UPC wijzigen abonnement
Geplaatst door: renesmits op: 29-07-2012 21:15
Beste hopelijk niet UPC gebruikers,
Begin januari constateerde ik dat mijn abonnement oud was (basis pakket) en ik voor hetzelfde bedrag een royaal pakket kon krijgen (betaalde 53,50). Ik was echter gewaarschuwd om niets te wijzigen bij UPC want dat gaat geregeld fout.
Ik dacht nog mooi. Wat kan er fout gaan er hoeft alleen maar een ander abonnement geselecteerd te worden en ik blijf gewoon hetzelfde bedrag betalen.
Het is nu inmiddels 29 juli en na 50 telefoontjes en mailtjes is het UPC nog steeds niet gelukt om te zorgen dat het juiste bedrag van mijn rekening wordt geschreven. (heb inmiddels gelukkig sinds enkele maanden wel het royaal pakket) maar betaal hier nu gemiddeld € 60,- voor.
Omdat ik het nu helemaal heb gehad met UPC heb ik dit op als discussie op de site van Kassa gezet. Wellicht zijn er nog meer mensen die last hebben van het incompetente gedrag van UPC medewerkers. Ook de 20x beloofde bevestigingsmail van wat er is gewijzigd blijft achterwege.
Hopelijk kan er via Kassa eindelijk eens gezorgd worden dat de klantenservice (zoals ze dit zelf noemen) eens wordt aangepakt en onderzocht.
Eerlijk wat een waardeloze service voor bestaande klanten. Hoe moeilijk kan het zijn om een simpel abonnement te wijzigen.
Hopelijk heeft iemand anders dit ook al meegemaakt en kan wat tips geven hoe dit aan te pakken. Wellicht het mailadres van een directielid?!.
Reactie door upcwebcare op 30-07-2012 10:41
Beste Rene Smits,
We vinden het vervelend de lezen dat de omzetting van je abonnement niet goed is gegaan. Graag willen we hiervoor een oplossing vinden.
Zou je een e-mail kunnen sturen naar webcare@upc.nl met daarin je klantgegevens? En zou je daarin kunnen verwijzen naar dit bericht?
Alvast bedankt!
Reactie door zwemmer op 01-08-2012 11:06
Het duurt wel een beetje lang eer je je geld krijgt. Persoonlijk heb ik nooit poblemen met UPC. Bij een conflict stuur ik een mail op de site (klantenservice) en daarop wordt altijd op oplossende manier gereageerd. Zoek onder 'çontact' op de site het contactformulier en zo komt een en ander wel aan het rollen.
Reactie door 888niels888 op 20-09-2013 20:37
Ik kan me hier wel in vinden. De service van de upc klantenservice is RONDUIT ERBARMELIJK. Bij abonnementsaanpassing verlengd UPC ook fijn het contract voor weer een jaar. Zij noemen het dus heel mooi een aanpassing van je bestaande abonnement. MAAR JURIDISCH GEZIEN ZIEN ZIJ HET NATUURLIJK MOOI ALS NIEUW ABONNEMENT VAN 1 JAAR EN DAAR PLUKT UPC DAN WEER DE VRUCHTEN VAN (LEKKER JE BESTAANDE KLANTEN OPNIEUW VASTLEGGEN VOOR EEN JAAR) . De klantenservice is verder een moedwillig omslachtig proces. Wachttijd is meer dan 5 minuten of meer dan 10 minuten ongeacht het tijdstip waarop je belt. Op deze manier ontmoedigd UPC de klant om contact op te nemen met het bedrijf. Op deze manier komen er ook weinig klachten, aangezien je het al snel spuugzat bent (een hele slimme maar toch aardig valse strategie).
Reactie door valerius-2 op 20-09-2013 23:13
Quote: upcwebcare schreef op maandag 30 jul 2012, 10:41: Beste Rene Smits,
We vinden het vervelend de lezen dat de omzetting van je abonnement niet goed is gegaan. Graag willen we hiervoor een oplossing vinden.
Zou je een e-mail kunnen sturen naar webcare@upc.nl met daarin je klantgegevens? En zou je daarin kunnen verwijzen naar dit bericht?
Alvast bedankt!einde Quote
Zou ik toch even als ik in u schoenen stond een reactie op geven .
Reactie door wendy-claire op 21-09-2013 02:38
Quote: 888niels888 schreef op vrijdag 20 sep 2013, 20:37: Ik kan me hier wel in vinden. De service van de upc klantenservice is RONDUIT ERBARMELIJK. Bij abonnementsaanpassing verlengd UPC ook fijn het contract voor weer een jaar. Zij noemen het dus heel mooi een aanpassing van je bestaande abonnement. MAAR JURIDISCH GEZIEN ZIEN ZIJ HET NATUURLIJK MOOI ALS NIEUW ABONNEMENT VAN 1 JAAR EN DAAR PLUKT UPC DAN WEER DE VRUCHTEN VAN (LEKKER JE BESTAANDE KLANTEN OPNIEUW VASTLEGGEN VOOR EEN JAAR) . De klantenservice is verder een moedwillig omslachtig proces. Wachttijd is meer dan 5 minuten of meer dan 10 minuten ongeacht het tijdstip waarop je belt. Op deze manier ontmoedigd UPC de klant om contact op te nemen met het bedrijf. Op deze manier komen er ook weinig klachten, aangezien je het al snel spuugzat bent (een hele slimme maar toch aardig valse strategie). einde Quote
Na 14 maanden deze discussie uit de mottenballen gehaald.
Bij UPC geldt (gold) dat bij elke wijziging van een product het vernieuwde contract als nieuw contract wordt beschouwd met bepaalde duur (12 maanden).
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!