T-mobile dekkingsklacht en schandalige behandeling klacht
Geplaatst door: johanr91 op: 06-06-2014 11:15
Ik zit sinds enkele maanden enorm met T-mobile in mijn maag. Als sinds de eerste dag van mijn abo heb ik bij mijn voornaamste gebruik, internet onderweg, enorm veel problemen met de dekking. Ik ben hier begin Januari over naar de winkel gegaan, en uiteindelijk nadat zij mij niet konden helpen over gegaan naar hulp zoeken via de klanten service.
Uiteindelijk is begin Mei de dekkingsklacht (na eenmaal compleet foutief behandelen van een eerdere klacht) toegekend, er zijn inderdaad problemen op de opgegeven plaatsen. Als compensatie konden ze eerst 3 en na een keer nee zeggen heel snel 5 maanden 20% korting aanbieden. In mijn ogen een onaanvaardbare compensatie, de problemen spelen immers al bijna 6 maanden en lijken de komende 3 maanden nog niet te zijn opgelost.
Daar komt bij dat ik bij de communicatie telkens een week of meer diende te wachten op enige reactie en er dan vaak ook nog eens zelf achteraan moest. T-mobile wenst niet mee te denken aan een passende oplossing en blijft zich telkens achter standaard regeltjes verschuilen en reageert ook niet inhoudelijk op mijn klachten.
Ik ben de dekking sowieso al goed zat, maar ben met passendere compensatie best bereid te wachten tot 4G actief wordt in de regio. Echter, de extreem klantonvriendelijke manier waarop T-mobile me te woord staat of het te woord staan ontwijken gaat mij alle fatsoensnormen te boven. Als ik zelf op de klantenservice zo met mijn klanten om zou gaan zou ik allang buiten liggen.Om die reden zie ik kosteloze ontbinding als enige passende optie van die probleem.
Wat kan ik doen om van deze ongelovelijke puinzooi van een provider af te komen?
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!