Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tele 2 opzeggen

Geplaatst door: errolharvey op: 12-07-2012 11:11
Beste allemaal, Wie kan mij helpen, adviseren? Ik heb het volgende probleem, vorige maand internet via adls internet en bellen besteld van tele2. Nu heb ik de modem ontvangen en wordt er gevraagd om een isra punt in huis, deze is echter niet aanwezig alsook geen bestaande telefoonaansluiting. Overal gekeken, meterkast en in de woonkamer nergens een aansluitpunt te bekennen. Nu heb ik Tele2 gebeld maar die willen nergens van weten zou aan een opzegtermijn vast zitten die reeds is verlopen, echter tijdens mijn vakantie is het pakket bezorgd en toen ingegaan, ik heb dus nooit op tijd kunnen reageren. Maar wat moet ik met een modem die ik niet kan aansluiten? In mijn vorige woning ook al hetzelfde probleem gehad, toen had ik wel een aanstuiting maar die was niet actief. Als je belt zit je zomaar een half uur aan de lijn, om maar te zwijgen over de kosten. Wie heeft raad? ik weet het niet meer.
Reactie door tdehond op 12-07-2012 11:57
info over aanleggen israpunt: klik op hier huisaansluitingen.nl aanvraag: klik op hier Vervelend dat Tele 2 u niet behulpzaam is bij het realiseren v.e. israpunt. ierier
Reactie door stacey op 12-07-2012 12:55
Je moet je informeren Voor je iets gaat bestellen en controleren het mogelijk is met de aansluitingen die je hebt dan had je geweten dat er geen Israpunt was en dat je dat abo dus niet kon gebruiken/afsluiten, dat is jouw fout en niet die van Tele 2. . Begrijp overigens niet dat je er na al een eerder probleem hiermee je deze keer weer blind voor een abo gaat..........
Reactie door errolharvey op 12-07-2012 13:52
@ stacey, de vorige situatie had niets te maken met dit huis. Ik heb wel geinformeerd over de status en mogelijkheden in mijn huis, volgens tele2 en aansluitingen.nl zou ik wel een signaal moeten hebben, waar is echter een raadsel. @t de hond, bedankt voor je tips ga meteen even kijken.
Reactie door hanntjes op 20-07-2012 13:23
ik heb ook aangemeld voor tele 2 ze zeiden dat ze tv telefoon en internet konden leveren maar na de bedenk periode kreeg ik een mail dat ze me niet via de isdn kabel konden aansluiten bijna een maand erna kreeg ik bericht dat het wel ging maar aan de kabel is niets veranderd nu kan ik niet meer onder het contract uit en word van kastje naar de muur gestuurd erg is dit

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!