Twee huizen tijdens 1 jaar
Geplaatst door: japio115 op: 09-03-2009 14:25
Beste lezers,
Tijdens afgelopen jaar hebben wij ons huis verkocht en zijn in een nieuwbouw gaan wonen.
De volgende situatie is er geweest:
1 jan 2008 t/m 1 juni 2008: 'oude huis'
2 juni 2008 t/m half september: geen huis bezitter (bij schoonouders in)
half sept t/m 31 dec 2008: nieuwbouwwoning (gaan wonen per half januari 2009)
Hoe ga ik hiermee om met betrekking tot de belastingen.
Zijn er nog dingen die vaak vergeten worden aan te geven in dit soort situaties. Het schijnt dat je behoorlijk geld kan terugkrijgen bij aanschaf van een nieuwbouwwoning (daar kan ik dan mooi weer mijn tuin van doen). Alle tips/ sites zijn welkom.
Alvast bedankt!
Kassa nieuwsbrief
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!