Verdedig de eer van Oranje.
Geplaatst door: 10esae op: 23-06-2012 16:31
De Oranje voetbalspelers zouden moeten spelen om de "eer" van oranje te verdedigen. Dus altijd eerlijk spel met veel inzet en de wens de eer van Oranje hoog te houden. zodat bij verlies gezegd wordt, helaas verloren amar we hebben de eer hoog gehouden dit zijn we aan onze suporters verplicht en niet we spelen om onze portomonee te vullen. Dat doen ze maar bij hun club bij oaranje gaat eht vooral om de eer!
Reactie door tdehond op 23-06-2012 16:34
Te laat. De oranje gadgets zijn weer opgeborgen. De oranje eer verloren gegaan.
Het leven gaat door. Volgende keer nieuwe kansen.
Reactie door empyria op 24-06-2012 09:35
Lekker belangrijk...:-p
Reactie door stacey op 24-06-2012 10:56
Ze moeten die overbetaalde Flapdrollen maar eens loon naar prestatie gaan betalen,
dan doen ze vast stuk beter hun best om hun geld te Verdienen.
Reactie door mahadma op 24-06-2012 11:27
Inderdaad Stacey, geef ze een normaal werkerssalaris, met premies voor prestaties en geen miljoenen vooraf zonder welk prestatie dan ook. In de gewone maatschappy gaat het toch ook zo?
Reactie door rapil op 24-06-2012 11:38
Ik pas.
Reactie door carola.83 op 24-06-2012 11:48
Waar gaat dit over?;-)
Reactie door rapil op 24-06-2012 11:53
Voetbal misschien???
Reactie door carola.83 op 24-06-2012 12:06
Quote: rapil schreef op zondag 24 jun 2012, 11:53: Voetbal misschien???einde Quote
Gezien de titel dacht ik dat het over het koningshuis ging;-)
Reactie door dcz op 24-06-2012 22:10
Consumentenzaak?
Nee, dus kan in de kliko, over twee jaar weer een kans....
Verschrikkelijk nutteloos topic dat ook nog eens een week te laat is....
Reactie door valerius-2 op 25-06-2012 13:22
Over het paard getilde (sport)mensen. Als iedere werknemer zo handelde en zoveel fouten maakte was het een dubbele crisis al eeuwen.
Reactie door redacteur op 28-06-2012 09:44
Interessant onderwerp, maar helaas niet voor de Kassa-site. Deze discussie gaat op slot.
De redactie
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!