Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tele2 internet bellen en televisie

Geplaatst door: dannyvenema op: 03-04-2010 17:21
Beste mensen, wie er denkt een abbonement te nemen bij tele2 denk hier dan nog even goed over na. Ik zou 2 maart april aangesloten worden voor internet bellen en televisie maar helaas het werkt niet. als je de klantenservice belt weten 2 van de 5 mensne met wie je een gesprek hebt hoe zij een klant moeten behandelen. het enige antwoord wat zij hebben dan moet u maar afwachten. Awachten je kent niet eens tv kijken men wil je niet doorverbinden naar een hoofd operator ze willen het probleem niet oplossen. het enige wat zij blijven melden u moet maar wachten als je hen dan beleefd vraagt hoe lang moet ik wachten dan melden zij leuk dat weet ik niet meneer. als je dan meldt ik ben zo ontevreden met het geen wat er gebeurd dan wil ik nu van dit paket af. dan melden zij meneer dat kan ook niet u zit nu een jaar vast. Mensen wordt geen klant van deze firma vooral om het feit dat zij het totaal niet van belang vinden of een klant tevreden is. Weet iemand of je van hoe je van dit abbonement af komt, want het kan toch niet zo zijn dat je aan een paket vast zit terwijl het niet eens is opgeleverd Groetjes, Danny
Reactie door ericverberne op 03-04-2010 19:33
Ik heb geen ervaring met Tele2. In het verleden heb ik een drama ervaring gehad met UPC en digitenne van KPN was wel heel beperkt. Ik kijk nu veel via Internet Televisie. Een stukje software waarmee je meer dan 2.500 zenders binnen krijgt via het internet. Erg handig! Zie deze site voor meer informatie: http://www.mijndigitaletelevisie.nl
Reactie door dannyvenema op 03-04-2010 20:14
dat heb ik zo juist gedaan maar ik heb helemaal niks kunnen downloaden na betaling ?????? Quote: ericverberne schreef op zaterdag 3 apr 2010, 19:33: Ik heb geen ervaring met Tele2. In het verleden heb ik een drama ervaring gehad met UPC en digitenne van KPN was wel heel beperkt. Ik kijk nu veel via Internet Televisie. Een stukje software waarmee je meer dan 2.500 zenders binnen krijgt via het internet. Erg handig! Zie deze site voor meer informatie: http://www.mijndigitaletelevisie.nl einde Quote
Reactie door ericverberne op 03-04-2010 20:22
Quote: dannyvenema schreef op zaterdag 3 apr 2010, 20:14: dat heb ik zo juist gedaan maar ik heb helemaal niks kunnen downloaden na betaling ??????einde Quote Na de betaling kreeg ik een email met de downloadlink er in.
Reactie door dannyvenema op 03-04-2010 20:23
ze hebben mijn email adres niet eens gevraagd dus dat gaat niet gebeuren ben ik bang. ben bang dat ik ben opgelicht
Reactie door tdehond op 03-04-2010 20:29
@ t.s. Heeft u wel al de spullen in huis om het aan te sluiten? of Is al aangeboden of gevraagd om de komst van een monteur die alles voor u aansluit? ( wel naar de kosten vragen)
Reactie door ericverberne op 03-04-2010 20:48
Quote: dannyvenema schreef op zaterdag 3 apr 2010, 20:23: ze hebben mijn email adres niet eens gevraagd dus dat gaat niet gebeuren ben ik bang. ben bang dat ik ben opgelichteinde Quote Reageer op de site dan met de vraag. Ze helpen je vast daar.
Reactie door read op 03-04-2010 20:52
dannyvenema Probeer dit probleem eens op te lossen door kontakt op te nemen met: Danielle van Tele2 danielle@tele2.com Ik ben niet telefonisch bereikbaar maar wel per e-mail. Als je mij je gegevens stuurt (postcode en huisnummer of klantnummer) kan ik je klacht in behandeling nemen. Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.
Reactie door dannyvenema op 03-04-2010 20:58
ben jij die danielle dan ?
Reactie door dannyvenema op 06-04-2010 17:03
Udate. Het is vandaag 06 april, Ik heb vanaf vrijdag tot en met vandaag zonder tv gezeten. ik moest maar geduld hebben. Ik heb zojuist weer 3 telefoontjes gepleegd met de klantenservice En ik kan jullie vertellen ook vandaag zal mijn tv niet gaan werken. Ik hoop nog nooit zo een schandalige klantvriendelijkheid meegemaakt. Het enige wat je keer op keer te horen krijgt wij hebben uw meding uitgezet u MOET wachten. Een ding weet ik wel dit produkt gaat zo snel als het kan de deur uit. Neem nooit geen tele2 Danny
Reactie door tdehond op 06-04-2010 17:25
Quote: dannyvenema schreef op dinsdag 6 apr 2010, 17:03: Udate. Het is vandaag 06 april, Ik heb vanaf vrijdag tot en met vandaag zonder tv gezeten. ik moest maar geduld hebben. Ik heb zojuist weer 3 telefoontjes gepleegd met de klantenservice En ik kan jullie vertellen ook vandaag zal mijn tv niet gaan werken. Ik hoop nog nooit zo een schandalige klantvriendelijkheid meegemaakt. Het enige wat je keer op keer te horen krijgt wij hebben uw meding uitgezet u MOET wachten. Een ding weet ik wel dit produkt gaat zo snel als het kan de deur uit. Neem nooit geen tele2 Dannyeinde Quote Geeft via site aan dat u over de periode dat u geen tv kunt kijken restitutie van abonnementsgeld gaat vragen omdat er geen dienst tegenover staat. Als na 14 dagen niet aangesloten is, stuur dan een aangetekende brief, liefst met ontvangstbevestiging dat u tele2 in gebreke stelt de dienst tv te leveren. U geeft hen een termijn van b.v. 10 werkdagen de tijd om te leveren. Dan is de levertermijn van een maand voorbij en kan een aangetekende brief de deur uit dat u per direct de dienst tv annuleert omdat tele2 er niet binnen 30 dagen in geslaagd is deze dienst te leveren. U vordert dan ook abonnementsgeld terug. Vraag om bevestiging einde overeenkomst m.b.t. tv binnen uiterlijk 10 werkdagen. Uiteraard hoop ik voor u dat dit probleem vlot opgelost wordt.
Reactie door tele2webcare op 07-04-2010 10:43
Beste Danny, De klacht over de aansluiting heb ik inmiddels via het gebruikersforum en je e-mail in behandeling genomen. Via het forum heb ik vernomen dat je gisteravond bent gebeld door mijn collega en dat vandaag de aansluiting naar behoren zou moeten werken. Zou jij mij op de hoogte kunnen houden van je aansluitsituatie. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor