Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

UPC - Digitale televisie - slechtste service ooit

Geplaatst door: cverbeek op: 30-07-2009 10:00
Hopelijk helpt het als ik hier eens ga klagen over de service van upc.Ik heb een probleem met UPC digitale televisie. Ik heb tientallen keer met de helpdesk gesproken en via de website contactformulier ingevuld. Ik krijg via de telefoon te horen dat er 20 mediaboxen op mijn adres staan , wat ze raar vinden (dat vind ik ook raar ja). Elke keer krijg ik te horen dat ze in orde zouden maken en binnen 48 uur beeld zou moeten krijgen. 's-ochtends zet ik de upc box aan en helaas zie ik weer de foutmelding "Melding Smartcard fout. Smartcard hoort bij een andere UPC mediabox". Ik zou tientallen keer teruggebeld worden , maar nee hoor telkens moet ik zelf weer bellen. Laatste keer hadden ze mail gestuurd naar afdeling , maar die was niet aangekomen kon de helpdesk zien?!!!? Ze zouden opnieuw de mail sturen en moest ik maar weer 48 uur wachten. U begrijpt zeker wel dat ik na tientallen keer geprobeerd te hebben met de helpdesk me nu wel hopeloos voel. Ik heb nog nooit gebruik kunnen maken van UPC digitale televisie , maar betaal wel (naast alle belkosten die ik gemaakt heb met de helpdesk)
Reactie door onbekende gebruiker op 12-08-2009 12:12
ik wilde een nieuwe afstandsbedieng voor mijn mediabox want die had 't begeven na 4 jaar. ik op de website van upc gekeken want ik ging er vanuit dat ik die ook via de site kon bestellen zoals bij vele diensten maar helaas dat ging niet. toen heb ik naar de klantensevice gebeld a 80 ct per minuut kom je eerst in de wacht te staan. en wachten en maar wachten. dan eindelijk krijg je z'n doos aan de telefoon die ook wat centjes bij wil verdienen maar er niks vanaf weet. dus ik maar weer wachten, je moet wel geduld hebben bij upc maar mijn emmertje met geduld was al bijna leeg   dus toen ik iemand aan de telefoon kreeg die mij wel kon helpen was ik inmiddels bijna aan de kook  dus die kreeg de volle laag. maar na veel 5en en 6en kriug in nu binnen 5 werkdage ( bij neckerman heb je het binnen 24 uur in huis) toch mijn afstandsbediening thuis gestuurd. ik ben benieuwd of hier nog kosten aan zijn verbonden want ik heb ook al genoeg kosten moeten maken om er uberhaubt een te kunnen krijgen.
wat een %&$#@$*&% bedrijf is die klantensevice van upc. het is z'n groot bedrijf en ze verdienen al genoeg aan de abonnementen die ze verstrekken waarom dan ook nog moeten verdienen op de klantensevice. ik heb geen goed woord over voor upc
groetje miranda 
Leve de helpdesk van UPC , voor de tweede keer in een jaar doet mijn telefoonverbinding het niet meer, het modemkastje knippert precies zoals de vorige keer.  Je bent 2 uur aan het bellen met de helpdesk een uiterst onvriendelijke behandeling en eind van de maand komt er een monteur, onder grote van mijn kant. Bij de vorige keer, een paar maanden geleden heb ik na 4 keer bellen gevraagd of er een monteur langs mocht komen"dat gaat wel geld kosten"was het antwoord. Kan me niet, ik wil telefoon. Uiteindelijk bleek dat het modemkastje gewoon kapot was. Ik was de gehel dag van streek door deze benadering en stap nu toch maar weer over mijn vertrouwde kpn. Zullen ook wel problemen zijn, maar UPC doet de deur dicht voor mij.
karin Lauer

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor