Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Toffe KPN service?

Geplaatst door: jopjeteam op: 26-03-2009 15:04
Ben al vanaf 19-02-2009 bezig met de KPN betreffende het ontvangen van een unlockcode, inmiddels is het na heel veel bellen met KPN op 26-03-2009 nog niet binnen.
En dan is dit nog maar een schijntje van hetgeen ik met de klantenservice van KPN vanaf  07-02-2009 heb meegemaakt en nog meemaak, schandalig gewoon.
De een weet daar niet, wat de ander doet.
Ze weten niets, kunnen niets, en doen niets.
Mijn verhaal met KPN zijn zeer negatieve klantvriendelijkheid is zo omvattend, dat ik het maximaal aantal karakters hier gigantisch overschrijd.
hallo
zou ik mogen vragen hoe je uiteindelijk toch de unlockcode heb gehad
want ook ik heb dit probleem en ben al 4 maanden hier mee bezig.
gr.victoria
ik heb al heel wat met hun meegemaakt en het houd niet op zie onderstaande links
http://i10.photobucket.com/albums/a130/EagleOne2002/IMVU/deel1a.jpg
http://i10.photobucket.com/albums/a130/EagleOne2002/IMVU/deel1.jpg
hoe moet je die ....... nu te pakken krijgen als ze je helemaal afsluiten?
Waarom nummers eronder zetten als je er niets mee kunt?
Waarom afsluiten voor de datum en een andere datum opgeven?
wordt tijd dat KPN uit de lucht wordt getrokken, het is een bende oplichters!!!
heb hem zelf ook aangevraagd en had hem met 2 weken binnen ik moet wel zeggen dat ik dat via de mail gedaan heb en heb deze ook vis de mail terug ontvangen dus ook wel bij jou misschien even je email  na kijken want als ik ze wat vraag via de mail krijg ik altijd wel antwoord en in dit geval dus ook wel de unlock code dus ik snap niet dat diegene die dit zeggen dat zij geen unlock code hebben ontvangen
Victoria: Ik heb nog steeds geen Unlockcode ontvangen.
Eagleone2002: Vind onderhand ook dat ze KPN eens op hun nummer moeten zetten, Kassa bijvoorbeeld.
Gast1: Krijg niets binnen via mail en of post.
Gast 2: Dat ge-je en ge-jouw is nog netjes bij hetgeen ze bij mij deden, want dat was ronduit onbeschoft.
dit is wat ik heb om hun enigzins te bereiken als je geen telefoon van KPN hebt
dit is wat ik heb om hun enigzins te bereiken kpnmobile_support_pr@custhelp.com  enige dat schijnbaar nog werkt daar!
we zien wel wat er volgt, ben benieuwd!!!!
Ben al vanaf 19-02-2009 bezig met de KPN betreffende het ontvangen van een unlockcode, inmiddels is het na heel veel bellen en mailen met KPN op 30-03-2009 nog steeds niet binnen, niet via mail, niet via de post, helemaal niets.
Kreeg op 21 Febr. wel een mail van KPN retour, dat de unlock aanvraag binnen was, en dat het 15 dagen zou duren voor ik hem kreeg.
Dit hele gebeuren is dan nog maar een schijntje van hetgeen ik met de klantenservice van KPN vanaf  07-02-2009 heb meegemaakt en nog meemaak, schandalig gewoon.
De een weet daar niet, wat de ander doet.
Ze weten niets, kunnen niets, en doen niets.
Mijn verhaal met KPN zijn zeer negatieve klantvriendelijkheid is zo omvattend, dat ik het maximaal aantal karakters hier gigantisch overschrijd.
Anders zouden jullie mijn verhaal eens moeten lezen, gewoon te achterlijk voor woorden.
Ik raad dan ook een ieder KPN af, eenmaal iets afgesloten begint de ellende.
Ben al vanaf 19-02-2009 bezig met de KPN betreffende het ontvangen van een unlockcode, inmiddels is het na heel veel bellen en mailen met KPN op 30-03-2009 nog steeds niet binnen, niet via mail, niet via de post, helemaal niets.
Kreeg op 21 Febr. wel een mail van KPN retour, dat de unlock aanvraag binnen was, en dat het 15 dagen zou duren voor ik hem kreeg.
Dit hele gebeuren is dan nog maar een schijntje van hetgeen ik met de klantenservice van KPN vanaf  07-02-2009 heb meegemaakt en nog meemaak, schandalig gewoon.
De een weet daar niet, wat de ander doet.
Ze weten niets, kunnen niets, en doen niets.
Mijn verhaal met KPN zijn zeer negatieve klantvriendelijkheid is zo omvattend, dat ik het maximaal aantal karakters hier gigantisch overschrijd.
Anders zouden jullie mijn verhaal eens moeten lezen, gewoon te achterlijk voor woorden.
Ik raad dan ook een ieder KPN af, eenmaal iets afgesloten begint de ellende.
Kreeg zojuist een mail retour van KPN, je houd het toch niet voor mogelijk.
Dus gaat het hele gebeuren weer van voren af aan beginnen.
Geachte heer,

Bedankt voor uw e-mail, waarin u vragen heeft over uw aanvraag unlock code.

Helaas kan ik de aanvraag van 19-02- niet voor u nakijken.

Er is een vertraging in het versturen van de unlock codes, KPN vraagt de unlock codes aan bij de fabrikant.
Deze fabrikant dient de code dan vrij te geven naar KPN.

Het enige dat ik u kan adviseren is om op onderstaande link de unlockcode nogmaals aan te vragen:

http://kpn-mobiel.nl/web/show/id=65809

Mijn excuus voor het ongemak.
En hierop volgend zojuist nog een mail, gaat lekker daar bij die KPN.
Geachte heer,

Bedankt voor uw e-mail.

Ik begrijp dat u de unlockcode nog niet heeft ontvangen.
Dit is erg vervelend.
Wat ik u dan kan aanraden is dat u nogmaal de unlockcode aanvraagt.
Er is waarschijnlijk wat misgegaan met de aanvraag.
Mijn excuus voor het ongemak.

Hieronder de link om de code nogmaals aan te vragen:
http://kpn-mobiel.nl/web/show/id=65809

Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op klantenservice Mobiel op kpn.com.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Ik ben ook totaal niet te spreken over de KPN klantenservice.
Heb zelf een Hi abonnement, wat onderdeel is van KPN. Omdat ik wil internetten op mijn mobiel en er bundels bestaan, die volgens de site elke maand te beeindigen zijn, belde ik half maart om deze bundel uit te proberen. Na een aantal keer verkeerd doorverbonden te worden een medewerkster aan de lijn die duidelijk weinig productkennis had. Ze bevestigde dat ik elke maand kon opzeggen en dat de bundel gelijk zou ingaan.
Dus ik gelijk daarna op internet, wat blijkt ik krijg nog een rekening voor de eerste dagen erna dat de bundel niet is ingegaan. Vervolgens eenpaar dagen later een brief thuis: er is een bundel afgesloten met de looptijd van een jaar, niets elke maand opzeggen.
Ik dus een mail gestuurd, gevraagd om uitleg. Na enig heen en weer gemail met medewerkers die wederom niet op de hoogte zijn, beloven ze mijn klacht door te sturen naar iemand die wel antwoord kan geven. Maar nog steeds geen antwoord. Deze week ga ik ze bellen is kijken wat ze er telefonisch van maken.
ik heb een abbonement lopen bij hi.
ik kreeg nu een rekening binnen of ik even 375 euro wil betalen voor wap diensten, waar ik echt totaaal geeen gebruik van heb gemaakt, internet nooit op me telefoon.
en tot slot kom ik erachter dat de man die mij telefonisch een één jaar contract aanbood mij nu zomaar ingeschreven heeft voor een 2 jarige abbonement.
nou echt kpn/hi is echt een slechte provider, ik hoop dat ze snel uit de lucht gaan want dit kunnen ze niet maken, en de klantvriendelijkheid is erg ver te zoeken.
groet danny
Ben meer dan 9 maanden geleden verhuisd naar Engeland. Heb keurig 3 maanden tevoren per aangetekende brief het contract opgezegd. Gezien uitblijven van een respons heb ik later in december gebeld.

Telefonisch contact bleek een ellende. Na door talloze (minimaal 8) keuze-menu’s te zijn gegaan, werd ik keer op keer geconfronteerd met ongeinteresseerde medewerkers. Men zei niet in het bezit van mijn opzegging te zijn, kon geen oplossing bieden, kwam niet verder dan standaard antwoorden, wist het niet, of vertelde me “nog maar een brief te sturen”. Ik voelde me kortom bij herhaling “van het kastje naar de muur gestuurd”.

Vervolgens in december wederom een 2e brief per gewone post gestuurd. Na terugkeer van vakantie eind januari 2009, werd ik geconfronteerd met enkele herinnerings brieven van KPN, doorgestuurd per post via Nederland. Inmiddels moedeloos geworden, heb ik vervolgens geprobeerd via email tot een oplossing te komen. Het bestaan van enige opzeggings brief werd door medewerkers genoeglijk ontkend. Alle pogingen om via email tot een oplossing te komen zijn vervolgens gestrand. Telkens werd de email beantwoord door iemand anders, die mij in andere bewoordingen min of meer hetzelfde vertelde. Uiteindelijk werd mij geadviseerd om dan maar weer opnieuw een opzeggings brief te sturen. Het ontging me volledig waarom na inadequate afhandeling van voorgaande correspondentie/communicatie, dit probleem niet nou eens voor eens en voor altijd op directe wijze kon worden opgelost.

Na telefonisch contact vandaag, begrijp ik dat “mijn zaak” inmiddels is “verkocht” aan een incasso-bureau. Het glorie-loze einde van het begrip klantenservice binnen het instituut KPN is hiermee bevestigd.  In de jaren dat ik in nederland woonde, heb ik vele jaren een vaste aansluiting van KPN gehad. Rekeningen werden altijd keurig betaald. Nooit werd ik “verkocht aan een incasso-bureau”. De huidige klantenservice is dan ook een droevige afspiegeling van wat het toen ooit was. Mocht ik in de toekomst weer in Nederland woonachtig zijn, dan is KPN mij dan ook zonder meer kwijt als klant.
Kreeg van de week een creditfactuur van KPN nadat ik dinsdag kloeg bij 0900-0244 (11 minuten à €0,10 per minuut) over de laatste factuur.
KPN voert de creditfactuur pas na 1 maand uit, opdat ik eventueel zou kunnen storneren, doe ik storneren verrekenen zij gelijk het restantbedrag met mij.
M.a.w. wil je snel je geld terug?! Storneren! Verrekening vindt dan door KPN gelijk plaats.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor