Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verbruiksmanager van Essent

Geplaatst door: bulletje12 op: 25-09-2013 12:16
Sinds begin van dit jaar heb ik als energie en gas leverancier Essent, Essent heeft om tussendoor te kijken of het maandbedrag wat je betaald de verbruiksmanager geweldig als het naar behoren werkt. Helaas is dat niet het geval. Als je vragen gaat stellen over de werking van de verbruiksmanager bij Essent krijg je diverse verschillende antwoorden. Maar het juiste antwoord blijft uit. Als laatste heb ik een Mijnheer van Essent aan de telefoon gehad deze vroeg of ik deze zaak wilde laten rusten tot de eindafrekening in februari. maar gaf al wel vast 10% korting op het bij te betalen bedrag. Raar even later zei hij tegen me dat ik een ontevreden mannetje was en het onderste uit de kan wilde hebben. Terwijl ik al diverse malen had aangegeven dat als ik het verbruikt heb moet ik dat ook betalen. Terwijl ik alleen maar wil weten waarom werkt die verbruiksmanager niet goed helaas van Essent geen antwoord, zijn er nog meer mensen die hier ervaring mee hebben
Reactie door tijger1 op 25-09-2013 17:27
Het schijnt dat Essent aan iedereen met vragen of klachten over die verbruiksmanager die korting aanbiedt. Hebt u dat ook zwart op wit gekregen? Zou ik alsnog maar om vragen. In februari weten ze niets meer.
Reactie door bulletje12 op 25-09-2013 20:40
Quote: tijger1 schreef op woensdag 25 sep 2013, 17:27: Het schijnt dat Essent aan iedereen met vragen of klachten over die verbruiksmanager die korting aanbiedt. Hebt u dat ook zwart op wit gekregen? Zou ik alsnog maar om vragen. In februari weten ze niets meer.einde Quote IK heb het zwart op wit
Reactie door forumessent op 26-09-2013 08:15
Beste bulletje12, In uw bericht op dit forum geeft u aan dat u graag meer uitleg wilt over de verbruiksmanager. Ik wil dit graag samen met u bespreken, hiervoor verzoek ik u uw klantnummer, forumnaam en een kopie van uw bericht te mailen naar webcare@essent.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijk groet, Angelique Essent Klantenservice Webcare
Reactie door bulletje12 op 26-09-2013 09:53
Quote: forumessent schreef op donderdag 26 sep 2013, 08:15: Beste bulletje12, In uw bericht op dit forum geeft u aan dat u graag meer uitleg wilt over de verbruiksmanager. Ik wil dit graag samen met u bespreken, hiervoor verzoek ik u uw klantnummer, forumnaam en een kopie van uw bericht te mailen naar webcare@essent.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijk groet, Angelique Essent Klantenservice Webcareeinde Quote
Reactie door bulletje12 op 26-09-2013 09:54
Quote: forumessent schreef op donderdag 26 sep 2013, 08:15: Beste bulletje12, In uw bericht op dit forum geeft u aan dat u graag meer uitleg wilt over de verbruiksmanager. Ik wil dit graag samen met u bespreken, hiervoor verzoek ik u uw klantnummer, forumnaam en een kopie van uw bericht te mailen naar webcare@essent.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijk groet, Angelique Essent Klantenservice Webcareeinde Quote
Reactie door bulletje12 op 26-09-2013 09:58
Quote: forumessent schreef op donderdag 26 sep 2013, 08:15: Beste bulletje12, In uw bericht op dit forum geeft u aan dat u graag meer uitleg wilt over de verbruiksmanager. Ik wil dit graag samen met u bespreken, hiervoor verzoek ik u uw klantnummer, forumnaam en een kopie van uw bericht te mailen naar webcare@essent.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijk groet, Angelique Essent Klantenservice Webcareeinde Quote Beste Essent dat verhaal hebben wij al gehad, zoals ik al heb aangegeven, er is in een mail van 16 september door Essent het volgende gemaild In ons telefoongesprek van 16 september 2013 hebben wij het volgende besproken: • Wij blijven bij ons oplossingsvoorstel zoals wij dit in onze e-mail van 12 september hebben laten weten hebben laten weten. Verder dan dit oplossingsvoorstel zal Essent niet gaan Wat ons betreft beëindigen wij de discussie rondom kwestie Verdere correspondentie over dit onderwerp nemen wij niet in behandeling. Met vriendelijke groet, Essent Klantenservice

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor