Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T-mobile Slecht,Dramatisch,vervangend toestel kapot

Geplaatst door: rene 56 op: 31-10-2013 11:18
-Mobile ? denk goed na voor je bij deze club ga!!! Zakelijk afgesloten 2 jr abn. met verzekering best duur,maar met een eigen zaak een must,mijn i-Phone 5 gaat nu kapot na 9 maanden,kan gebeuren gelukkig verzekering, want wat was de afspraak? telefoon kapot,direct dezelfde ochtend of middag een vervangend toestel !! MIS na lang wachten bij T-Mobile zakelijke helpdesk,kreeg ik te horen dat mijn imei nummer niet aangemeld was bij de verzekering, 48 uur wachten voordat er wat gaat gebeuren.Schandalig niemand heeft mij gezegd dat ik mijn imei nummer moest aanmelden.je denk als je een abn. neemt en verzekering dat alles geregeld is,toch? De medewerker vertelde mij dat T-Mobile geen zaken meer deed met deze verzekering vanwege de vele klachten,leuk voor mij om te horen als klant ,moet nog 16 mnd. Wat ik flauw vind van T-Mobile,dat als je hier bij trust pilot een review neerzet,je wel ineens reactie krijgt van T-Mobile, maar op de normale manier(de klantvriendelijke manier niet !!!!) De medewerker lacht je nog net niet uit,uw probleem Meneer!! Ook ben ik zo sportief om zeker de reactie van T-Mobile hier op te zetten. JAMMER DAT HET ZO MOET,DURE RECLAME, MEN KAN BETER AAN KLANTEN BINDING/SERVICE WERKEN. Een ondernemer zonder 06 bedankt T-Mobile. Na 2,5 dag contact, wat denk je?vervangend toestel een oude i-Phone 4 we kunnen weer zaken doen wel een gedoe met mijn i-Phone 5 sim kaart adapter stukje, maar helaas deze i-Phone doet het niet ! KAPOT !!!!! Weer afwachten,Einde van de middag we hebben een telefoon!!! Een oude samsung minimaal van 4 jaar oud,internet met wazige display. Erg, erg, Ondanks extra verzekering.(en belofte op een i-Phone) O,JA ik heb zelf al gemaild naar, Webcare@t-mobile.nl dat is het vaste antwoord hier,van T-Mobile. Derde dag Reactie van T-Mobile gehad vonden het vervelend,of ik zelf maar even de verzekering wilde bellen,op mijn verzoek of T-Mobile zelf niet kon bellen kon dit niet.Ok zelf gebeld nou dit was een verfrissend gesprek met pro-assist, Ik had helemaal geen recht op een i-Phone ,ook had ik geen recht op een internet telefoon. Wel een telefoon die belt en sms't, Je voelt je echt BEDONDERD! Dit door gemailt naar webcare@t-mobile DIT WAS HET ANTWOORD: Ik vind het een hele vervelende situatie. Zoals al eerder aangegeven; T-Mobile staat geheel los van Pro-Assist en we hebben geen invloed op de bedrijfsvoering. Ik kan hierin dus helaas niets voor je betekenen. Er zijn dus geen ‘afspraken’ tussen Pro-Assist en T-Mobile, alleen de verzekeringsvoorwaarden van Pro-Assist zelf. Wanneer je niet tevreden bent over de geboden oplossing dien je daarom een klacht in te dienen bij de verzekeraar. Ik hoop dat je jouw iPhone snel weer thuis ontvangt! Laatste Reactie op hun antwoord: Als ik een verzekering afsluit via T-Mobile, dan vertrouw ik erop dat het een goede verzekering is. de verzekering is een verlengstuk van het contract van T-Mobile. ik vindt dat de verzekering dus wel degelijk ook de verantwoording is van T-Mobile. Het afschuiven van verantwoordelijkheden is wel heel makkelijk op deze manier,Ik vindt dat T-Mobile achter hun klanten moet staan en hun verantwoording moeten nemen om hun klanten tevreden te houden. Advies: SLUIT NOOIT EEN VERZEKERING AF, BIJ T-Mobile !!!!
Reactie door hvb4ever op 01-11-2013 15:43
T-Mobile maakt zich er inderdaad makkelijk van af. Of het nu wel of niet een verlengstuk van het contract is, T-Mobile heeft het verkocht en is dus minimaal vanuit moreel standpunt mede verantwoordelijk voor de Service van Pro Assist. Iedere operator zou haar klanten toch moeten willen beschermen tegen dit soort sjacheraars. Opsomming van wat een kwartiertje (ja, ik heb tijd teveel) googlen op combinatie T-Mobile en Pro Assist oplevert: - Pro-Assist schijnt door te incasseren nadat de polis formeel na afloop van 5 jaar is afgelopen (misdadig als je het mij vraagt, misschien eens navragen bij De Nederlandse Bank); - Pro-Assist incasseert ruim een maand te vroeg haar premie (mag volgens mij ook niet) - De reparaties worden vaak heel slecht uitgevoerd. Niet zelden moet reparateur 4 keer aanleggen om het toestel werkend retour te krijgen (ligt misschien niet aan Pro Assist maar aan de reparateur van T-Mobile) - Het call centre is onbereikbaar - De leentelefoons zijn bijna altijd op en zo niet dan zijn ze vaak slechter dan het kapotte toestel dat de klant inlevert. Dit tot ergernis van de chauffeurs die slecht worden behandeld (leuke klacht op klacht.nl; http://www.klacht.nl/proassist/klacht/o-ja-bij-mij-ook-1-maand-te-vroeg-geincasseerd/ ) - .................................... op een gegeven moment is ook mijn tijd op. Strekking is duidelijk. De service van Pro Assist laat enigszins te wensen over en is dus op punten voor verbetering vatbaar. Op sommige punten lijken ze zelfs een loopje met de wet te nemen. Zou dit allemaal aan T-Mobile voorbij gaan of geven zij gewoon weinig om hun klant
Reactie door hvb4ever op 03-11-2013 09:29
Heb nog eens studie gemaakt van de Algemene Voorwaarden van de T-Mobile Verzekering. T-Mobile staat op de polis vermeld als VERZEKERINGNEMER. Ze zijn dus wel een partij en hebben een verantwoordelijkheid naar de verzekeraar en de verzekerde. Het komt er op neer dat T-Mobile een overkoepelend contract heeft afgesloten met de verzekeraar om daarna hun klanten te bewegen om zich als "verzekerde" te voegen onder deze overkoepelende overeenkomst. Dat maakt T-Mobile wel degelijk verantwoordelijk voor de kwaliteit lijkt me!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor