tanden bleken geeft niet thuis
Geplaatst door: elfje11 op: 24-01-2011 18:17
begin januari bestelde ik een tandenbleekset bij "de beste glimlach" ik betaalde ong 45 per ideal. tot op heden heb ik niets ontvangen, 5 jan was het bedrag afgeschreven. ik heb diverse keren gemailed, hun contactformulier ingvuld en berichten achter gelaten op hun chatsite, net waren ze zowaar online, 2 wachtenden voor me, ik liet alvast een chat achter, opeens waren ze weg, mijn naam gezien zeker!!!!
dit is pure [edit-redactie: , ze noemen notabene nog de consumentenbond....
nergens een telefoonnmr natuurlijk:-(
wat kan ik doen?
groet
sandra
Reactie door stacey op 24-01-2011 19:58
Je had berichtje van Hansa (bijna onderaan pagina) op forum zelf al wel gezien als ik het goed begrijp ?!
Bij deze de waarschuwing ook maar even hier geplaatst:
december 2010 --Waarschuwing.
De websites o.a. http://gemakkelijktandenbleken.nl/ en
http://www.debesteglimlach.nl/ zijn pure zwendel.
Zij verkopen de producten Whitelight / Idol-White / IonicWhite / Altawhite.Trap hier niet in. Geef nooit uw credit card nummer op. Lees hier ervaringen van Engelse klanten die hier ingetrapt zijn. Ze zijn nu in Nederland aan de slag gegaan........Forum
Forum
Reactie door redacteur op 25-01-2011 10:39
U heeft uw vraag in de rubriek Discussies geplaatst. Dit topic wordt daarom gesloten.
Heeft u een vraag? Plaats deze in de rubriek Vraag & Beantwoord.
Wilt u een consumentendiscussie starten, dan kan dat hier.
De redactie
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!