the phone house
Geplaatst door: haagsehugo op: 22-11-2011 19:20
Ik had via Groupon 2 vouches van 30,- gekocht waamee ik bij the phone house te waarde van 120,- kon besteden bij het afsluiten of verlengen van een gsm abonnement. Ik ging aan de slag op de webshop en keeg gelijk een foutmelding en toch een bevestigings mail van het afgeloten abonnement. Dus ik gebeld en telefonisch afgesloten. vevolgens werd ik door het koeiersbedrijf gebeld en bleek dat het niet het abonnement was wat ik afgesproken had. Ik opnieuw gebeld met het 0900 nummer en weer afgesloten. Opnieuw klopte het niet en ik het nu gepobeerd via het contact formulier op het internet. Ik kreeg geen reactie dus ik weer bellen. Nu kreeg ik iemand aan de lijn die mij verzekede dat het nu echt goedkwam en hij zou mij aan het einde van de dag teugbellen om alles te bevestigen. Dit deed hij niet, wel kreeg ik een bevestiging per mail met een 2 jaars abonnement terwijl ik een abonnement van 1 jaar afgesloten had. Weer probeerde ik het contact formulier omdat ik erg geschokken was van mijn telefoonekening (ongeveer 30,- naar tph). Weer geen reactie, dus weer bellen. nu keeg ik een andere medewerker te spreken die het allemaal heel erg vervelend vond en er voor mij een nieuwe bestelling in zette. Hij ging ook kijken of ik een kompensatie kon krijgen voo mijn hoge rekening en ik zou die middag worden teruggebeld. Wee alleen een mail waarin stond dat ik een abonnement had afgesloten met een nieuw nummer plus aansluitkosten! Terwijl ik net als de voorgaande 6x gewoon een verlenging nodig had. Ik weer poberen te bellen en de hele dag onberijkbaar. Volgende dag weer en na een lange wachttijd eindelijk een mevrouw aan de lijn. Heel vevelend allemaal natuulijk vond ze en alles zou ze regelen, ze zou me ook een email stuen zodat ik rechtstreeks met haar kon mailen. het enigste wat ik kreeg was een bevestiging waar de korting die tmobile geeft (1e 2maanden gratis) veanded was in 1e 2 maanden halve prijs. Ik weer mailen, bellen, contactformulieren invullen maar het enigste wat ik van ze hoorde is een mail dat de bestelling was afgeleverd terwijl dit niet zo is. Om een lang verhaal kort te maken een zeer slecht bedrijf waar er zeer slecht met de klanten word omgegaan en zich niet aan toezeggingen houd. Ik ben vanaf begin oktober bezig om 2 abonnementen af te sluiten maar na 8 anuleringen (door hun vanwegen fouten) heb ik er 1 kunnen verlengen en de status van de ander is mij onduidelijk omdat je the phone house niet te pakken kan krijgen. Ik weet niet precies hoeveel belkosten ik gemaakt heb maar het is meer dan 50,-
MVG H van Gulpen
Reactie door doberlover op 05-12-2011 06:02
Praat mij niet over The Phonehouse, wat een waardeloze tent. Vorig jaar november heb ik mijn abonnement van Vodafone verlengd bij The Phonehouse in Berkel en Rodenrijs. Als telefoon koos ik de Nokia C5. Begin november van dit jaar, kon ik mijn telefoon niet meer laden. Hij gaf steeds aan, dat ik moest laden, terwijl de accu vol was. Ik heb nog een andere batterij gekocht en een andere lader geprobeerd. Niets werkte. Omdat het jaar nog niet voorbij was, ben ik naar The Phonehouse gegaan. De meneer maakte de telefoon open, en pakte een nieuwe batterij en een nieuwe lader. Maar dat werkte allemaal niet. Dus zei hij, ik stuur hem wel op voor reparatie. Ik dacht nog, dat gaat gesmeerd, want mijn man had ondertussen zoveel ellende over de reparaties van de Phonehouse gelezen, dat hij er weinig hoop op had. Na twee weken werd ik gebeld, dat mijn telefoon niet meer gerepareerd kon worden. Zal ik hem maar gelijk in de vuilnisbak voor U gooien? Nee, ik ben hem dus gewoon op gaan halen. Ik werd nu door iemand anders geholpen. Hij zei: er zit waterschade in de telefoon, en hij liet mij het zien (maar er was niets te zien) Ook liet hij het nog aan zijn collega zien, die mij de eerste keer geholpen had, en zei: kijk, het gaat hier helemaal opbollen. Ik zag die andere meneer al gek kijken, want die zag volgens mij ook niets. Ik zeg, ik begrijp niet, dat ik vochtschade heb, want ik heb er niets vreemds mee gedaan. Als ik hem nu in water of iets dergelijks had laten vallen, maar niets van dat al, hij zit altijd in mijn jaszak. Fietst u veel, was zijn vraag, want als u hem dan in uw zak hebt, dan krijg je ook vochtschade? Dus ik mag hem niet opnemen als het regent? Ik had geluk, dat ik geen expertisekosten hoefde te betalen. Hoezo geluk, de telefoon zit nog in de garantie. Ik heb de telefoon mee naar huis genomen, en mijn man heeft hem ook nog eens met een loupe bekeken, maar zover wij kunnen vaststellen, zit er geen vochtschade in. Heb al een paar keer de klantenservice gemaild via een klachtenformulier, en krijg dan een mail terug: wij zullen zo spoedig mogelijk contact met U opnemen? Ben benieuwd wat spoedig betekent bij The Phonehouse. Waarschijnlijk zal ik nooit meer iets horen. Mijn volgende abonnement gaat dus niet verlengd worden bij The Phonehouse, wat een ballentent. Garantie tot aan de deur, dat is de slogan van The Phonehouse.
Carla
Reactie door tvrijsewijk op 12-12-2011 00:07
webdeal van de phonehouse... nog nooit op zo'n manier opgelicht. Begin oktober heb ik de samsung galaxy s2 aangeschaft via de webshop. de webdeal was dat de telefoon maar 40euro zou kosten. In de winkel en bij de webshop werd er goed geadverteerd met het feit dat de eerste 3 maanden gratis waren. Heb dit dan ook meerdere malen gechecked voordat ik de telefoon ging bestellen omdat ik niet veel vertrouwen in de phonehouse had nadat ik wat recensies had gelezen op het internet. Toch ging ik ervoor en bestelde de samsung galaxy s2 op de webshop. Alles ging erg vlot en ik werd al snel gebelt over wanneer ik tijd had om de telefoon in ontvangst te nemen en mijn handtekening ging zetten.
Binnen 5 werkdagen had ik de telefoon thuis en het contract van T-mobile ondertekent. iets van the phonehouse zat er niet bij. Ik natuurlijk erg blij met mijn nieuwe smartphone en had tot nu toe niks te klagen over de service...
de eerste maand ging voorbij en uiteindelijk ging op 5 november mijn abonnement bij T-mobile in. Mooi, eindelijk internet op mijn telefoon. Nog steeds niks te klagen over the phonehouse.
18 november. er werd 80euro van mijn rekening afgeschreven door T-mobile. Erg vreemd dus belde ik T-mobile. Een anti-empatisch mens stond mij te woord en ik voelde me bijna schuldig dat ik had durven bellen naar T-mobile. maargoed, de schuld ligt bij the phonehouse werd mij verteld. geen probleem, ik fiets er even langs.
"Tja, zou je toch even naar the phonehouse moeten mailen", werd mij hier verteld. "Maar jullie zijn toch de phonehouse?", "ja maar dat is een andere afdeling en kunnen wij niks mee". uiteindelijk een telefoonnummer meegekregen (die niet klopte dus zelf juiste nog opgezocht). Volgende dag gebelt en na 30minuten in de wacht te hebben gestaan was ik binnen 2 minuten klaar aangezien ze er niks mee konden en ik maar even moest mailen.
vervolgens deze mail gestuurd:
2 maanden geleden bij thePhonehouse webshop een galaxy sII aangeschaft met I200 abbonement (web only deal), 1 maand geleden is deze ingegaan. maar al snel werd de eerste afschrijving gemaakt. Een maandbedrag werd afgeschreven en natuurlijk de aansluitkosten. meteen contact opgenomen met T-mobile en hier werd mij vertelt dat het probleem bij thePhonehouse ligt. Gelukkig is thePhonehouse niet ver van mijn huis vandaan en dan dus ook meteen langs gegaan om het probleem na te vragen. Hier werd mij verteld dat ik online thePhonehouse moest contacteren.
in de bevestiging van de bestelling stond niks over de 3 maanden gratis bij nader inzien, maar op de site stond dit wel vermeld (dit zullen jullie vast en zeker geregistreerd hebben staan). Ik hoop dat jullie dit probleem kunnen uitzoeken en dat er zsm contact word opgenomen met mij.
Tim van Rijsewijk
na een week nog geen reactie gehad terwijl ik meteen een automatisch bericht kreeg dat er zo snel mogelijk contact zou worden opgenomen met mij. En dan moet je natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat ik binnen enkele dagen werd gebeld door de phonehouse om alles te regelen, hier zijn ze dan wel weer snel in. na deze service heb ik nooit meer iets mogen vernomen van de phonehouse en na een aantal mails zijn we nou alweer een maand verder en heb nogsteeds niks vernomen. Zal het er nog van komen of moet ik serieus twitter gaan aanmaken omdat het zo blijkbaar wel werkt?
Reactie door phonehousenl op 12-12-2011 09:49
Beste Doberlover,
De klacht is 5 december binnen gekomen op de afdeling Customer Care en op 7 december naar de afdeling Repair doorgestuurd.
Gezien de aard van de klacht is er enig onderzoek vereist. Mijn collega's op de afdeling Repair nemen de klacht in behandeling en doen hun uiterste best om zo snel mogelijk met een reactie te komen.
Met vriendelijke groeten,
Marjon
Phone House
Reactie door phonehousenl op 12-12-2011 11:22
Beste tvanrijsewijk,
Per e-mail heb ik je een update gemaild en de vraag enkele gegevens door te e-mailen, zodat de klacht afgehandeld kan worden.
Met vriendelijke groeten,
Marjon
Phone House
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!