Vaste Lasten service nooit aan beginnen
Geplaatst door: corleone84 op: 01-11-2011 20:14
Vaste lasten service ik heb mijn buik er vol van.
In juni is [edit redactie, naam verwijderd: van de vaste lasten service bij ons thuis geweest voor advies over wat er allemaal wel niet goed koper kon. ik had dit gedaan omdat allebei mijn ouders leeken zijn op dat gebied met verzekeringen energie etc. er zoveel verschillende aanbieders zijn ik dacht dat dit een goed hulp middel voor ze was.
Met de intake vielen mij al twee dingen op .Wat eigenlijk reden had moet zijn om er niet mee verder te gaan [edit-red.: was veel te haastig , weinig tijd (had afgesproken met zijn vriendin) ook vermeldde hij tussen neus en lippen door dat ze het heel druk hadden maar dat dit ook kwam doordat er 5 werknemers weg waren gegaan. waarom gaan er 5 werknemers tegelijk weg ?!
Toch mee verder gegaan en zouden voor ons het een en ander afsluiten te beginnen met internet,televisie en telfonie vergat ie bij te vermelden dat er aansluitkosten bij zaten van 60,- (ziggo)
ook bleek na een maand dat ze mijn oude internet aanbieder niet hadden opgezegd waardoor ik dubbele lasten kreeg heb ik zelf allemaal recht moeten trekken met hulp van ziggo terwijl zij dit wel beloven te doen.
Toen kregen we de papieren binnen bleken bij alle polissen,contracten gegevens niet te kloppen rekeningnummers,namen etc. wat ik ook zelf weer heb kunnen veranderen of waar ik weer voor naar hun moest bellen.
mijn vader (78 jaar) had een autoverzekering bij geerts hij zei kan veel goedkoper bla,bla,bla doen we wat blijkt na opzegging en de eerste rekening komt binnen betaalt ie 112,-!!! w.a. autoverzekering bij een verzekering waarmee je alleen contact kunt krijgen via de vasten lasten service wat bleek nou mijn vader had dus een no claim bescherming die hij nu kwijt is ik wist daar niks van maar staat wel in de polis als adviseur over dit soort onderwerpen hoor je dit toch te weten en naar te vragen of op te wijzen.
Ik heb hier met een boos verhaal al een keer uitleg over gevraagd (ze gaven me gelijk) krijg ik te horen 'ik ga overleggen en bel uw morgen terug' ik heb een week gewacht en toe maar weer naar de vaste lasten service gebeld waarom ik nog geen reactie heb gehad. bleek dat ze aan de verzekering aan het vragen zijn wat ze voor ons kunnen doen . koppel dit dan ook even terug ik zit al een week op jullie reactie te wachten wij weten verder van niks. e-mail berichten en voice mail berichten hoef ik al niet te doen krijg toch geen reactie. ben nu zelf alles aan het regelen (wat ik dus gewoon meteen al had moeten doen) .
bij de vaste lasten service is het gewoon 'pappen en nat houden' en zoveel mogelijk geld verdienen aan iemand anders zijn verplichtingen.ÉÉn ADVIES BEGIN NOOIT AAN DE VASTE LASTEN SERVICE!
Reactie door valerius-2 op 02-11-2011 14:31
Over dit onderwerk is al vaker gediscuseerd dus zoek maar eens rechts boven in het kassa zoekvenster.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!