T-mobile in de bocht
Geplaatst door: mathijs1987 op: 28-08-2015 12:42
Tsjonge jonge jonge, wat een gedoe!
Afgelopen dinsdag heb ik een duo-sim aangeschaft te Arnhem. De allervriendelijkste mevrouw die me hielp zei dat ik mijn telefoon over 10 minuten aan kon zetten om dan weer gebruik te kunnen maken van al hun voorzieningen. Echter zette ik mijn telefoon aan en kon alleen maar een noodoproep plaatsten... Dus ik belde (met de telefoon van mijn vrouw) naar de klantenservice, legde hun mijn probleem voor en kreeg te horen dat ik diezelfde dag weer bereik zou hebben.
Helaas werd ik de woensdagochtend wakker zonder bereik, dus belde rond 08:30 opnieuw met de klantenservice. Deze konden wederom niets voor mij betekenen omdat het nog geen 24 uur geleden was dat ik de nieuwe simkaart in ontvangst had genomen... Dus ik zou die middag vanaf een uur of 12 weer contact met hun op mogen nemen als ik dan nog steeds geen bereik zou hebben. Toen ik die middag weer contact met ze opnam werd ik vriendelijk geholpen en gaven ze aan dat mijn zaak naar de IT-afdeling doorgestuurd zou worden. Er werd mij die middag wederom beloofd dat ik die dag nog bereik zou hebben. Om mij tegemoet te komen is mij wel 20,- mindering in mijn volgende telefoonrekening toegezegd, wat ik er coulant van ze vond!
Echter werd ik donderdagochtend wakker om opnieuw zonder bereik te zitten... Het nu toch wel zat zijnde, nam ik wederom met de telefoon van mijn vrouw contact op met de klantenservice. Net als alle andere keren werd ik opnieuw vriendelijk te woord gestaan, maar de belofte van dezelfde dag nog bereik krijgen was veranderd in 1 tot 3 werkdagen... De vrouw die me te woord stond vond het ook erg vervelend voor me en gaf aan me mijn volgende nota met 15,- in mindering te brengen. Hierop gaf ik aan dat ik de vorige dag ook al een bot toegegooid gekregen had, maar dit aanbod zou er bovenop komen. Opzich hartstikke coulant van hen, maar ik ben nog steeds afgesloten van de buitenwereld en kan niet eens Appen! Dit omdat mijn telefoonnummer geverifieerd moet worden met een sms :S Deze vrouw gaf aan dat zij uiterlijk dinsdag contact met mij op zou nemen omdat dan de 1 tot 3 werkdagen voorbij zouden zijn. Hier werd ik natuurlijk een beetje boos van, want dat zou betekenen dat ik een week zonder telefoon zou moeten functioneren! Nu kom ik er overigens achter hoe afhankelijk ik ben van dit ding...
Maargoed, waar was ik gebleven?! Oja, dinsdag zou ze contact met me opnemen omdat dan de 3 werkdagen verstreken zouden zijn. Maar dat is even een potje oneerlijk, ik zit vanaf dinsdag al zonder telefoon en dan zou de week erop dinsdag pas de derde werkdag zijn die verstreken zou zijn.
Dus vanmorgen heb ik OPNIEUW contact met ze opgenomen om dit keer een stuk onvriendelijker te woord gestaan te worden. Ik gaf aan dat ik vanaf dinsdag al geen bereik meer had en dat dit voor mij de vierde dag was. Hierop kreeg ik het botte antwoord dat ze niet een of andere magische knop hebben waarop ze drukken kunnen. Ik gaf aan dat ik dat heel goed begrijp, maar vroeg hem wat hij wel voor me kon doen. Daarop kreeg ik botweg het antwoord: NIKS! Gelukkig viel in het vervolg van het gesprek de verbinding weg en moest ik opnieuw met ze bellen.
Dit keer kreeg ik een dame aan de lijn die mij weer een stuk vriendelijker te woord stond en zich in allerlei bochten voor me gewrongen heeft om wat voor me te kunnen doen. Ze gaf aan dat ze wat dingen ging regelen en dat ze me terug zou bellen voor de middag. Momenteel zit ik wederom met haar aan de lijn en heb ze gaf net aan dat waar
Reactie door edrick3 op 28-08-2015 15:17
.....Momenteel zit ik wederom met haar aan de lijn en heb ze gaf net aan dat waar.....
?????
Je moet ook geen 2 dingen tegelijk doen. ;-)
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!