Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Veel problemen met Philips pfl 9632

Geplaatst door: tim kat op: 15-12-2011 13:32
Goedendag, In september 2008 hebben wij een Philips HD LCD gekocht type pfl 9632. In 3 jaar tijd heeft de tv 5 keer een defect gehad. De eerste problemen ontstonden al na 1 dag kijken. Het beeld vervormde en er was niet meer naar het beeld te kijken..terug naar de mediamarkt en werd omgeruild voor een andere. Ongeveer 3 maanden later sluiten wij voor het eerst meerdere receivers aan met hdmi. Daar ontstond het volgende probleem werkte niet. Pihlips gebeld en onderdelen vervangen. Een ander ssb board. Ruim een half jaar later onstond er weer een probleem. De tv ging regelmatig uit zichzelf gewoon uit. Wederom philips gebeld.Tv naar e-care gebracht en weer gerepareerd. Een paar maanden later was er weer een probleem de tv ga alleen nog geluid en geen beeld meer. Philips weer gebeld en weer doorgestuurd naar ecare voor reparatie. Na een week was de tv weer gerepareerd. We hoopten dat alle ellende met deze dure tv eindelijk afgelopen was. Maar weer ontstaan er problemen... regelmatig ontstaat er een storing in het geluid. Een keiharde herrie uit de tv en de tv is alleen nog maar uit te zetten door middel van de stekker eruit halen. Eergisteren 13-12-11 Philips opgebeld het volgende aangegeven. Dat de tv nu al voor de 5e keer kapot is gegaan. En dat voor een ontzettende dure tv van net 3 jaar oud. Aangegeven dat ik geen vertrouwen meer heb in deze Philips Tv. De telefoniste van Phlips had hier alle begrip voor en zou dit bespreken met de commerciele afdeling. Inmiddels vandaag terug gebeld en er komt totaal geen coulance voor mijn TV. Iets wat ik ongelooflijk vind voor een dure tv met naar verwachting toch een levensduur van minimaal 10 jaar. Hebben jullie dezelfde ervaringen met Philips? MVG Tim

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor