Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

toeslag2008

Geplaatst door: mhofman op: 02-10-2009 19:54
Hoi ik weet niet hoe het bij jullie gaat maar ik heb weer een mooie binnen van 2008.Betaal me al blauw aan de ziektenkosten verzekering heb gelukkig nooit wat.heb teveel voorshot gekregen en moet terug betalen .Kan dit ook wel terug betalen maar ik kan me voorstellen dat anderen dat niet kunnen.Straks ook weer de premie omhoog en nog meer oops.Of stel ik me nu aan.Groeteen mhofman.
Reactie door onbekende gebruiker op 02-10-2009 20:09
nee je stelt je zeer zeker niet aan! wij, een gezin met vier pubers, kunnen de ziektekosten al niet opbrengen van ons vaste lasten lijstje, wij lopen dus al achter en zijn niet meer aanvullend verzekerd; tandarts kosten vallen in als een bom! en de verhoging vd ziektekosten is voor ons een slag in onze nek...zo zullen er veel gezinnen over denken
Reactie door onbekende gebruiker op 02-10-2009 20:13
en onze huur en zorg toeslag, want daar ging het je dus om, bleek ook te hoog te zijn geweest ; je wilt niet weten hoeveel wij terug moeten betalen...een wijsneus kan dan wel de opmerking plaatsen; dat heb je toch zelf wel in de gaten? maar dat hadden wij dus niet....
Reactie door onbekende gebruiker op 02-10-2009 23:42
1080
Waarschijnlijk heb je nog nergens last van.Komt nog wel let maar op  Dat hoop ik in elk geval anders niet deze reaktie gaat nergens over

Kassa nieuwsbrief

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Je kunt je op elk moment uitschrijven. Bekijk of beheer hier alle nieuwsbrieven.

Wil je meer weten over de manier waarop wij met jouw gegevens omgaan? Lees dan ons Privacy statement.

BNNVARA wij zijn voor