Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T-Mobile forum..

Geplaatst door: bodymaniac op: 04-02-2009 12:29
Sinds kort heeft T-mobile een heus forum. Lijkt mij handig om daar mee te kunnen discussieren de problemen die er worden ondervonden. Ook is het dan mogelijk dat ik er wat kan leren over oplossingen etc.
Maar hoe kan ik mij registreren.  Ik krijg de ene na de andere foutmelding tijdens het registreren. Ook krijg ik de onderstaande melding.
Je bent niet herkend als T-Mobile klant of je sessie is inmiddels verlopen. Klik hier om (opnieuw) in te loggen op het T-Mobile Forum.
Natuurlijk moet ik wel herkend worden als klant. Je moet immers via My T-mobile op het forum komen..
Er is al contact geweest met T-mobile,maar die hebben wederom geen idee waar dit vandaan komt. Dat het Pockerline internet niet goed werkt: Geen idee. Dat mijn rekening nog geen maand in orde is geweest: Geen idee. Zodra er iest niet goed werkt is het antwoord van T-mobile: Geen idee..
Wie heeft de zelfde problemen met het forum,en is dit wel of niet opgelost..
Heb hetzelfde! Ik wilde kijken of er gemelde storingen op staan aangezien mijn smsjes in 15-voud bij de ontvangers aankomen. Sinds de overgang van Orange naar T-Mobile alleen maar gezeur :(
ik ben jaren lid geweest van orange maar naar d eovergang naar t-mobile, niets anders dan problemen. ik ben van de ene op de andere dag afgesloten omdat ze technische problemen hadden met men simkaart. toen kreeg ik de optie of per direct men abbonement stopzetten of een nieuw abbonement afsluiten bij t-mobile. Maar omdat ik al een aantal keer van het kastje naar de muur was gestuurd heb ik besloten men abbonement stop te zetten. Maar nu is het vogende probleem door een fout van orange kon ik men oude nummer niet houden wat wel beloofd was en nu moet ik over 22 dagen dat ik men telefoon niet heb kunnen gebruiken, wel de kosten betalen. Hebben hier meer mensen last van gehad?
groetjes Mo
Vandaag ben ik benaderd door de T-mobile verkoopafdeling met een 'aanbod' ... door een dame die ik normaal gesproken door de plee trek.
Als Orange klant heb ik al jaren een abonnement voor 12 cent in de bundel en 22 cent daar buiten. Ik bel altijd in de bundel en heb dan ook een aanzienlijk tegoed.
Het ‘aanbod’ was dat mijn abonnement werd gewijzigd en ik in het vervolg 18 cent moet gaan betalen. [u: DAT IS 33% VERHOGING[/u: . Ik vertelde haar dat dit contractbreuk is, waarop deze dame mij melde dat ik dan maar het abonnement moest opzeggen en dat ik mijn beltegoed kwijt was.
Ze wilde ook niet verder in discussie en op de vraag naar haar naam werd de verbinding verbroken.
Morgen ga ik opheldering vragen bij het Ministerie van Economische zaken en mocht dit wel toelaatbaar zijn, dan heb ik vanaf maandag een vrijbrief om ook dit soort praktijken te gaan toepassen.
Mijn smsjes komen niet aan. Heb dit probleem sinds eind januari. Heb al 5x T-mobile gebeld en het probleem is nu eind april nog niet opgelost.
Ik ben het zat, ik wil gewoon kunnen smsen!
Wie hebben hier nog meer last van?
Mijn smsjes komen niet aan. Heb dit probleem sinds eind januari. Heb al 5x T-mobile gebeld en het probleem is nu eind april nog niet opgelost.
Ik ben het zat, ik wil gewoon kunnen smsen!
Wie hebben hier nog meer last van?
Ik ben sinds 30 juni 2008 klant bij t-mobile daarvoor was ik klant bij orange.Ik heb hier een abbonnement lopen van 2 jaar. Bij orange had ik geen klachten. Sinds dat ik bij t- mobile zit heb ik alleen maar klachten omtrent het bereik.
En sinds een paar maanden dat mijn smsjes te laat aan komen bijna drie uur later. Ook als ik gebeld ben  en geen bereik heb krijg ik dit pas drie uur later te horen. Erg slecht vindt ik dit. En als je dit meld bij t-mobile ligt de schuld altijd bij jou.
Wie heeft hier nog meer last van?

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor