekje wat Verkade niet maakt en dat is l.lkoek. Maar verkopen kunnen ze het wel.
Bah dat zo een groot bedrijf zich zo laat kennen..
Tja een verrassing voor mij mijn valentijnshart is vandaag bezorgd.....maar wat heeft de aardige bezorger gedaan van TNT het gewoon voor de deur neergelegd omdat het pakje niet door de brievenbus paste....niet te geloven.....
groetjes Irma Silvius
hier ook weer hetzelfde aangezien ik vind dat de actie op 14 februari gold is het waardeloos dat verkade nu zegt dat het tot dinsdag bezorgd kan worden.  belachelijk ik heb ook al bij mijn bank een terugboeking gevraagd en ben benieuwd hoe alles uitpakt.
grote teleurstelling en ik zou graag dat KASSA hier wat aan gaat doen
groetjes Judell
Zijn er ook mensen die het wel op de 14e hebben gehad?
Geachte meneer / mevrouw,
95% bezorggarantie betekent in het geval van de valentijnsactie van Verkade
dat er mogelijk 2000 paketten niet zijn afgeleverd.
Van deze bezorggarantie is nooit gesproken op uw website. Mocht dit wel het
geval zijn geweest dan had ik liever iets anders besteld dat wel een 100%
bezorggarantie kon bieden.
In verband met de wanprestatie van Verkade (u kunt niet TNT post de schuld
geven voor iets wat u aanbiedt) wens ik restitutie van het betaalde bedrag. Het
betreft hier een datum gebonden actie, in uw bevestigingsemail staat zeer
duidelijk aangeven dat het hart op 14-02-09 bezorgd zou worden zonder de
vermelding dat dit ook eventuele 2 dagen laten zou kunnen gebeuren.
Hoogachtend,
==============
Ik heb zojuist via mijn bank een klacht aan laten maken bij ideal. De bank en ideal zal voor mij bemiddelen met verkade om binnen twee weken het bedrag terug te storten.
Als Verkade het kinderachtig wil spelen dan speel ik het spel vrolijk mee. Ze hebben echt de verkeerde uitgekozen om mee te spelen.
Het geld verwacht ik niet terug hoor. Maar ik zal ze dan voor die 9.95 voor 100x het veelvoudige bezig houden.
Ik heb mijn klacht via de site bij verkade gemeld. Zojuist krijg ik als reactie een kopie van de reactie welke Verkade al eerder op dit forum heeft geplaatst.
Helaas heeft uw Valentijn het hart niet op 14 februari ontvangen, dat vinden wij erg vervelend. TNT post geeft een bezorggarantie van 95% op Valentijnsdag zelf.
Nergens in de algemene voorwaarde van de TNT staat dit vermeld.Het is niet de TNT die deze garantie afgeeft. Dit is dus een leugen van heb ik jou daar.
Maar goed het komt er in het kort op neer dat de Verkade de neus ophaald voor ons. Morgen zal het hart wel op de deurmat liggen en heb je geen poot meer om op te staan,en is voor Verkade de zaak afgedaan. Wakker zullen ze er niet van liggen.
Maar even belangrijk: Mijn klacht staat nu alleen. De mevrouw van de klantenservice vroeg om te vragen dat er meer gedupeerde hun klacht bij TNT/TPG te melden.
Bij deze. Dit kan via 058-2333333 en dan even het menu volgen.
Geloof maar niet dat dat zin heeft, Hoe vaak ik TNT-post al niet gebeld heb over niet bezorgde passen, rouwkaarten en alle belangrijke post. Ze doen er helemaal niets mee; en staan je nog een verveelde manier te woord ook
hallo met fred.
ja mooie aktie ,vergeet u valetijn niet , nee die heb ik niet vergeten ,maar verkade wel,
ik dacht mijn vrouw ook te verassen ,maar de verassing was aan mijn kant toen het niet geleverd werd.
echt waardeloos  
                                       Lieve Oma
langs deze  weg willen wij onze liefde delen.Jij bent onze valentijn wij zullen niet weten hoe we zonder onze lieve oma in .... moeten!
Groetjes en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke kus en knuffels al moet je ze wel stelen [grapje tussen mij en de kids:
                      je stille aanbidders*****************jes
Kijk varkade ..zaterdag had ik in tranen geweest..nu stonden de tranen ook wel in mijn ogen ...maar het verrassingseffect was weg
Bedankt
mylo1..die hem vandaag in de bus kreeg!
Goed om te lezen dat de actie ook goed is gegaan. Tuurlijk weten wij met z,n alle dat er ook mensen zijn waar het valentijnshart wel netjes en op tijd is aangekomen.
Maar naar nu blijkt zijn er veel mensen teleurgesteld en hebben niets ontvangen. Of het effect is weg voor de geliefde waar het hart voor bedoeld was. Het zijn toch de momenten van gevoel en liefde,het mooiste wat er is..Toch.
Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Maar zoals de gigant Verkade hier mee omgaat. Ze zijn onbereikbaar. Zowel per telefoon als per mail. Als je ze al aan de telefoon krijgt doen ze zeer onvriendelijk. Als je per mail een reactie krijgt is deze zo standaard als het maar kan,en staan hier als klap op de vuurpijl nog onwaarheden in ook.
Ik denk dat als je zo omgaat met dit soort dingen dat je zowel je zelf als bedrijf zijnde als je klanten welke in je vertrouwde niet serieus neemt.
Vandaag maar weer afwachten of het gebroken hart alsnog op de deurmat valt. Oja,in en ding hebben ze bij Verkade wel gelijk. Het kan gebeuren dat er in kleine plaatsjes de post later komt. Ik woon in Amsterdam.. Redelijk klein dus..
Nou, wij hebben het hart zaterdag wel ontvangen. Maar het zag er niet uit. Helemaal gedeukt en verkreukeld. Kijk dan geef je goed aan wat je voor haar voelt. Hierop devolgende mail gestuurd:
Zaterdag 14/02, werd het hart bezorgd met de post. Tot mijn verbazing was het hart helemaal ingedeukt. Het was niet om aan te zien. De aktie van jullie vond ik erg leuk maar de uitwerking was stukken minder. Je kan z'n hart niet in een kale doos stoppen zonder verpakking. Verder vond ik de buitenkant van de verpakking (kaal wit) ook geen verpakking om met Valentijn te geven. Gezien de kosten, het uiterlijk en de manier van verpakken (geheel ingedeukt) is deze aktie voor mij niet geslaagd.
Op de site van Verkade staat een persbericht over de valentijs actie: Hierin schrijven ze dat de harten 3 dagen voor valentij volledig waren uitverkocht.40.000 stuks. Het is een groot offensief om de mannen van nederland aan valentijn te herinneren.Met succes.
En nu komt het: Maarliefst 40.000 nederlanders ontvangen 14 februari een hart met (h)eerlijke fairtrade chocolade in de brievenbus.
Verkade geeft dus wel degelijk de garantie dat alle 40.000 verkochten harten op 14 februari in de brievenbus vallen.
Ik zou nu toch wel eens willen weten van iemand met verstand van zaken hoe we dit kunnen aanpakken.
Ja hoor heb het voor elkaar. Ik krijg de 24ste februari het geld terug..
De aanhouder wint.. 
Ik belde net maar weer eens met de Verkade.(17-02-2009 10.00uur)
Dag mevrouw mag ik de klantenservice. Mevrouw dat ga ik aan de klantenservice vertellen. Meneer die zijn niet aanwezig,deze zijn er pas vanaf 11 uur kunt u dan terug bellen. Nee mevrouw kunt u mij dan doorverbinden met de afdeling PR. Nee meneer die zijn ook niet aanwezig. Maar mevrou hebben ze dan allemaal nachtdienst gehad. Nee meneer maar er is niemand aanwezig. Mevrouw u probeert mij met een kluitje in het bekende riet te sturen. nee hoor meneer. Maar meneer ik wil u verzoeken,vanaf 11.00 staat er een link op de pagina,deze kunt u gebruiken. Hu,mevrouw wat moet ik met een link op de site,ene welke link,waar gaat dit over ik kan u niet volgen. Nou meneer dat is de link over de valentijnsaktie. Maar mevrou hoe komt u er bij om mij naar deze link te verwijzen. Ja maar meneer u belt toch voor de actie. Mevrouw dat heb ik niet gezegt,u neemt dat aan.Maar ik wil graag de PR spreken of de klantenservice. Heeft u een ogenblikje meneer. Tuurlijk........ Meneer wat is uw ordernummer van de bestelling. Mevrouw dat is *****. Ogenblikje nog........ Uiteindeklijk alle gegevens doorgegeven. De mevrouw beloofde dat het bedrag de 24ste zal worden overgemaakt. Dank u wel mevrouw. Met wie heb ik gesproken. Met mevrouw *******. Dank u wel en wie heeft de opdracht gegeven tot terug betaling mevrouw*******. Dat heeft de afdeling consumentenconacten gedaan meneer.
Er is dus een van de verkade meisjes die het werk erg leuk vind en al een uur voor aanvang van het werk aanwezig is..  dus je ziet gewoon aanhouden,netjes maar duidelijk blijven. En bij je eis blijven.. Geld terug..
In capelle aan den IJssel (werk adres) nu vandaag dinsdag het hart ontvangen. Echter het hart is ontvreemd van zijn chocolade.
Bij nader bekijken van het blik zit hij vol met vette vingers. De TNT post zit dus werkelijk spullen te jatten uit onze post. Het is schandalig
Snappen ze het dan toch eindelijk bij Verkade. Jammer dat ze het eerst zover hebben laten komen,en niet direct de klagende consumenten een oplossing hebben aangeboden.
Maar goed we krijgen ons geld retour,en moeten volgend jaar toch maar iest anders verzinnen.
Het is nu dinsdag 14.51 tot op heden nog niks ontvangen, ga ook maar weer eens mailen want wil ook mijn geld terug.
Als ik al jullie reacties lees blijft het schandalig voor zon groot bedrijf
Wie hebben er al per mail of per telefoon contact gehad met Verkade. En wat is de reactie van Verkade..
Ik ben erg nieuwsgierig hoe ze het afhandelen. Overigens het is nu dinsdag de 17de 14.20uur en ik heb nog niets ontvangen..
Ik heb telefonisch contact met verkade gehad, en heb net een mail verstuurd bij veel gestelde vragen en dan de speciale link voor ons gedupeerde.
Ik heb trouwens het hart nog niet ontvangen dus ben ook van mening dat niet alleen de tnt schuldig is want dan had hij op zijn minst vandaag bezorgd moeten wezen.
Nou bij mij ook precies hetzelfde verhaal! Ik heb er zondag al een reactie heen gestuurd en waar zij streven om binnen 2 werkdagen te reageren heb ik ook geen reactie gehad tot nu toe.. Werken zij soms niet op maandag en dinsdag?
Ik wil gewoon mijn geld terug want mijn valentijnsdag is toch wel erg verpest zo..
Das ook fijn dat de een wel zijn geld terug krijgt en de ander niet.
Op beide mails van mij is gereageerd vandaag. In beide mails ook het zelfde standaard antwoord. Hart vandaag overigens ook niet ontvangen.
Erika
Ik geloof dat de Verkade op alle reactie,s welke via de link die vandaag is geplaatst op de site gaat reageren. Mogelijk dat dit inhoudt dat ze (voorlopig ) niet reageren op de andere mails etc.
Ik ga er  van uit dat Verkade wel het fatsoen heeft om iedereen schadeloos te stellen.
Mail gestuurd via de site via een via een replay op de bevestigings mail. 2x standaart mail terug.
Vervolgens na 4uur klacht via veelgestelde vragen, en nog steeds niets terug.
Ik hoop echt dat ik morgen iets hoor anders ben ik echt zwaar pissig, ben ik nu ook al wel maar dan nog erger
wel fijn om te lezen dat het zo links en rechts toch wel goed is gegaan, en ik hoop dat ik morgen ook goed nieuws heb ;-)
Erika
Het niet kunnen openen van de link kan komen doordat het erg druk is..
https://verkade.deskservices.nl/klachten/
ook wij nog niets ontvangen, bij deze hoop ik dat jullie allemaal een klacht in dienen bij radar of kassa, zodat iheel nederland kan horen hoe ze werken bij verkade. want wat ze ons beloofd hebben is niet waar gemaakt, alleen een hoop ellende veroorzaakt.nu komen ze met een antwoord dat 95% bezorgdt wordt op tijd en 5% niet
Als ze dat bij het bestellen van het hart hadden vermeld , zouden veel mensen het risico niet hebben genomen.
nu moet je zelf er achteraan om je geld terug te krijgen.
als verkade dit erg spijtig vind en een beetje karakter had, zouden ze de gedupeerde het bedrag terug betalen en alsnog om de ellende te verzachten een nieuw hart sturen met hun verontschuldiging .
En ook dinsdag heb ik niets ontvangen. Ik heb toch het donkerbruine vermoeden dat er meer aan de hand is dan de 95% welke TNT volgens de koekenbakkers zou hebben gegeven.
Zoals ik al eerder las zou het idd leuk zijn als Verkade de gedupeerde het geld terug geeft en alsnog een hart toezend.. Maar ik verwacht niet dat dat laaste gaat gebeuren.
Kassa is op zoek naar mensen bij wie het valentijnshart van Verkade ook niet is bezorgd. Is dit u overkomen en wilt u graag zaterdag uw verhaal komen vertellen in onze uitzending, mail dan naar kassa@vara.nl. Vergeet daarbij niet uw telefoonnummer te vermelden.
Met vriendelijke groet,
redactie Kassa
ook hier het zoveelste slachtoffer van verkade's valentijnshart aktie, ruim op tijd besteld, met bevestigingsmail. echter op 14 febr en ook de dagen erna geen valentijnshart, meerdere mails gestuurd, ook klacht conform hun verzoek met ordernr en ww aangemeld, zou per omgaande contact met mijn worden opgenomen, MOOI NIET DUS. dan maar gebeld met koninklijke verkade , kreeg een ontwijkende dame van consumentenservice aan de lijn.. Zou het zin hebben om naar het koninklijke eraf te laten halen?? want dit is naar mijn mening pure oplichting. Ik zal in ieder geval nooit meer iets bestellen via verkade.nl, enne misschien ideetje om een kopersblokkade producten verkade in te stellen?????????
oh ja e-mailadres is : consumentenservice@verkade.nl
vandaag nog steeds geen enkel bericht van verkade,
ben ook niet van plan deze losers te gaan bellen want dan krijg je meestal zo'n stom kind aan de telefoon die van niks weet en alleen maar bull-oops verkoopt. bovendien kost het je nog minuten ook !!
hopelijk komt het in de uitzending van KASSA en willen mensen zich daarvoor opgeven, als ik kon had ik het zeker gedaan.
groetjes
Frank
Ik wil wel naar de studio komen.
Ben een van de eerste die hier over mee gereageerd heeft. Vandaag zelf maar weer gaan bellen. Terwijl ik het meisje aan de lijn had de mail nogmaals verstuurd, was echt belachelijk!!!!
Heb nu met wat druk achter de ketel wel een mail waarin staat dat mijn gald terug gestord word
Groetjes,
Erika
Mijn dochter belde net of ik haar een hart had gestuurt en nee dat heb ik niet
Zij had een prachtig gedicht erbij zitten ,maar er zat geen chocola in
Ook geen naam ,maar dat maakt het wel heel spannend
Het is vandaag wel de 18de dus 4 dagen te laat en geen snoepwerk ,let verkade nu ook op ons gewicht
Hoi Erika,
Wat goed dat jij het verhaal wil doen in de studio. Ik zelf kan met geen mogelijkheid. Ik zou het wel heel graag willen doen. Maar wat niet gaat dat gaat helaas niet. Maar neem even contact op met de redactie van de Vara.. Ik weet zeker dat ze blij met je zullen zijn. Laat even weten of het ook daadwerkelijk doorgaat..
Groet,Eric.
Graag zou ik van hun een emailadres willen want op beide mails van hun en ik heb er 2
krijg ik ze steeds terug
Your message

Subject: Opmerking (Pols WJ)

was not delivered to:

ConsumentenContact@unitedbiscuits.com

because:

Router: Unable to open mailbox file LIVGATE1/SERVER/UK/UNITED BISCUITS mail.box: Remote system no longer responding
Naar die site ben ik dus al geweest en
heb me klacht daar ingevuld en krijg het gewoon terug .
Maar toch bedankt voor je tip  .
Hoi Ericw,
Zal het laten weten. heb er wel bijgezet dat ik alleen 's avonds niet kan. Brabander+carnaval
Ik ben benieuwd. Voor de mensen die nog geen reactie terug hebben even bellen en niet opgeven. Heb ik vandaag ook gedaan en heb een mail dat ik mijn geld terug krijg. Heb de mail nogmaals verzonden terwijl ik een van de meisjes van Verkade aan de lijn had . eerst kreeg ze de mail niet bij de 2e x wel. Ze had mij zelf het verkeerde mail adres gegeven. stom.
Ik heb overigens geen mail fout gehad en 2x gebeld, en niet lang in de wacht gestaan, dus ik denk dat als je tussen de pauzetijden door belt het niet zo lang duurt.
Groetjes,
Erika
Herstel!!!!
Bedoelde natuurlijk @bodymaniac

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor