Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

TV-signaal via Ziggo ligt steeds plat

Geplaatst door: mevr.bloem op: 07-05-2010 18:10
Ziggo presteert het weer om plat te liggen vandaag, 7 mei. Is al weer uren uit de lucht (in Zoetermeer). Van de week op 5 mei heeft hij het ook uren niet gedaan, het is echt hopeloos. En ze worden steeds duurder, want gooien ongevraagd zenders er uit. En de zenders die ze hebben, doen het gewoon steeds uren en uren niet.
Reactie door tdehond op 07-05-2010 18:43
Hoe wordt bij Ziggo gereageerd op uw klacht? Wat is de foutcode die gegeven wordt? Vaak lukt het om de boel weer op gang te krijgen door de decoder te resetten. Als er wel signaal is kunt u ook overwegen andere kabels aan te sluiten van betere kwaliteit.
Reactie door birdies op 07-05-2010 21:45
Wat er in het analoge pakket zit, wordt zeker niet alleen bepaald door Ziggo. Zenderbepaling In tegenstelling tot wat veel mensen denken wordt dit aanbod niet geheel door Ziggo bepaald. De samenstelling van het aanbod wordt namelijk bepaald door de volgende partijen: De overheid De programmaraden en natuurlijk Ziggo Wat de storing betreft: hebben de buren ook deze storing. Al gekeken op de site van Ziggo of er werkzaamheden in je postcodegebied zijn?
Reactie door mevr.bloem op 08-05-2010 13:40
Uiteraard heb ik aan de buren gevraagd of hun tv ook plat lag. En dat is dus zo en dat was op 5 mei ook zo, en vorige week heel laat ook al een keer. En ja: van die programmaraden weet ik: maar ik geloof er niets van dat die niet be-invloed worden. Wie wil er een Franse zender in de plaats van CNN?? Toe nou toch. Die Franse zender is gewoon godekoper voor Ziggo denk ik. Bijna niemand kijkt daar naar.
Reactie door f de jong op 08-05-2010 21:50
gister morgen lag rtl4 even eruit bij ziggo
Reactie door tdehond op 08-05-2010 22:07
Ga eens bijhouden hoe vaak u storing heeft in tv signaal en hoe lang het duurt. En dien dan een klacht in bij Ziggo met verzoek om een deel van de abonnementskosten te restitueren omdat u geen gebruik kunt maken van de dienst. Zo maakt u duidelijk dat u niet blij bent dat er zo vaak storing is terwijl u wel het volle pond betaalt.
Reactie door tdehond op 08-05-2010 22:08
Aanvulling Wel dan per keer ook klacht via site. Anders wordt gezegd dat u Ziggo niet in de gelegenheid heeft gesteld hier verbetering in aan te brengen.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor