Tele 2, je betaalt voor lucht!
Geplaatst door: hfpk op: 14-02-2010 09:46
Tele 2
Meer dan 700 euro betaalt voor lucht. We hadden internet , telefonie bij Tele 2. Gekozen vanwege dat ze zo goedkoop zijn. Vanaf dag 1 heeft het niet gewerkt. Ik heb heel veel gebeld en werd me elke keer beloofd dat ze er achteraan gaan. Uiteindelijk heb ik de betaling gestopt want wat als je niks krijgt hoef je er ook niet voor te betalen. Ik had beter een aangetekende brief kunnen sturen maar goed dat is achteraf geklets. Het kwam er uiteindelijk op neer dat wij alle incasso kosten konden betalen omdat we geen bewijs hadden dat we er melding van hadden gemaakt en dat we heleboel keer gebeld hadden was die informatie was Tele 2 toevallig kwijt. Nee hoor er is nooit gebeld. Uiteindelijk was dus goedkoop duurkoop geworden. Hebben jullie ervaring met Tele2 ?
Reactie door hfpk op 14-02-2010 09:47
Eigenlijk nog vergeten bij te zetten. Het bellen deed ik dus met me mobile telefoon want met me vast ging niet door Tele 2 want ongelofelijk veel kosten met zich mee heeft gebracht.
Reactie door tdehond op 14-02-2010 11:27
Jammer dat u dit probleem niet eerder gemeld heeft. U kunt echter alsnog, met de wet aan uw zijde, geld terug vorderen.
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,":
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat
----
U had het verkeerd aangepakt. Niet de betaling stop zetten, maar terugvorderen omdat u geen gebruik kon maken van Tele2.
Heeft u tele2 opgezegd en brief gekregen waarin Tele2 schreef dat u opgezegd heeft per bepaalde datum.
Of bent u er nog klant?
Reactie door tdehond op 14-02-2010 11:29
U kunt ook de vervolgkosten van mobiele telefonie terug vorderen.
U moet dan wel kunnen bewijzen dat u deze kosten gemaakt heeft.
Reactie door lelyonnais op 14-02-2010 13:10
Ja we hebben ervaring met tele2 (uw vraag).
Vanaf het prille begin van tele2 zijn wij lid, hebben tele2 vision, telefonie via hun, een mobile via hun, internet etc...
Onze ervaringen? op een % schal tot 100, bekomen ze van ons een 85%!!!
De enkele minpunten die wij hebben is de aanbod van zenders, want eerlijk gezegd, wat interesseert mij wat er gebeurd in Friesland en mensen uit Friesland dito tg Limburg!
Hier en der zijn er storingen aan de ontvang van televisie, zeker bij extreem slechte weer. Voor de rest?...niks anders dan lof, en ook voor hun klantenservice!. Wij zijn altijd, maar ook altijd heel keurig ter woord gestaan, en de hulp was uitstekend.
U meld niet wat er mis was vanaf het begin... Net als die 700 € betaald voor lucht, bestaan uit.......???
En ja!...Hier en der zijn er mensen die probleem hebben met tele2, maar er zijn net zoveel mensen die probleem hebben met andere providers. Soms is de ontvang niet geschikt op een locatie voor de een of andere provider. Maar om tele2 af te kraken?...Nee, ik zou iedereen die kent tele2 aanbevelen!
m.v.g. Robert
Reactie door hfpk op 14-02-2010 14:29
Ik bedoel dus met je betaalt voor lucht. Dat ik wel betaalt heb maar helemaal er niks voor gekregen heb. Ik moet wel zeggen het is een paar jaar terug nu en ben blij dat het ver achter onze rug is. Achteraf gezien hadden we het ook heel anders aan moeten pakken. Maar als je al maanden aan het vechten ben dan ben je blij als je er vanaf bent. We zitten nu bij XS4ALL en moet zeggen naar alle tevredenheid. Als je ze wilt bellen ook een 0900 nummer maar gewoon 020 en geen doorkies mogelijkheden maar gelijk iemand aan de lijn. Dan betaal ik iets meer maar heb ik wel service.
Reactie door woedend op 26-02-2010 15:08
wij hebben een zelfde geval.
zijn ook overgestapt naar tele2 en dan wel tv,internet en bellen.
op 10 februari hebben we het installatiepakket binnen gekregen dat heel makkelijk zelf te instaleren is(nou mooi niet dus).we pakken het pakket uit en het was dus al niet compleet,de afstandsbediening zat er niet bij,gelijk gebeld en de afstands bediening wordt besteld.kwam netjes na 2 dagen binnen.dus wij weer aan de gang met het instaleren,en ja hoor weer niks.dus weer gelijk bellen.eerst stond de modem verkeerd,toen was de kabel te lang,toen was er storing en de laatste is dat de fout waarschijnlijk in de wijkkast zit,dus gisteren is ons toe gezegt door een medewerker van de technische dienst(die we aan de telefoon kregen na dat we zelf weer gebeld hadden ,want ze zouden binnen 2 dagen terug bellen en dat gebeurde ook niet) dat er vandaag een monteur zou komen en dat het vandaag verholpen zou worden.zit dus nu al vanaf vanmorgen 8 uur te wachten op een monteur en die moet nu dus nog komen.ik weer bellen met tele2 en mobiel he dus kom maar op met de telefoon kosten.krijg ik een dame aan de lijn die me weet te vertellen dat ik gisteren helemaal niemand van de technische dienst heb gesproken (dus ik ben een leugenaar)en als ik wel iemand heb gesproken dat die gene nooit heeft kunnen garanderen dat het vandaag verholpen zou worden.dit gaat zeker nog wel een dag of 3 duren waren haar woorden.heb deze jonge dame dus gelijk maar even de naam gegeven van de dame die ons dat gisteren verteld heeft.maar begin nu wel te baalen want per 1 maart heb ik ons huidige abonnement opgezegd.heb dus geen idee hoe ik dit verder moet aan pakken.
oja en de betaling begint dus zodra je het installatiepakket binnen hebt .
iemand tips voor ons.
Reactie door tdehond op 26-02-2010 15:13
@woedend
Op grond v.d. wet kunt u abonnementskosten laten restitueren als daar geen dienst tegenover stond.
Schriftelijk aangetekend lijkt mij het beste zie bij V&B
Reactie door woedend op 26-02-2010 15:19
is het ook mogelijk dat ik de telefoonkosten bij hun declareer,wat het waren lange gesprekken via de mobiel dus dat loopt aardig in de kosten.
Reactie door hfpk op 26-02-2010 15:43
Zo te lezen bij jou Woedend zijn ze dus geen steek veranderd. Ik hoop dat je je geld terug krijgt. Ik kon toen die tijd fluiten naar me geld.
Reactie door krissie1975 op 27-02-2010 11:22
Ik zie dat er al volop discussie is over tele2, ik ben dus niet de enige.
we zijn al jaren klant bij tele2, en ondanks alle problemen die hierboven al zo'n beetje besproken zijn, hebben ze ons altijd netjes geholpen.
Nu zijn we per 15 februari overgestapt naar het alles in 1 pakket. Per abuis was dit signaal (lees rekening) al per 15 januari ingeschakeld wat leidde tot een paar dagen geen telefoon en internet, dit is financieel netjes opgelost. Nu weer het volgende, we hadden vantevoren duidelijk gevraagd of we ook een eredivielive pakket konden afsluiten. Antwoord: ja geen probleem.
Dus digitale tv en eredivisie live van Ziggo eruit, en tele2 tv erin.
Alleen je voelt hem al aankomen: alleen pay per view voor de voetbal.
Lees 7!!!! euro per wedstrijd. Wij gebeld: nou ze waren daar nog niet zover.
Na het WK waarschijnlijk zeiden ze. Dus nu hebben we niks meer. Onwaarschijnlijk.
Je kan 5 minuten voor een wedstrijd betalen en het signaal gaat om, maar een abbonement afsluiten voor eredivisie kan niet. Dat hadden we dan verkeerd begrepen! Het liefste zou ik nu alles opzeggen maar dat kan natuurlijk niet meer.
Heeft iemand tips???
Reactie door hfpk op 27-02-2010 16:51
Quote: krissie1975 schreef op zaterdag 27 feb 2010, 11:22: Ik zie dat er al volop discussie is over tele2, ik ben dus niet de enige.
we zijn al jaren klant bij tele2, en ondanks alle problemen die hierboven al zo'n beetje besproken zijn, hebben ze ons altijd netjes geholpen.
Nu zijn we per 15 februari overgestapt naar het alles in 1 pakket. Per abuis was dit signaal (lees rekening) al per 15 januari ingeschakeld wat leidde tot een paar dagen geen telefoon en internet, dit is financieel netjes opgelost. Nu weer het volgende, we hadden vantevoren duidelijk gevraagd of we ook een eredivielive pakket konden afsluiten. Antwoord: ja geen probleem.
Dus digitale tv en eredivisie live van Ziggo eruit, en tele2 tv erin.
Alleen je voelt hem al aankomen: alleen pay per view voor de voetbal.
Lees 7!!!! euro per wedstrijd. Wij gebeld: nou ze waren daar nog niet zover.
Na het WK waarschijnlijk zeiden ze. Dus nu hebben we niks meer. Onwaarschijnlijk.
Je kan 5 minuten voor een wedstrijd betalen en het signaal gaat om, maar een abbonement afsluiten voor eredivisie kan niet. Dat hadden we dan verkeerd begrepen! Het liefste zou ik nu alles opzeggen maar dat kan natuurlijk niet meer.
Heeft iemand tips???einde Quote
Alleen zo snel mogelijk schriftelijk opzeggen kan ik bedenken. Dat kan je het beste via de fax of aangetekende post doen zodat je zelf een bewijs hebt van de opzegging.
Reactie door tele2webcare op 01-03-2010 12:32
Beste Krissie,
In eerste plaats vervelend dat de overstap naar ons 3 in 1 pakket niet naar behoren is verlopen. Over het eredivisie pakket kan ik je het volgende vertellen: Vanaf het nieuwe voetbalseizoen bieden wij dit aan in de vorm van een abonnement. De kosten hiervoor bedragen 12,50 euro per maand. Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben hierover.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Reactie door joycedontje op 05-03-2010 09:50
niet langer dan een uur gebruik kunnen maken van de diensten, bijna €250 aan rekeningen betaald en alsnog dreigen ze met een deurwaarder!
en iedere keer als we bellen, krijgen we excuses en geeft een medewerker aan dat wij nog geld TEGOED hebben, in plaats van dat we nog moeten betalen!
maar het is nog steeds niet goed geregeld! Zijn sinds september bezig met tele2 en het enige wat we van ze krijgen is hoofdpijn!
proberen ons teveel betaalde geld terug te krijgen en het geld van onze mobiele kosten terug te vorderen. Heeft iemand tips?
Reactie door tele2webcare op 05-03-2010 10:53
Beste Joyce,
Uit je bericht begrijp ik dat je nog een tegoed open hebt staan bij Tele2 en dit nog niet hebt ontvangen. Graag neem ik je klacht hierover in behandeling. Zou je alsjeblieft de volgende gegevens naar mij toe willen sturen: postcode en huisnummer OF je klantnummer? Je kunt die naar mij toesturen per e-mail. Mijn e-mailadres is danielle@tele2.com
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Reactie door gedupeerde78 op 08-03-2010 18:01
Wij hebben op 9 januari 2010 tele2 compleet aangevraagd, zouden zelf alles opzeggen bij kpn, dus internet, tv en bellen. wij hebben alles opgezegd en alles zou per 11 februari 2010 weg zijn, tele2 zou 10 februari 2010 alles open zetten. Wij dachten mooi, sluit alles aan. maar niks is minder waar. vandaag is het 8 maart 2010 en nog steeds geen modem, de lijnen zijn wel oke, volgens tele2 maar we kunnen nu nog nergens gebruik van maken.dit omdat wij nog geen modem hebben. wijk weer gebeld vandaag, en krijgen dan een stom iemand aan de telefoon met de mededeling "sorry maar ik kan niks doen voor u"maar wij wel intussen gewoon betalen, geen tv, internet en bellen.
Reactie door hfpk op 08-03-2010 18:29
Quote: gedupeerde78 schreef op maandag 8 mrt 2010, 18:01: Wij hebben op 9 januari 2010 tele2 compleet aangevraagd, zouden zelf alles opzeggen bij kpn, dus internet, tv en bellen. wij hebben alles opgezegd en alles zou per 11 februari 2010 weg zijn, tele2 zou 10 februari 2010 alles open zetten. Wij dachten mooi, sluit alles aan. maar niks is minder waar. vandaag is het 8 maart 2010 en nog steeds geen modem, de lijnen zijn wel oke, volgens tele2 maar we kunnen nu nog nergens gebruik van maken.dit omdat wij nog geen modem hebben. wijk weer gebeld vandaag, en krijgen dan een stom iemand aan de telefoon met de mededeling "sorry maar ik kan niks doen voor u"maar wij wel intussen gewoon betalen, geen tv, internet en bellen.einde Quote
Dus ook voor lucht betalen. Betalen maar service leveren homaar.
Reactie door amira0602 op 08-03-2010 20:25
hoi hoi
ik heb precies hetzelfde meegemaakt!
we betaalden al ruim 14 maanden voor niks, nu sinds we verhuisd zijn doet alles het wel..internet en telefonie a 34,95 euro pm
ze zeggen ook hetzelfde als ze tegen jou zeiden
ik wil gewoon mijn geld terug
als er meerdere mensen zijn, mailen.....dan kunnen we met zijn allen erachteraan gaan
mvg wendy
Reactie door tele2webcare op 09-03-2010 15:26
Beste gedupeerde78,
Graag neem ik je klacht over de niet geleverde modem in behandeling. Echter heb ik dan wel je gegevens nodig, zoals je klantnummer of postcode en huisnummer. Zou je deze naar mij willen sturen alsjeblieft? Mijn e-mailadres is danielle@tele2.com
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Reactie door tele2webcare op 09-03-2010 15:30
Beste Amira 0602,
Graag wil ik je helpen om een gepaste oplossing te vinden voor de klacht die je hier omschrijft. Zou je alsjeblieft je gegevens: postcode/huisnummer of klantnummer naar mij toe willen sturen. Dan kan ik je klacht in behandeling nemen. Mijn e-mailadres is danielle@tele2.com
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Reactie door hfpk op 09-03-2010 16:44
Quote: tele2webcare schreef op dinsdag 9 mrt 2010, 15:26: Beste gedupeerde78,
Graag neem ik je klacht over de niet geleverde modem in behandeling. Echter heb ik dan wel je gegevens nodig, zoals je klantnummer of postcode en huisnummer. Zou je deze naar mij willen sturen alsjeblieft? Mijn e-mailadres is danielle@tele2.com
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2einde Quote
Dat geld blijkbaar alleen voor mensen die nog klant zijn bij jullie. Ik heb meer dan 700 euro betaalt voor niks.
Reactie door frelco op 09-03-2010 19:25
Ook wij hebben Tele2, en hebben geen klachten, we zijn een jaar geleden overgestapt van Ziggo, waar iedere week wel iets mis, daar zijn we zelfs een keer per ongeluk afgesloten, omdat de buren niet betaalde....ook was Ziggo erg moeilijk met het omzetten van ons telefoonnummer.
Tele 2 heeft 1x een fout gemaakt, door een verkeerde film achter de decoder te plaatsen, en we hebben hier netjes ons geld voor teruggekregen, wij hebben ons ook gewoon kunnen abbonneren op eredivisie live, geen problemen met Tele2, heb alleen nog nooit een schaap aan de telefoon gehad, wel jammer natuurlijk.
Reactie door tele2webcare op 12-03-2010 11:55
Beste Hfpk,
Je geeft aan dat je ooit klant bent geweest bij Tele2. Uit je bericht kan ik niet opmaken hoe lang dit geleden is en om welke diensten dit gaat. Ik wil je echter wel proberen te helpen om naar de zaak te kijken. Zou je ajb een klantnummer per e-mail naar mij toe willen sturen? Mijn e-mailadres is danielle@tele2.com
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Reactie door read op 12-03-2010 12:06
Dag hfpk,
Ik vind het een beetje vreemd dat je nog geen kontakt hebt opgenomen met: tele2webcare
Tot nu toe lees ik op de verschillende sites, dat deze webcare adequaat en snel problemen oplost, dus waarom zou jij die gok niet wagen. Per slot van rekening is 700 euro niet niks.
Met collegiale groet, ReadAC.
Reactie door hfpk op 12-03-2010 12:10
Quote: tele2webcare schreef op vrijdag 12 mrt 2010, 11:55: Beste Hfpk,
Je geeft aan dat je ooit klant bent geweest bij Tele2. Uit je bericht kan ik niet opmaken hoe lang dit geleden is en om welke diensten dit gaat. Ik wil je echter wel proberen te helpen om naar de zaak te kijken. Zou je ajb een klantnummer per e-mail naar mij toe willen sturen? Mijn e-mailadres is danielle@tele2.com
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2einde Quote
Me klantnummer weet ik niet meer maar heb al me gegevens door gestuurd. Het ging om internet met vast telefoon.
Reactie door tele2webcare op 12-03-2010 12:12
Beste hfpk,
Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik ga kijken of ik op basis hiervan iets terug kan vinden en neem je klacht in behandeling. Ik kom hier zo spoedig mogelijk bij je op terug.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Reactie door hfpk op 12-03-2010 12:14
Quote: read schreef op vrijdag 12 mrt 2010, 12:06: Dag hfpk,
Ik vind het een beetje vreemd dat je nog geen kontakt hebt opgenomen met: tele2webcare
Tot nu toe lees ik op de verschillende sites, dat deze webcare adequaat en snel problemen oplost, dus waarom zou jij die gok niet wagen. Per slot van rekening is 700 euro niet niks.
Met collegiale groet, ReadAC.einde Quote
Me man had het zelf aan een advocaat gevraagd. Omdat wij niks aangetekend hebben verstuurd en alleen gebeld en tele2 zei gewoon dood leuk dat we nooit gebeld hadden dat niks werkt en dat we daarom gestopt zijn met betalen. Hadden we geen bewijs en geen poot om op te staan. De advocaat zei dat tele2 kan door procuderen zon bedrijf heeft daar geld voor. Wij gingen toen juist bij tele2 omdat we niet veel geld hadden dus het risico lopen om nog meer te betallen durfde wij niet aan. Ik kan er ook soms nog verdrietig en misselijk om worden wat dat bedrijf heeft ons aangedaan. We hebben twee kleine kinderen en ik kon alle kinderbijslag aan tele2 doneren.
Reactie door tdehond op 12-03-2010 12:41
Quote: woedend schreef op vrijdag 26 feb 2010, 15:19: is het ook mogelijk dat ik de telefoonkosten bij hun declareer,wat het waren lange gesprekken via de mobiel dus dat loopt aardig in de kosten.einde Quote
Probeer het bij webcare dame.
Reactie door tdehond op 12-03-2010 12:42
Quote: hfpk schreef op vrijdag 12 mrt 2010, 12:14: Quote: read schreef op vrijdag 12 mrt 2010, 12:06: Dag hfpk,
Ik vind het een beetje vreemd dat je nog geen kontakt hebt opgenomen met: tele2webcare
Tot nu toe lees ik op de verschillende sites, dat deze webcare adequaat en snel problemen oplost, dus waarom zou jij die gok niet wagen. Per slot van rekening is 700 euro niet niks.
Met collegiale groet, ReadAC.einde Quote
Me man had het zelf aan een advocaat gevraagd. Omdat wij niks aangetekend hebben verstuurd en alleen gebeld en tele2 zei gewoon dood leuk dat we nooit gebeld hadden dat niks werkt en dat we daarom gestopt zijn met betalen. Hadden we geen bewijs en geen poot om op te staan. De advocaat zei dat tele2 kan door procuderen zon bedrijf heeft daar geld voor. Wij gingen toen juist bij tele2 omdat we niet veel geld hadden dus het risico lopen om nog meer te betallen durfde wij niet aan. Ik kan er ook soms nog verdrietig en misselijk om worden wat dat bedrijf heeft ons aangedaan. We hebben twee kleine kinderen en ik kon alle kinderbijslag aan tele2 doneren. einde Quote
Als ik het goed begrijp neemt webcare dame het in behandeling. Hopelijk wordt e.e.a. rechtgezet en met u verrekend.
Reactie door hfpk op 25-03-2010 09:24
Quote: woedend schreef op vrijdag 26 feb 2010, 15:19: is het ook mogelijk dat ik de telefoonkosten bij hun declareer,wat het waren lange gesprekken via de mobiel dus dat loopt aardig in de kosten.einde Quote
Ik had ook heel veel kosten omdat ik door Tele 2 niet met me huistelefoon kon bellen en met me mobiel moest bellen. Wat erg duur was omdat ik prepaid heb want ik gebruikte me mobiel normaal nooit.
Ik heb trouwens me gegevens gestuurd naar de des betreffende daniel en wat ik al verwacht had totaal geen reactie. Als ze een fout moeten herstellen zijn ze aan mij in een keer 758,60 euro kwijt. Dus die houden natuurlijk schijnheilig hun mond.
Reactie door hfpk op 25-03-2010 09:25
Danielle dus van tele 2 die hier reageert.
Reactie door read op 25-03-2010 14:23
hfpk
Je schrijft: Danielle dus van tele 2 die hier reageert.
Ik begrijp even niet jouw reactie. Heeft danielle nu wel of niet gereageerd?
Met collegiale groet, ReadAC.
Reactie door tele2webcare op 25-03-2010 14:50
Beste hfpk,
Een reactie op je klacht heb ik via de e-mail naar je toe gestuurd. Ik hoop je hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Reactie door hfpk op 25-03-2010 16:37
Het antwoord wat ik van Danielle kreeg van tele 2;
Beste Heidi,
Omdat je al een tijd geen klant meer bent bij Tele2 duurde het wat langer voordat ik je klacht kon uitzoeken. Het spijt me je te moeten berichten dat deze klacht laat is gemeld. Je abonnement is namelijk op 20-4-2006 ingegaan en per 29-10-2007 afgesloten wegens een betalingsachterstand en opgezegd wegens wanbetaling. Volgens onze gegevens is er nooit gebeld in verband met een storing of voor een ander onderwerp. We hebben 1 e-mail van je ontvangen via de klantenservice om te vragen of de opzegbrief binnen was. Dit was in het midden van de contractstermijn. Wij hebben je toen trachten te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt. Daarna hebben wij geen reactie van je ontvangen. Uit onze gegevens blijkt dat er wel gebruik is gemaakt van het abonnement en dat er maandenlang met de telefoon is gebeld. Meer dan 100 gesprekken per maand. Dit is tot op de dag van 29-10-2007 doorgegaan tot de dag wegens afsluiting van de betalingsachterstand.
Ik hoop hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en van dienst te zijn geweest.
Mijn Antwoord terug:
Beste Danielle
We hebben aan het begin ook gewoon betaald, we hebben de betalings stop gezet toen in ene niks meer werkte. We hebben hier verschillende keren voor gebeld. Toen me kosten om met me mobiel zo hoog waren opgelopen dat we in moeilijkheden kwamen had ik de betaling stop gezet. Inplaats dat jullie dan hulp bieden aan je klanten dat alles weer werkt worden wij als wanbetaalers afgeschreven. Ik zit nu bij Xs4all en je kan aan ze vragen ik betaal elke maand netjes optijd omdat ze het werkt. Schande hoe jullie met je klanten omgaan.
Hoogachtend,
Heidi
Reactie door hfpk op 25-03-2010 16:41
Oja telefoon heeft dus aan het begin gewerkt maar het internet heeft dus nooit gewerkt.
@Read ze had dus niet gereageert vandaag dus zoals je kan lezen.
Reactie door tdehond op 25-03-2010 16:44
@hfpk
Mocht er problemen met de verbinding komen bij uw huidige provider, stel deze dan eerst in gebreke en geef hem de tijd het probleem te herstellen.
Stoppen met betalen leidt tot betalingsachterstand, incasso procedure en verhoging van de kosten.
Reactie door hfpk op 25-03-2010 16:58
@tdehond....
Ja als ik nu alles van te voren wist wat handig was. Je verwacht als je zo'n abonnement van internet en telefonie neemt van tele 2 dat het werkt. Ik had het nagevraagd ik ging toen over naar KPN en ik heb toen aan die persoon die ik aan de lijn had gevraagd als een product niet geleverd word kan je dan de betaling stop zetten. Ja was het antwoord dus dat deed ik gelijk. Achteraf had ik eerst bevestigingen kunnen vragen dat ik gebeld heb naar tele 2 dat het niet werkt en meer bewijs verzamelen voordat ik de betaling had stop gezet. Je kan je daarna voor je kop slaan achteraf dat je het beter had kunnen doen. Maar ja ik ben zweminstructrice ik heb verstand van kinderen het zwem ABC bij te brengen en me man is timmerman en we hebben allebei hier geen kaas van gegeten. We moesten toen een lening nemen om tele 2 te betalen was echt verschrikkelijk.
Reactie door tdehond op 25-03-2010 17:04
Quote: hfpk schreef op donderdag 25 mrt 2010, 16:58: @tdehond....
Ja als ik nu alles van te voren wist wat handig was. Je verwacht als je zo'n abonnement van internet en telefonie neemt van tele 2 dat het werkt. Ik had het nagevraagd ik ging toen over naar KPN en ik heb toen aan die persoon die ik aan de lijn had gevraagd als een product niet geleverd word kan je dan de betaling stop zetten. Ja was het antwoord dus dat deed ik gelijk. Achteraf had ik eerst bevestigingen kunnen vragen dat ik gebeld heb naar tele 2 dat het niet werkt en meer bewijs verzamelen voordat ik de betaling had stop gezet. Je kan je daarna voor je kop slaan achteraf dat je het beter had kunnen doen. Maar ja ik ben zweminstructrice ik heb verstand van kinderen het zwem ABC bij te brengen en me man is timmerman en we hebben allebei hier geen kaas van gegeten. We moesten toen een lening nemen om tele 2 te betalen was echt verschrikkelijk.einde Quote
Logisch dat u zo in de problemen kwam als u verkeerd geïnformeerd werd. U heeft ervan geleerd en mensen die het lezen leren er ook weer van.
Hopelijk blijft het nu goed bij uw huidige provider.
Reactie door hfpk op 25-03-2010 17:12
@tdehond
Ja dat is zeker zo een harde les. Ik hoop ook dat mensen hier echt wat hebben aan mijn verhaal. Dat je goed moet uitkijken. En ik moet zeggen dat we zeer goed zitten bij Xs4all nooit problemen en we hebben 2 keer gehad dat het internet even niet deed. Dan belde we en geen 0900 nummer gewoon 020- geen menu wat je eerst moet afgaan maar meteen iemand aan de lijn. Ik ben blij dat we hier terecht zijn gekomen. Eerst had ik KPN aangevraagd maar dat het internet na twee dagen niet werkte heb ik gelijk alles afgeblazen. Ze hebben dus ook niet de kans gehad maar de schrik van tele 2 zat er gewoon nog goed in.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!