Van der Velde Waterplanten B.V., schandalige behandeling!
Geplaatst door: axcx op: 11-05-2015 02:50
Ik heb op de consumenten website van dit bedrijf besteld en via ideal gelijk betaald. Na weken mijn bestelling nog niet ontvangen te hebben heb ik met het bedrijf tel. contact opgenomen. Het zou gelijk worden opgestuurd. Ik bleef niets ontvangen. Bij de daarop volgende talloze tel. gesprekken heeft het bedrijf keer op keer beloften gemaakt die nooit werden waar gemaakt. De beloften werden na een tijd zelf leugens (het pakje ligt hier klaar en wordt vandaag opgestuurd, etc). Zo heb ik mijn bestelling na 2 en half maanden nog niet ontvangen. Email contact word nooit beantwoordt. Je moet altijd bellen. Op mijn verzoek om de bestelling te annuleren en het geld terugkrijgen werd nooit gereageerd. Ik wacht na 2 en half maand op een levering van planten die ik nu niet meer nodig hebt. Dit is mijn 2e slechte ervaring met dit bedrijf en zeker de laatste! De eerste keer (een jaar geleden) werd ik op dezelfde manier behandelt: beloften die nooit werden waar gemaakt, leugens. Ik moest uiteindelijk persoonlijk de bestelde goederen bij het bedrijf gaan halen. Schandalig dat dit soort bedrijven kunnen bestaan!
Reactie door mahadma op 11-05-2015 10:46
Stuur ze een brief per post en een gelijke email en claim het door u betaalde bedrag terug binnen 14 dagen wegens niet leveren. Vermeld duidelijk uw rekeningnummer en juiste ten naam stelling.
Reactie door tijger1 op 11-05-2015 11:38
Dat ze kunnen blijven bestaan, komt onder meer door uzelf.
U had al een zeer teleurstellende ervaring met dit bedrijf en toch bestelt u voor de tweede keer.
Zijn ze nog ergens bij aangesloten?
Reactie door valerius-2 op 11-05-2015 12:28
Als dit voor de tweede keer is dan heeft u nu misschien door dat de leverancier niet betrouwbaar is en heeft de eerste maal geen u niet de noodzaak gegeven om er niets meer te kopen.
Reactie door edrick3 op 11-05-2015 13:04
Hallo axcx,
Tja, een ezel stoot zich ........
Maar lees eens [url=https://www.consuwijzer.nl/elektronica/bezorgen/verkoper-bezorgt-product-niet: hier.[/url:
Voorbeeldbrief[url=https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-ontbinding-overeenkomst-wegens-niet-levering: hier.
[/url:
Suc6
Reactie door zoekster op 11-05-2015 16:29
U moet ze een aanmaning sturen waarbij u ze maant binnen 14 dagen na het sturen van uw mail het geld terug te storten, doen ze dat niet, zo vermeldt u, dan zult u behalve het terug te betalen bedrag 40 euro incassokosten in rekening brengen en rechtsmaatregelen overwegen.
Verzoek om een schriftelijk antwoord binnen 14 dagen. Vervolgens kunt u een incassobureau op no cure no pay basis inschakelen.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!