Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

UPC veel uitval van internet

Geplaatst door: joscoby op: 08-11-2014 22:29
UPC internet en telefonie heeft in de maand oktober wel totaal 3 dagen problemen gegeven, waarbij voor uren achtereen geen verbinding mogelijk leek. UPC heeft geen enkele tegemoetkoming voor de geleden schade. In het gebied met postcode 2665 is UPC al voor langere tijd zeer slecht. Ik overweeg nu over te stappen, hoewel het wel weer een behoorlijk gedoe is om alles weer omgezet te krijgen. Hoe zou ik dit richting UPC op moeten pakken om toch een tegemoetkoming (bv credit van maand factuur) te krijgen.
Reactie door valerius-2 op 09-11-2014 00:22
aankaarten dat zij aan wanbeheer doen en daarom voor die dagen dat u geen gebruik kan maken een terug gave van dat deel van de abonnement kosten.
Reactie door tijger1 op 09-11-2014 09:16
En wat is uw schade dan? Op drie dagen, enkele uren een storing. En dan een maand credit? Dat gaat niet lukken.
Reactie door komsja op 10-11-2014 17:45
Heb al jaren upc en om de haverklap is er wel weer een 1 of andere storing,of met internet of met de HD zender ontvangst of dan doet de telefoon weer helemaal niks en als je dan belt (met je mobiel,of bij kennisen is het steevast: Wij zien hier dat het signaal in orde is dus zal het wel aan de bekabeling liggen en kunnen u een monteur sturen maar als het aan de bekabeling ligt moet u de monteur betalen,oftewel vinden ze altijd wel wat aan de bekabeling en aansluitingen. Dan zou men zeggen:stap dan over naar een ander (die voor dezelfde diensten vaak nog goedkoper is ook) Maar daar bij de upc weten ze dat de meeste dat niet gaan doen omdat men er geen zin in heeft om alles weg te halen en op te sturen etc etc etc etc etc En is het ook nogus de vraag of die ander de boel wel goed op orde heeft en kan leveren wat ze beweren oftewel het is met al die providers ene grote bende. Als ik zeker zou weten dat ik bij een ander beter af ben(kwa prijs en kwa gebruikersgemak)dan was ik allang bij upc weggeweest.
Reactie door pieterwolters op 10-11-2014 18:30
@komsja: ik ben wel benieuwd welke providers dezelfde diensten voor een lager bedrag aanbieden dan UPC. Ik heb ze nog niet gevonden.
Reactie door komsja op 10-11-2014 19:15
@pieterwolters Werkt u soms bij upc?? We worden de laatste tijd op TV en ook via de brievenbus om de haverklap bestookt met aanbiedingen van providers(noem ze allemaal maar op) die voor een lagere prijs dezelfde diensten aanbieden zoals de combinatie: TV /internet en bellen met een sneller internet,of dat internet sneller is dan upc is nog maar de vraag,want bij upc betaal ik voor 120 en als ik de speedtest doe kom ik niet sneller dan 75 a 80 en als ik daar over bel dan word er steevast gezegd:dat ligt niet aan hun maar aan de pc en als ik dan zeg dat ik een pc heb die makkelijk de 120 aan zou kunnen dan komen ze weer met het aloude verhaal dat het aan de kabels ligt. Neejj vriend het is ene grote bende en vooral bij UW upc
Reactie door tijger1 op 10-11-2014 19:25
Alles wat goedkoper is, is dat ook alleen maar de eerste zes maanden als aanbieding.
Reactie door diumenge op 10-11-2014 20:27
@komsja, wat doe je zoal met die 75 a 80 Mbps?
Reactie door 1953 op 11-11-2014 00:01
Je zou niet de eerste zijn die van UPC overstapte naar ...
Reactie door costnix op 11-11-2014 15:25
Die bende is al lang aan de gang bij UPC. Ik kon gelukkig snel weg bij hun, want er was al glasvezelkabel tot in de woonkamer aangelegd. Toen ik wilde opzeggen kreeg ik wel een aanbieding als ik zou blijven. Ik heb hun aanbod botweg geweigerd. Na veel gedram van de UPC tegenwerker, werd de overstap in gang gezet. Deze ging bij mij zonder problemen. Nu ben ik domweg gelukkig in Glasvezelstraat.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor