Telfort verwijst klanten naar 0900 nummer
Geplaatst door: sell op: 14-07-2010 16:01
Beste mensen,
Wie is er ook zo zat van Telfort dat elke vraag die je doodgewoon stelt en stuurt naar de gebruikelijke klantenservice-mail (customerservice@telfortmail.nl) die op de website ook word aangegeven. Waar men je noodzakelijk word verwezen naar de 0900 nummer. Hoe kunnen bijvoorbeeld de bijstandsmensen of mensen met een laag inkomen dit betalen?? Dit is toch afschuwelijk mensen!! Wie hebben er hier ook problemen mee? Laat aub uw stem horen wellicht dit probleem een aandachtspunt krijgt bij programma Kassa. Bij elke vraag die ik heb gemaild aan customerservice@telfortmail.nl. Krijg ik steeds deze onderstaande brief:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.
Om u beter van dienst te kunnen zijn adviseren wij u voor deze specifieke vraag telefonisch contact op te nemen met één van de medewerkers van de afdeling Contract Beheer van Telfort.
Bel hiervoor 0900-9596 (€ 0,30 p/m + evt. mobiele kosten).
Zij kunnen, in overleg met u, een optimale oplossing bieden voor uw vraag.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Afdeling Klantenservice Mobiel
Reactie door tdehond op 14-07-2010 16:37
Mogelijk heeft u wat aan dit deel van de site.
online technische hulp
Ik ben het met u eens dat Telfort een fors bedrag voor helpdesk vraagt.online technische hulp
Reactie door sell op 14-07-2010 16:57
Beste T. de hond,
Aan deze deel van de site heb ik niets aan. Alhoewel het werkt met alleen anwtoorden dat ik de 0900 nummer moet bellen. Dus inprincipe staat deze webmail voor niets. Omdat je je anwtoord niet per mail krijgt maar met een automatisch bericht dat je het probleem met het 0900 nummer zou opgelost kunnen worden.
Quote: tdehond schreef op woensdag 14 jul 2010, 16:37: Mogelijk heeft u wat aan dit deel van de site.
online technische hulp
Ik ben het met u eens dat Telfort een fors bedrag voor helpdesk vraagt.einde Quote online technische hulp
Reactie door read op 14-07-2010 18:55
sell
Oplossing: een nieuw provider zoeken die geen klanten uitzuigt met een 0900-nummer.
Pedro.
Reactie door inekel1953 op 14-07-2010 21:10
Geachte sell,
Pin mij er niet op vast, ik weet n.l. niet of ze nog werken maar ik heb hier een paar telefoonnummers van Telfort. U vindt het misschien wel de moeite waard om het te proberen.
Telfort: 06 2600 1200 / 0800-1707
En Tiscali/Telfort internet: (099 999 099) / 030-2483500
Dan is er ook nog een 0900 nummer onder de noemer,
" Abonnenmentenland" 0900 22 263 / 0251-257924
Met vriendelijke groet,
Ineke L
Reactie door inekel1953 op 14-07-2010 21:25
Het alternatief voor 0900-nummers. Vraag Alex.nl : http://www.vraagalex.nl
Een idee om deze link op te slaan in uw pc?
Ineke L
Reactie door sell op 14-07-2010 21:31
dankjewel inek el
Quote: inekel1953 schreef op woensdag 14 jul 2010, 21:10: Geachte sell,
Pin mij er niet op vast, ik weet n.l. niet of ze nog werken maar ik heb hier een paar telefoonnummers van Telfort. U vindt het misschien wel de moeite waard om het te proberen.
Telfort: 06 2600 1200 / 0800-1707
En Tiscali/Telfort internet: (099 999 099) / 030-2483500
Dan is er ook nog een 0900 nummer onder de noemer,
" Abonnenmentenland" 0900 22 263 / 0251-257924
Met vriendelijke groet,
Ineke Leinde Quote
Reactie door rach op 20-07-2010 01:08
Hallo
Je hebt inderdaad gelijk, telfort wil graag dat iedereen het 0900 belt.
Ik zit al 3 weken met een klacht bij telfort, en steeds weer moet ik opnieuw bellen. Het gaat om een bedrag van 128,04 exc. btw dat telfort mij teveel heeft berekend, hebben hun fout ondertussen herkent.
Ga ik net online kijken of het nu EINDELIJK is verekend met mij komende factuur, ja hoor staat daar -127,64 correcties voorgaande periodes, dus ik dacht, o is wel minder maar goed voor een paar cent.
maar ik ging nog even kijken bij toe lichting omdat mij beloofd was dat ik de gebelde kosten naar het 0900 nummer ook terug zou krijgen, omdat het hun fout was.
hebben ze me 107,59 vergoeding vorige factuur, tegemoetkoming (mijn gemaakte kosten) 15,- vergoeding service klacht 5,04 zo komen ze dus aan de 127,64 dus uiteindelijk hebben ze nog steeds geld verdiend...het is schandalig.
En dit alles komt doordat ik mijn abbonement verlengd heb met 2 jaar, hierdoor hadden ze mij afkoopkosten berekend van 128 euro.
Hiervoor al 3 weken aan het bellen en het mailen, nog steeds geen geld, nog steeds geen duidelijk antwoord, alleen nu een factuur waardoor het weer mooier lijkt dan dat het daadwerkelijk is.
Ben maar een student, dus kan het ook nog niet echt missen.
Dat service nummer zou echt gratis moeten, zou al een hoop frustatie schelen.
Reactie door rach op 20-07-2010 01:12
en bovenop de 30 ct/pm worden ook de belminuten afgeschreven, en je 45 minuten in de wacht laten hangen, waardoor je daarna over je belminuten heen gaat is ook geen probleem bij telfort. extra winst voor hun.
Reactie door soepkiep op 21-07-2010 15:01
met al die 0900 nummers
dit noemt met nu klantvriendelijk
echt niet
waar is dit allemaal voor nodig die 0900 nummers?
om ons op kosten te jagen?
verdienen ze niet al genoeg aan ons?
vroeger hadden ze wel nog geen gsm maar gewoon een thuis telefoon
toen kon je bellen al was het bijv de hele dag voor 25 cent
nu betaal je het al voor een min
die providers worden stinkend rijk van ons allemaal
belachelijk
Reactie door invalide op 26-07-2010 11:44
Mijn advies;
Bij het opzeggen aan einde contract dit als reden vermelden.
Als vele dit doen word of het 0900 goedkoper of de mail beantwoording beter.
Ook op de KPN vergadering met aandeelhouders kun je al met slechts enkele aandelen ook vragen stellen.
Ik vraag me af hoeveel de reclame kost om een nieuwe klant binnen te halen en hoe weinig ze aan deze 0900 verdienen.
Ik kijk ook altijd voor ik een nieuwe aanbieder neem wat het 0900 tarief is, of dat gratis via E mail mogelijk is, en test deze met 1 vraag.
Dan weet ik vooraf of ze goede service bieden via gratis E mail, want ze vergeten blijkbaar dat er ook klanten elders zitten of nachtdienst werken!
Dus niet iedereen zit in Nederland om te klagen en daar moeten ze dus rekening mee houden.
Telfort is vaak een van de goedkoopste aanbieders met de duurste service dus ik hoef deze daarom niet meer.
Reactie door nokkie2 op 24-08-2010 21:14
Klantenservice is waarschijnlijk niet bezet met mankracht, of hooguit een man.
Is doelbewust minuten vangen tot de max om de klant tot het uiterste te treiteren.
Je krijgt niet te horen hoelang je in de wacht gaat staan en dat tegen dat absurde tarief van 30 cent per minuut. UPC geeft wel netjes aan hoe lang dat duurt.
Zo stond ik dus vanavond 11 minuten in de wacht, kosten 3,30 euro zonder iets bereikt te hebben. Er wordt niet opgenomen 21:00 uur naderde rap.
Zeggen ze dat het maximaal 15 euro mag kosten.
Reacties op email duren ook maximaal 10 dagen. Vergelijk Inshared verzekeringen 2 -4 uur maximaal, die kunne dat dus wel!!
Waar gaat het om: krachtens contract is er geen internet, maar er is zo'n 100 euro doorbelast ivm verbindingen met internet in Nederland.
RaRa hoe kan dat als je geen internet contract hebt.
Waardeloos bedrijf dus. Dochter van KPN en dat geeft ook aan hoe KPN over haar klanten denkt.
Reactie door iekeieke op 25-08-2010 14:59
Kijk eens op de website 0900alternatieven.nl
Daar vind je gewone telefoonnumers ipv 900 nummers
Reactie door nokkie2 op 25-08-2010 21:40
Quote: iekeieke schreef op woensdag 25 aug 2010, 14:59: Kijk eens op de website 0900alternatieven.nl
Daar vind je gewone telefoonnumers ipv 900 nummerseinde Quote
Bedankt voor je tip!
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!