Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

UPS klacht

Geplaatst door: hotfix op: 11-11-2011 15:51
Bij deze een slechte ervaring met UPS. 30-10 een laptop besteld bij Dell, die levert via UPS. Geplande levertijd was 4-11, en ze hadden die dag dan ook gepoogd hem af te leveren om 10.01. Helaas waren wij niet thuis. Gebeld met UPS, en helaas moesten we dan maar wachten tot maandag. Maandag 7-11 tweede poging gedaan om 12.33. Ook dan zijn we niet thuis, dus die middag gebeld om een afspraak te maken waarop er wél iemand thuis zou zijn, donderdag 10-11, dat was een glasheldere afspraak. Niemand is gekomen, de hele dag niet. Om half 5 had ik zelfs nog gebeld, en de dame aan de telefoon wist me te vertellen dat hij toch écht voor 6 uur aan zou moeten komen, maar dat is niet gebeurd. De volgende ochtend, vandaag, om 8 uur 's ochtends gebeld. De telefoniste heeft me doorverbonden met de klachtenafdeling, waar we niet erg door werden gewaardeerd. Geen excuus, geen 'sorry voor het verspillen van uw dag'. Nee, in plaats daarvan konden we hem zelf ophalen in Apeldoorn (wij wonen in Nijmegen, een retourtje Apeldoorn zit er niet in doordeweeks), óf een alternatief adres konden doorgeven (dit zou wel de volgende werkdag pas zijn). Dat laatste hebben we gedaan, maar alsnog hebben ze hem geprobeerd af te leveren op ons eigen adres, terwijl het alternatieve adres slechts 5 minuten daarvandaan zit. Iemand anders slechte ervaringen met UPS?

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor