Tros Kompas opzeggen
Geplaatst door: mlf op: 23-03-2009 11:28
Mijn moeder heeft netjes conform de regels van de Tros de tros kompas 6 weken van te voren opgezegd. Plots halen ze er toch 12,70 af. Mijn moeder belt naar de Tros en zij vinden dat ze 3 maanden van te voren moest afzeggen maar dat staat nergens. Nu wou ze vanaf 1 april geen gids meer en nu krijgt ze de gids nog 3 maanden en voor 1 april moet ze afzeggen dan krijgt ze per 1 juli geen gids meer, zegt de Tros. De tros zegt ook: weet u iemand die uw gids dan wil overnemen? Mijn moeder wil geen gids meer per 1 april, hoe kan ze dit aanpakken? Ik heb haar al gezegd het bedrag terug te laten storten via de bank en het rekening nummer te laten blokkeren.
Reactie door crise op 23-03-2009 11:54
Zie website: http://www.troskompas.nl/index.php?id=5185
Dit staat namelijk op de site:
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Zes weken voor het einde van de abonnementsperiode
kunt u uw abonnement schriftelijk opzeggen door een briefkaart te sturen naar:
Let u erop dat het einde van uw contractdatum meestal niet overeenkomt met de betaaldatum op uw factuur. Wilt u weten wanneer uw contractdatum vervalt, dan kunt u bellen naar het volgende nummer:
0900 - 9770
(€ 0,10 p.m.)
Wilt u uw abonnement telefonisch opzeggen, dan kan dat ook via bovenstaand telefoonnummer.
het rekening nummer is intussen geblokkeerd.
Of ze de gids nog krijgt is een vraag...ik had net zelf al gebeld, hoop bla bla...als het goed is is het geregeld maar ik vertrouw het pas na 1 april.
Die 12,70 is nu ook weer geen mega bedrag, dus niet zo erg, we moeten even kijken of ze het terug krijgt.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!