Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

tornado skelter bedroevende kwaliteit, beschamende service

Geplaatst door: jaspertjedewit op: 09-10-2012 20:55
Een via internet gekochte skelter ging na 3 weken stuk: de stuurstang had een slechte las. Verzoek om een vervangende stang werd moedwillig niet begrepen, getraineerd, omgezet in een upsell (stuurstang is 19,95 + verzendkosten). 11 mailtjes en drie maanden later werd het stil nadat te duidelijk gewezen werd op de consumentenbescherming. Uiteindelijk heeft de garage op de hoek de stang gratis gelast en onze zoon van 5 blij gemaakt. Bedroevend veel energie die leidt tot deze negatieve discussie over tornado speelgoed. Had ik nog meer kunnen doen?
Reactie door winterman op 11-10-2012 00:05
Waar wil je nu precies over discussiëren?
Reactie door psr op 06-01-2013 16:23
Helaas ook slechte ervaring met TORNADO SKELTERS Op hun website terechtgekomen en na de positieve reacties te hebben gelezen op HUN website besloten hier een skelter te bestellen voor mijn zoontje die in november 6 jaar werd. Wat een enorme tegenvaller toen de skelter uit de doos werd gepakt. Deze skelter zag er niet uit! Er zaten duidelijk zichtbare gebruikerssporen op het stuur en zitje. Op de stangen zaten roestplekken! Mijn zoontje raakte al bijna de stangen waaraan het stuur vastzit. Deze skelter is bedoeld voor kinderen t/m 8 jaar, zoals wordt beweerd op hun website. Waarschijnlijk voor kabouters. Gemaild met dit 'bedrijf'. Blijkbaar zijn ze gewend om rotzooi te verkopen, want ze reageerde nogal laconiek. Ook geen excuses of wat dan ook. Ik kon de skelter (in een enorme doos) - op eigen kosten - terugsturen. Zij sturen troep op en vervolgens kan je dit op eigen kosten terugsturen. pff Het enige wat ze blijkbaar doen is hun centjes tellen. Van enige service of klantvriendelijkheid is geen enkele sprake. Helaas maar besloten deze rotzooi te houden, want als consument weet je niet of ze uberhaubt wel moeite zullen doen om een andere (betere/slechtere??) skelter op te sturen. Je hoeft verder niet te reageren op hun 'gastenboek', want daar plaatsen ze alleen positieve reacties! Je wordt hierdoor op het verkeerde been gezet en belazerd waar je bij staat. Bah en nooit meer!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!