T-Mobile/opwaarderen
Geplaatst door: heinootje op: 11-07-2009 19:05
Ik heb een prepaid toestel via T-Mobile. Er bestond altijd de mogelijkheid om mobiel te kunnen opwaarderen. Een handige functie als je in het buitenland te weinig beltegoed hebt en geen in Nederland gekochte bel tegoedbonnen.
Toen ik mijn saldo thuis wou opwaarderen, lukte dat niet. Gebeld met T-Mobile. Deze stuurt mij door naar mijn bank, ABNAMRO. Volgens mijn bank heeft T-Mobile eenzijdig deze mogelijkheid stopgezet.
Gevraagd bij T-Mobile om uitleg waarom ik als klant daarover niet ben geïnformeerd levert alleen een standaard excuus op en de verwijzing dat ik nu Online kan opwaarderen via Ideal. Maar hier heb ik niets aan in het buitenland.
Zij er al meer met deze ervaring en hebben die misschien wel een reden gehoord?
sim bij ah gekocht en een beltegoed
hoe kan ik WAPPEN met mijn sonyericsson
hallo Heinootje,
ook ik heb deze ontdekking niet al te lang geleden gedaan, baal hier vreselijk van wil één dezer dagen naar het buitenland en kan daar dus niet opwaarderen, maar nu ben ik ook al lange tijd bezig mijn telefoon simlock vrij te krijgen, handig want dan zou ik gewoon een andere kaart in mijn telefoon kunnen doen voor in het buitenland.Ben vele gesprekken en simlockunlockcodes verder maar het ding is nog steeds niet simlock vrij, dus ik voel me eigenlijk wel dubbel gepakt door T-mobile.Was al vele jaren tevreden Orange klant maar wordt steeds ontevredener.
Moet er wel even bij zeggen dat de heren die ik aan de telefoon heb gehad met betrekking tot mijn unlockcodes uitermate geduldig, behulpzaam en vriendelijk waren jammer dat zij niet de scepter zwaaien daar in die tent.
toen ik probeerde telefonisch op te waarderen kreeg ik het volgende berichtje in mijn inbox;
uw bank heeft een openstaand opwaardeer bedrag niet kunnen incasseren u bent daarom tijdelijk of blijvend geblokkeerd voor mobiel opwaarderen.
Ik dacht natuurlijk dat de fout bij mij lag, schrik, schit ik sta toch niet rood ofzo??????ben het gelijk gaan nakijken maar, nee hoor niets van dit alles, gelukkig zou ik bijna zeggen maar ja daarmee heb ik nog geen beltegoed.Ik zat me al op te winden dat ze ineens de bedragen hadden veranderd, kon ineens niet meer 5 euro opwaarderen zou 10,20,30 ofzo moeten worden. Deed altijd bewust kleine bedragen want dan houd ik mijn sms gedrag beter in de gaten.
je hebt groot gelijk het is reuze onbeschoft om dit (zeker voor de vakantie)zonder uitleg zomaar te veranderen kan bijna niet anders zijn dan een hgeaschil met abn waar wij nu de dupe van worden.
Nee dat is gewoonweg geen saldo al is het maar een cent te weinig dan weigert het systeem het gewoonweg,
Dat heeft niks met de provider te maken maar met jou saldo.
en dan ook nog mekkeren dat het 10 euro is wees blij je krijgt 1 meer beltegoed want 5 euro kost in verhouding teveel kosten dus is het 10 euro, wil je dat niet koop je een bon van 5 euro als die nog bestaan of bel niet
even wat agressie afblazen, op de reactie van één of andere gast op mijn berichtje, werkt deze onnozele geit soms voor T-mobile?;
nee zakkewasser dat is het dus , er was wel voldoende saldo op de rekening.
kreeg gewoon één of ander achterlijk berichtje(leugen dus) waarom het opwaarderen niet lukte impv een sms dat alle abn amro klanten niet meer gebruik kunnen maken van de telefonische opwaardeerdienst wordt je met een kluitje in het riet gestuurd en moet je het zelf allemaal gaan uitvogelen wat er aan de hand is.
Kan ik uberhaupt nu in het buitenland opwaarderen????????????
zou vriendelijk doch dringend willen vragen, dat T-mobile medewerkers zich met zinnerige zaken gaan bezig houden dan met mensen bekritiseren die terecht vinden, dat T-mobile er een zooitje van maakt.
als deze gast niet werkzaam is bij T-Mobile dan weet ik het niet meer???????of wordt je gewoon voor die onzin praat betaald??????
Wil jij ons dan even uit de doeken doen waarom het aan ABN zou liggen en niet T-mobile want wij tasten in het duister. Daar komt nog bij dat T-mobile onze telefoonprovider is, dus ook verantwoordelijk om ons op de hoogte te stellen als er zaken aangaande het hele telefoongebeuren van T-mobile veranderd. DAT HEET KLANTVRIENDELIJK ooit van gehoord.
Stond vandaag met autopech, dacht zal eerst mijn beltegoed opwaarden en toen kreeg ik de melding dat dit niet meer mogelijk is voor mensen met een abn-amro rekening, wel via internet. Maar helaas heb ik nog geen computer in de auto. Gelukkig had ik nog net genoeg om de nodige telefoontjes te plegen. Maar je zal maar staan.......... zonder beltegoed. Het is niet zo interessant wie dit heeft opgezegd, maar een sms-je dat mobiel opwaarderen via abn niet meer mogelijk is zou wel zo netjes zijn geweest. Krijg vaak genoeg van T-Mobile reclame sms-jes gestuurd. Dan te bedenken dat ik niet vrijwillig heb gekozen voor T-Mobile. Was bij Orange.
Ik heb een andere klantonvriendelijke ervaring.
Mijn man en ik hebben allebei T-mobile prepaid en ik waardeerde tot nu toe altijd onze beide telefoons op via mijn bank.
Nu kan dat ineens niet meer!!!! Ik kan maar 1 telefoon opwaarderen, dus moet de ander nu steeds op stap om een opwaardeer-kaart te kopen.
Waarom deze verandering. Waar is dit allemaal voor nodig!!??
Ik heb informatie gevraagd en er wordt gewoon gezegd, T-mobile besloten dit zo te doen.
Ik weet wel dat als ik aan een andere mobiel toe ben, ik geen T-mobile meer wil.
Ze beperken nu de mogelijkheden om op te waarderen zoals we het gewent zijn en het voor ons het gemakkelijkst is!
Wat zijn we toch allemaal klagerds he.
Voor de Abn moet je bij de Abn zijn die wil niet meewerken en ja dat heb ik uit hele betrouwbare bron die zelf daar werkzaam is bij de Abn.
Dat je niet online kan opwaarderen ok so be it, een paar jaar geleden kon je alleen nog via een bon opwaarderen dus alle dingen nu is extra.
Wil je opwaarderen rijd ff langs een friettent, tankstation, supermarkt etc en je kan opwaarderen simpel zat.
Kost net zo duur en gaat net zo snel, of zit je heel de dag binnen zodat dat niet gaat, kijk een probleem is niet altijd leuk dat klopt maar sommige schreeuwen moord en brand als er iets niet werkt.
weet je wanneer je mag klagen als er geen alternatieven zijn om op te waarderen maar die zijn er ruim voldoende.
Was in het buitenland en kon plotseling niet meer opwaarderen via de ABN.
Niet een berichtje kon er af van ABN of Orange om mij hier voor te waarschuwen.
Het heeft mijn vakantie voor een deel verpest.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!