telfort levert geen service of hulp
Geplaatst door: blondjuh77 op: 25-07-2012 14:37
ik heb hier laatst mijn verhaal al gedaan, maar dat is verwijderd.
ik heb enige tijd geleden een nieuwe simkaart aangevraagd bij telfort, de oude functioneerde niet naar behoren. ik kreeg toen 1 opgestuurd die niet te activeren was. meerdere telefoontjes naar klantenservice later, kon ik eindelijk kosteloos een andere simkaart toegestuurd krijgen. de jongen in de telfort winkel die mij zelf niet kon helpen zonder geldig id bewijs kon me wel vertellen, dat de storing in de simkaarten zat die met 1204 beginnen. vanmiddag de simkaart binnen gekregen en ja hoor begint met 1204 en is niet te activeren. we hebben nog geopperd dat we wel naar de telfort winkel zouden willen en dingen geregeld konden worden evt. op het geldige rijbewijs van mijn man, dat kon niet volgens telfort. het abonnement kan ook niet worden beëindigd. ik heb het helemaal gehad, ik kan nu al weken geen gebruik maken van mijn abonnement en ik ga ze bij de bank blokkeren. er word niks meer betaald, voor de rekening van mijn dochter sturen ze maar acceptgiro's. ze maken er maar een rechtszaak van, we hebben ze kansen genoeg gegeven en ze hebben besloten er niks mee te doen. het enige wat ik te horen heb gekregen is dat ik vooral geduld moet hebben en dat hebben ze op gemaakt. ik voel me door hun in de maling genomen en voor mij is het nu genoeg geweest.
Reactie door tdehond op 25-07-2012 16:33
Zodra een maand verstreken is kunt u abonnements geld terug vragen omdat Telfort geen dienst geleverd heeft. U kunt dan meteen Telfort in gebreke stellen omdat niet binnen 30 dagen een werkende verbinding tot stand is gebracht.
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g
U kunt tevens vervolgschade vorderen ( i.v.m. mobiele belkosten en/of aangetekende brieven).
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,":
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat
Dien ook een klacht in bij consuwijzer over de problematiek.
Reactie door telfortwbcr op 26-07-2012 10:39
@blondjuh77,
Het is goed te begrijpen dat uw geduld is opgeraakt, onze oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Graag help ik u hier verder mee. Maak in een [url= http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381: privébericht[/url: via het Telfort forum uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, simkaartnummer nieuwe simkaart en uw e-mailadres aan mij kenbaar.
Laïla Telfort forum
Reactie door kamphuysen op 26-07-2012 12:59
Telfort is een Prima bedrijf dochter van kpn dus niet zeuren over telfort.
Reactie door tdehond op 26-07-2012 13:22
T.s. heeft een klacht over Telfort. Deze klacht wordt nu behandeld door webcare.
Dit is m.i. geen zeuren.
Quote: kamphuysen schreef op donderdag 26 jul 2012, 12:59: Telfort is een Prima bedrijf dochter van kpn dus niet zeuren over telfort.einde Quote
Reactie door blondjuh77 op 27-07-2012 02:05
het probleem is eindelijk opgelost. sinds vandaag kan ik weer gebruik maken van mijn eigen nr.
ik wil t.de hond bedanken voor de snelle en heldere reactie.
aan kamphuysen: over het algemeen zal telfort een prima provider zijn. helaas zijn mijn ervaringen met hen nu anders.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!