Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

UPC; het blijft een ramp

Geplaatst door: renevda op: 17-05-2012 11:21
UPC; het blijft een ramp. Onlangs verhuisde mijn moeder. Letterlijk jarenlang aasde ze op een bepaalde woning in haar woonplaats Almere en tot mijn stomme verbazing heeft ze ’m nog te pakken gekregen ook. Omdat er hier te weinig ruimte is om het hele verhaal te vertellen, deze linklink
Reactie door valerius-2 op 17-05-2012 14:04
Ja ik heb de klik gedaan en wat ik er van denk burocratische instelling veel geschreeuw en weinig wol zeker een afdeling van de regering. Want alles mag tegenwoordig zolang er maar geld binnen komt, verdient of niet.
Reactie door tot15karakters op 17-05-2012 14:34
Jammer, verhuizen gaat wel vaker fout. Als je naar een andere plek gaat is nieuwe totaal pakket aanvragen zonder dure verhuiskosten vaak betrouwbaarder en beter.
Reactie door addiemen op 17-05-2012 17:35
Droevig om te horen dat het zo fout gaat. Geen idee of het zal helpen, maar op deze site staan een aantal berichten waarin het email adres webcare@upc.nl staat vermeld. Hopelijk gaat het voorspoedig als u uw gegevens daar naar toe stuurt. Wens uw moeder veel geluk en plezier in haar nieuwe woning. Als ik zo vrij mag zijn, vind het erg knap en hip van uw moeder dat ze met internet en email bezig is, complimenten.
Reactie door upcwebcare op 18-05-2012 09:37
@renevda, Wij willen graag nagaan wat er verkeerd is gegaan en wat we voor je kunnen betekenen. Zou je een e-mail willen sturen met je klantgegevens naar webcare@upc.nl onder vermelding van: 'Kassa forum'? Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op.
Reactie door renevda op 18-05-2012 16:37
De medewerker die telefonisch contact op nam met mijn moeder, snapt er allemaal niets van. En hij belde met KPN om na te gaan hoe of wat, en daar zeggen ze nu dat er na 27 mei maar een nieuwe aanvraag tot nummerbehoud moet worden ingediend. Als mijn moeder intussen een tweede telefoontoestel gewoon op het wandcontact zou aansluiten, zou ze blijkbaar óók nog gewoon op haar oude nummer gebeld kunnen worden. Of misschien haar zoon even met KPN zou kunnen bellen om te vragen wat er nou allemaal aan de hand is. Nee, dat gaat haar zoon niet doen. Haar zoon is namelijk van mening dat UPC het fijn allemaal mag opknappen omdat UPC het allemaal zou regelen. Dus van harte het beste ermee. En mocht u zich overigens daar achter uw UPC-bureau afvragen aan welke schadeloosstelling die zoon zou denken... nou, jaartje gewoon helemaal geen facturen bij moeder in de bus. Dan zit u aardig in de richting. U moet zich, achter uw UPC-bureau, namelijk maar eens proberen in te denken wat dit soort dingen doet, met iemand van 82.
Reactie door zomerkoninkje op 19-05-2012 03:32
Dit verhaal is op zich niet exclusief meer, het regent toch klachten bij UPC, er gaat veel mis bij UPC, en dan zit een medewerk(st)er met de handen in het haar van "wat moet ik hiermee!?!" Heb het van nabij meegemaakt met de familie en de relatie met UPC: 'Met mijn innige deelneming!'
Reactie door upcwebcare op 21-05-2012 11:20
@renevda, Het ligt allemaal net wat anders dan hoe jij het in je post beschrijft. Ik heb het allemaal met je moeder besproken en ben er op dit moment druk mee bezig om alles zo snel mogelijk te regelen. Mocht je meer duidelijkheid willen dan neem ik graag even telefonisch contact met je op om het een en andere toe te lichten.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor