Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Telfort en de consument

Geplaatst door: martdehaan op: 06-03-2009 14:50
http://www.telecomklachten.nl/index.php?mode=detail&id=9035
Door een foutje van een medewerker bij Telfort (binnen 1 week is de adsl-verbinding weer afgesloten, nadat deze was aangesloten) zitten wij nu al bijna 1 jaar in de problemen!!!
Telefoonnummer kwijt, doordat ze de lijn bezet houden kunnen we niet naar een andere provider waardoor ook enkel mobiel bellen (erg duur!) mogelijk is en wij heel veel sociale contacten kwijt zijn.
Hulp gezocht bij sociaal raadsman, consuwijzer en uiteindelijk geschillencommissie.
Wat Telfort ons heeft aangedaan is niet zomaar eventjes te beschrijven.
Door hen zijn WIJ op kosten gejaagd, heben er slapeloze nachten door gehad, zijn wij veel energie, tijd en onkosten kwijt aan bovenstaande hulperlening enz. enz.
Dus: forumvervuiling? NEE!!!
Je zou dit zelf mee moeten maken: oordeel niet voordat je ergens het fijne van weet!
Door een foutje van een medewerker bij Telfort (binnen 1 week is de adsl-verbinding weer afgesloten, nadat deze was aangesloten) zitten wij nu al bijna 1 jaar in de problemen!!!
Telefoonnummer kwijt, doordat ze de lijn bezet houden kunnen we niet naar een andere provider waardoor ook enkel mobiel bellen (erg duur!) mogelijk is en wij heel veel sociale contacten kwijt zijn.
Hulp gezocht bij sociaal raadsman, consuwijzer en uiteindelijk geschillencommissie.
Wat Telfort ons heeft aangedaan is niet zomaar eventjes te beschrijven.
Door hen zijn WIJ op kosten gejaagd, heben er slapeloze nachten door gehad, zijn wij veel energie, tijd en onkosten kwijt aan bovenstaande hulperlening enz. enz.
Dus: forumvervuiling? NEE!!!
Je zou dit zelf mee moeten maken: oordeel niet voordat je ergens het fijne van weet!
  • Lopende acties zoals bonus-sms komen te vervallen
  • Het Tientje van Telfort wordt voor nieuwe klanten [url=https://www.telfort.nl/mijntelfort/mobiel/inloggen/?prev_url=/vijfjevantelfort/" target="_top": vijfje van Telfort[/url: .
  • Vanaf
    20 juli is uw beltegoed nog steeds onbeperkt houdbaar, mits u vanaf die
    datum minimaal 1 keer per half jaar uw beltegoed opwaardeert. Doet u
    dat niet, dan wordt uw tegoed na een half jaar voor maximaal 90 dagen
    vastgezet. In die periode kunt u alleen 1244 bellen om uw beltegoed op
    te waarderen, zodat de houdbaarheid weer met 6 maanden verlengd wordt
    en u weer kunt bellen. U kunt in die periode wel gebeld worden.
Eenmalige verlenging houdbaarheid aanvragen

Mocht u niet in staat zijn om uw huidige beltegoed binnen de nieuwe
termijn van 6 maanden te gebruiken, dan geven we u de mogelijkheid om
eenmalig de houdbaarheid van uw beltegoed te verlengen naar 12 maanden.
Als u [url=https://www.telfort.nl/formulier/verlengen/" target="_top": dit formulier[/url: voor 20 juli 2009 invult, verlengen we uw beltegoed vanaf 20 juli met 12 maanden.

Kassa

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA wij zijn voor