Kassa

UPC start abbonnement zonder toestemming klant

Geplaatst door: frankwou op: 15-10-2012 09:22
UPC verschaft kabel TV & internet. Onlangs heb ik deze beeindigd en ben overgegaan op TV/internet via andere (digitale) providers. Alles was afgerond en onderdelen van UPC waren retour verzonden. Borg is teruggegeven, klaar dus. Tot mijn grote verbazing, startte UPC 3 maanden later zomaar een nieuw duurder abbonnement (zonder mijn toestemming). Geld werd al van mijn rekening afgeschreven! Toen ik naar UPC belde, zeiden ze dat dit een ongelukje was.. De manier waarop vrouw van UPC mijn vragen beantwoordde, doet mij vermoeden dat ze dit dit vaker doen, want ze volgde een duidelijk protocol. Hebben meer mensen dit meegemaakt? Ongelofelijk dat er zelfs geld van je rekening afgaat zonder dat mij iets gevraagd is!
Reactie door winterman op 15-10-2012 11:28
Quote: frankwou schreef op maandag 15 okt 2012, 09:22: Ongelofelijk dat er zelfs geld van je rekening afgaat zonder dat mij iets gevraagd is! einde Quote Heb jij de automatische incasso ingetrokken dan?
Reactie door upcwebcare op 16-10-2012 09:45
Quote: frankwou schreef op maandag 15 okt 2012, 09:22: UPC verschaft kabel TV & internet. Onlangs heb ik deze beeindigd en ben overgegaan op TV/internet via andere (digitale) providers. Alles was afgerond en onderdelen van UPC waren retour verzonden. Borg is teruggegeven, klaar dus. Tot mijn grote verbazing, startte UPC 3 maanden later zomaar een nieuw duurder abbonnement (zonder mijn toestemming). Geld werd al van mijn rekening afgeschreven! Toen ik naar UPC belde, zeiden ze dat dit een ongelukje was.. De manier waarop vrouw van UPC mijn vragen beantwoordde, doet mij vermoeden dat ze dit dit vaker doen, want ze volgde een duidelijk protocol. Hebben meer mensen dit meegemaakt? Ongelofelijk dat er zelfs geld van je rekening afgaat zonder dat mij iets gevraagd is! einde Quote Hallo Frank, Vervelend dat er zomaar een nieuw abonnement is gestart zonder toestemming. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Kun je ons een e-mail sturen naar webcare@upc.nl onder vermelding van "Kassa Forum" met daarin je postcode en huisnummer? Dan zoeken we graag voor je uit wat hier mis is gegaan en wat we voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Marcel
Reactie door jorisw op 16-10-2012 10:04
Quote: frankwou schreef op maandag 15 okt 2012, 09:22: De manier waarop vrouw van UPC mijn vragen beantwoordde, doet mij vermoeden dat ze dit dit vaker doen, want ze volgde een duidelijk protocol. Hebben meer mensen dit meegemaakt? einde Quote Suggestieve vraagstelling....
Reactie door frankwou op 16-10-2012 11:25
Quote: jorisw schreef op dinsdag 16 okt 2012, 10:04: Quote: frankwou schreef op maandag 15 okt 2012, 09:22: De manier waarop vrouw van UPC mijn vragen beantwoordde, doet mij vermoeden dat ze dit dit vaker doen, want ze volgde een duidelijk protocol. Hebben meer mensen dit meegemaakt? einde Quote Suggestieve vraagstelling....einde Quote Het verbaast mij dat deze opmerking wordt geclassificeerd als suggestief. Ik vind het feit dat als je als consument geld wordt ontnomen, doordat er zomaar geld van je rekening kan worden afgeschreven zonder dat je ergens toestemming voor geeft dusdanig onjuist dat mij het uitermate gepast lijkt om via consumenten forums als deze te checken of ook andere consumenten hierdoor gedupeerd raken. Ik snap niet welk belang je dient door mijn opmerking als suggestief te bestempelen.
Reactie door winterman op 16-10-2012 12:59
Quote: frankwou schreef op dinsdag 16 okt 2012, 11:25: Ik vind het feit dat als je als consument geld wordt ontnomen, doordat er zomaar geld van je rekening kan worden afgeschreven zonder dat je ergens toestemming voor geeft dusdanig onjuist dat mij het uitermate gepast lijkt om via consumenten forums als deze te checken of ook andere consumenten hierdoor gedupeerd raken. einde Quote Absoluut. Alleen is dit een DISCUSSIE forum.
Reactie door l.derksen op 26-10-2012 14:15
Nou dat is me ook wat, heb net alles geannuleerd bij UPC en ben over gestapt naar glasvezel ( bevalt me echt stukken beter) krijg in ieder geval meer snelheid dan waar ik voor betaal , dat was wel anders bij UPC , maar ik hou het wel in mijn achterhoofd dat ik mijn bank afschriften in de gaten ga houden mocht het mijn ook over komen . dan kan ik het hier ook meteen melden, dan bewijst het maar dat het geen incident was met het ongevraagd abonnement opstarten !!!!!! ben benieuwd, en wacht wel af...... UPC gij zijt gewaarschuwd
Reactie door diumenge op 27-10-2012 16:30
Ik schat zo in dat het wel een gewoon foutje was en dat het jou niet zal overkomen. Dus als het jou niet overkomt, bewijst dat dan ook dat het wel een incident was?
Reactie door zwemmer op 27-10-2012 18:18
Ik heb wel eens meegemaakt dat UPC een fout maakte. Daar werd ik spontaan door een medewerker die de fout tegenkwam over teruggebeld. Kan gebeuren nietwaar? Zwemmer
Reactie door l.derksen op 08-11-2012 14:50
update annulering UPC abonnement : heb de eerste probleem al geconstateerd wat betreft mail versturen: ik kon niet meer buiten UPC mail versturen alleen nog maar naar UPC mail adressen, ze hebben de zaak gewoon geblokt , en heb dit meerdere keren uit geprobeerd om mails buiten UPC te versturen ging gewoonweg niet terwijl ik via mijn nieuwe internetprovider wel naar de bewuste mail adressen kan mailen!!!! ben benieuwt hoe het verder gaat met het terug sturen van de box en modem??????
Reactie door l.derksen op 04-01-2013 13:24
@ Diumenge Nou ik kom even terug op de opmerking van u , ik ga er van uit dat het een foutje was van upc !!!!!!! nou dan zal het langdurige getouw trekken van het terug betalen van de borg voor de modem van upc ook wel een foutje zijn ?????? dacht het niet , gewoon ex klanten pesten zo zie ik het en ik ben echt niet de enigste die hier mee te maken kreeg !!!!!! ik weet het zeker ik wordt never nooit meer klant van die bende
Reactie door sweeterlake op 04-01-2013 13:53
Quote: upcwebcare schreef op dinsdag 16 okt 2012, 09:45: Quote: frankwou schreef op maandag 15 okt 2012, 09:22: UPC verschaft kabel TV & internet. Onlangs heb ik deze beeindigd en ben overgegaan op TV/internet via andere (digitale) providers. Alles was afgerond en onderdelen van UPC waren retour verzonden. Borg is teruggegeven, klaar dus. Tot mijn grote verbazing, startte UPC 3 maanden later zomaar een nieuw duurder abbonnement (zonder mijn toestemming). Geld werd al van mijn rekening afgeschreven! Toen ik naar UPC belde, zeiden ze dat dit een ongelukje was.. De manier waarop vrouw van UPC mijn vragen beantwoordde, doet mij vermoeden dat ze dit dit vaker doen, want ze volgde een duidelijk protocol. Hebben meer mensen dit meegemaakt? Ongelofelijk dat er zelfs geld van je rekening afgaat zonder dat mij iets gevraagd is! einde Quote Hallo Frank, Vervelend dat er zomaar een nieuw abonnement is gestart zonder toestemming. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Kun je ons een e-mail sturen naar webcare@upc.nl onder vermelding van "Kassa Forum" met daarin je postcode en huisnummer? Dan zoeken we graag voor je uit wat hier mis is gegaan en wat we voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Marcel einde Quote ...en is het al uitgezocht Marcel van UPC?!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!