Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Tele2 onzin!!!!

Geplaatst door: enernaah op: 21-08-2009 18:52
Hallo,
Ik heb een goed functionerend abbonement waar ik niet al te veel mee bel. Mooie 10 eurie per maand. 2 Jaar contrct. Niets aan het handje.
De tijd is gekomen dat ik gebruik kon gaan maken van de optie dat je een aantal maanden voor dat het abbonement afloopt een nieuw toestel kan kiezen en hierdoor het contract weer met 2 jaar verleng. Ik een nieuw toestel gekozen (wat onder hetzelfde contract van 10 eurie valt) en gebeld naar de klantenservice.
Nu komt ie: Ik kan geen 10 euro contract meer afsluiten omdat ik gemiddeld per 2 maanden maar 19,50 gebruik ( sus per maand weiniger dan 10 euro) !!! Ik ben nu verplicht om 15 euro per maand contract te gaan nemen omdat ik te weinig bel! Heb nog aangegeven dat ik dan het contract laat aflopen en daarna een nieuw abbonement pak van 10 euro per maand met nieuw telefoonnummer desnoods, wat krijg ik te horen: "Nee meneer want dan zult u aansluitingskosten moeten betalen"
Wat voor een nonsens! Ik word nu afgerekend omdat ik te weinig bel!!
Kunnen ze dit zomaar doen ?Ik heb de voorwaarden nog niet bekeken! Dit is toch geen klantenbinding! Dit is klant-onvriendelijk!
abonnement opzeggen....zullen ze vragen waarom natuurlijk.....(na de abonnement periode is dan elke maand opzeggen mogelijk)
daarna weer een nieuwe abonnement nemen! zo eenvoudig is het!
Mijn vrouw gsm abonnement is ook van tele2, 10 € per maand....al jaaaaaren. En telkens na afloop van het abonnement zeg ik het op....en bekomt een nieuwe abo van 10€ en een nieuwe gsm. Zij bel nooit met haar gsm, alleen sms sturen en meer niet. Elke 2 maand bekom ik een factuur van rond de 22 € of zo...
Let op...verschillende medewerkers van tele2 hanteren een andere mening
m.v.g. Robert

Kassa

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA wij zijn voor