Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telfort wijzig mijn naam in een onbekende, vervolgens BKR.

Geplaatst door: eliiiiine op: 14-09-2010 13:23
Hoi, Ik wil graag mijn verhaal kwijt over Telfort, en zou graag willen weten of iemand iets dergelijks heeft gehad en wat jullie er van vinden. Ik had 3 jaar lang een abonnement bij Telfort met nummer [edit redactie: met rekeningen rond 150 euro. Op een gegeven moment heb ik mijn abonnement beëindigd en ineens kreeg ik rekeningen voor mvr. [edit redactie: uit Zoetermeer, ik ben zelf [edit redactie: uit Den Haag. Ik heb toen mijn naam ineens [edit redactie: was geworden behoorlijk vaak contact gehad met de klantenservice van Telfort met de vraag: zijn de rekeningen nu voor mij of voor [edit redactie: . Niemand van de medewerkers kon mij helpen en zij bleven beweren dat dit contract nooit op iemand anders zijn naam heeft gestaan. waardoor zij ervan uit gingen dat de rekeningen niet voor mij waren en zeiden mij dat ik ze niet moest betalen totdat zij contact zouden opnemen met mij. ik zou terug gebeld worden, ik denk 10 keer maar geen van de medewerkers heeft dit ooit waar gemaakt. Je kunt nu wel raden wat er toen gebeurde, jep BKR! Feest! Als de Telfort medewerkers mij vertellen dat zij zelf ervan uitgaan dat de rekeningen niet voor mij waren bedoeld en vervolgens beloven het uit te zoeken en mij niet terug bellen wie is er dan fout? naar mijn idee niet ik. Zelf ben ik bij het juridisch loket geweest, zij hebben mij verteld dat als ik rekeningen krijg waar niet mijn naam opstaat maar een voor mij onbekende mvr [edit redactie: uit Zoetermeer dat ik deze niet dien te betalen. Het gaat om een bedrag van ongeveer 30 euro waarvoor ik BKR geregistreerd ben en voor mij geen enkel probleem is om te betalen dus als de medewerkers van Telfort mij hadden verteld dat ik het moest betalen had ik dat ook gedaan maar zij zeiden nee betaal maar niet we bellen u terug Naar mijn mening ben ik destijds gewoon echt heel slecht geholpen door de klantenservice van Telfort en ik werd eigenlijk afgepoeierd met het verhaal mevrouw dit contract heeft NOOIT op iemand anders zijn naam gestaan en werd eigenlijk een beetje voor dom uitgemaakt erg vervelend en onterecht want ik heb mijn naam niet zelf geweizigd bij Telfort dat is een fout van hen NIET van mij Zelf werk ik op de klantenservice van een concurrent van Telfort, en als wij en fout maken gaan wij klanten tegemoet komen wat niet meer dan logisch is, je wil geen slechte mond op mond reclame natuurlijk. Telfort wil dit denk ik wel want klanten tegemoet komen doen ze niet. Herkent iemand dit? Groetjes.
Reactie door telfortwbcr op 14-09-2010 14:57
Dit probleem is reeds via Twitter en het forum van TROS Radar in behandeling genomen. Hugo
Reactie door genius op 14-09-2010 15:07
[quote: . . . Dit probleem is reeds via Twitter en het forum van TROS Radar in behandeling genomen . . . . einde Quote @telfortwbcr , Dat kan wel zijn, allemaal leuk en aardig! Nu staat het probleem hier en ts krijgt zelfs van u geen repliek! Dit kan twee redenen hebben: Óf het logo van Telfort wordt door jou "misbruikt", óf jullie weten héél goed hoe het zit en willen hier bij Kassa! daar niet op in gaan. Beide vindt ik diep triest. G.
Reactie door eliiiiine op 14-09-2010 15:20
Mijn klacht is inderdaad al in behandeling, Sneller dan ik had kunnen hopen! Telfort Webcare is TOP! Ik ben heel erg benieuwd naar het antwoord, uiteraard zal ik het antwoord dan ook hier plaatsen. Groetjes, Eliiiiine
Reactie door genius op 14-09-2010 15:26
Hallo eliiiiine, Fijn voor je dat het zo loopt. Ikzelf vindt alleen de geplaatste reactie géén manier van doen door telfort. Het betreft een "algemene mededeling" en geen persoonlijke mededeling rechtstreeks naar jou toe, vandaar mijn nogal "scherpe" reactie. Dankjewel voor het terugmelden en we horen graag de afloop! Oja, telfort kan (volgens mij) ook die BKR-notering weg (laten) halen! Vergeet hier niet om te vragen! Veel succes met de afwikkeling toegewenst! M.vr.gr. G.
Reactie door eliiiiine op 14-09-2010 15:41
Hoi Genius, Dank voor je scherpe reactie! ik snap jou reactie, maar omdat Telfort Webcare via Radar en twitter al gelijk een aardige en persoonlijke reactie gaven kwam het voor mij anders over. Wel heel fijn om te zien dat andere zoals jij meedenken en reageren, tot nu toe ben ik blij met het contact wat ik met Telfort Webcare heb via twitter, het telefonische contact wat ik destijds had met de klantenservice van Telfort maakte me een stuk minder blij en die BKR codering maakte me al helemaal niet blij. Nu nog hopen op een positieve afhandeling, en op een BKR vrij leven ;)
Reactie door genius op 14-09-2010 15:45
Toi-Toi-Toi ! G.
Reactie door eliiiiine op 14-09-2010 15:49
Haha dankje genius!!
Reactie door eliiiiine op 15-09-2010 11:35
Het positieve bericht is er!! Net telefoon van Telfort gehad en Telfort Webcare gaat mijn BKR codering verwijderen!! :D :D :D Hier zouden meer bedrijven van moeten leren, 1 dag nadat ik mijn klacht hier plaats is het opgelost!!! Hulde aan Telfort Webcare!!
Reactie door genius op 15-09-2010 12:26
Hallo eliiiiine, Fantastisch nieuws. Fijn dat het nu allemaal is afgerond én dat die BKR notering weg gehaald gaat worden. Bedankt voor het terugmelden! M.vr.gr. G.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor