vaste lage prijs ALDI SUPERMARKT
Geplaatst door: berend-jan op: 16-11-2014 20:41
Ik zou graag een discussie willen beginnen over de ALDI SUPERMARKT.
Al een paar weken zijn de koffiepads van de aldi niet meer te drinken.Wij namen eigenlijk al een tijd de extra dark mee omdat die smaak eigenlijk wel goed was.
De extra dark is kwa gewicht een gram minder geworden wat de smaak niet ten goede komt.Had zelf gedacht aan een productiefout.Wat schertste afgelopen zaterdag mijn verbazing?De pats zijn nog niet van smaak en de vaste prijs van 1,69 is opgehoogd naar 2,29
Zijn er mensen die het opgevallen is bij meer artikelen met een vaste lage prijs?
Reactie door tijger1 op 16-11-2014 21:05
Niets heeft een vaste prijs.
Niet gelezen dat de koffieoogst gedeeltelijk mislukt is, en dat daardoor de koffieprijs wel met 60% kan stijgen?
Reactie door 1953 op 16-11-2014 22:52
Prijspakkertje!
Reactie door valerius-2 op 16-11-2014 23:36
Als de marktprijs bij inkoop hoger wordt dan moet de maker een hogere prijs vragen aan de supermarkt , die gaat dat weer door rekenen om zijn winstmarge te houden ook weer duurder worde. De BTW komt er ook weer bij.
Reactie door tot15karakters op 17-11-2014 11:08
Bij de Dark pakken van 500 gram en pruttel potje kan ik zelf bepalen hoeveel prut ik erin doe en voor mij is half vol al extreem genoeg.
Goedkoper dan Cupjes en zelf bepalen wat je erin doet.
Minder afval, alles in groene bak en dat kun je met die cupjes niet zeggen....
Reactie door marianluc op 17-11-2014 14:48
ja idd het viel mij ook al op
Reactie door tijger1 op 17-11-2014 14:51
Maar ook die pakken zijn uiteraard duurder geworden.
Reactie door costnix op 17-11-2014 15:46
De TS heeft het over koffiePADs. Deze zijn van filterpapier en die zijn biologisch afbrekbaar!
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!