Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T-Mobile Blunders.

Geplaatst door: eyhanna op: 20-05-2011 02:55
Blunder 1. Een jaar geleden begon het. Kreeg een factuur toen ik in het buitenland was en belde door is het erg als ik te laat ben.Mevrouw gaf aan geen enkel probleem u ontvangt toch altijd een 2e factuur. En uw eerste factuur is nog geen eens verstreken dus maakt u niet druk. Na 3 dagen werd ik opgebeld, meneer uw factuur is niet betaald en heb gezien dat u hier over gebeld heeft. Ik het nogmaals uitleggen. Maar snap dit telefoontje eigenlijk niet want mijn eerste factuurdatum is nog geen eens verstreken. En mevrouw zei letterlijk: Maakt mij het uit, als ik iets vraag wil ik er antwoord op. Daar was ik niet van gediend dus gaf aan, heb het al geregeld met uw collega en ben druk en ook nog eens in het buitenland en een hele fijne dag en hing netjes de telefoon op. Mevrouw belde binnen 10 seconden nog een keer en zei weer letterlijk: hing je nou op? Ik gaf weer normaal antwoord en mevrouw schreeuwde door mij heen, okey dan weet ik dat sluit je meteen af. En ja hoor binnen 5 minuten mijn telefoon afgesloten. Ik met een geblokkeerde toestel in het buitenland, via de receptie naar T-Mobile te bellen en na veel gezeur weer aangesloten omdat ik afgesloten was vanwege persoonlijke opvattingen van de callcentermedewerker. Blunder 2. Wilde mijn abonnement opzeggen. Medewerker van T-Mobile zou mij precies het zelfde geven als KPN plus extra kortingen als ik bleef, u bent een groot gebruiker zou zonden als u weg ging. Telefoon binnen een week binnen alles komt in orde. Dag later ontvang ik een smsje dat de levertijd van de I-Phone 10 weken is, ik bel op en vraag naar de mederwerker die ik gister gesproken had en werd netjes doorverbonden. Ik gaf aan, 1 week zou het duren maar nu wordt er aangegeven 10 weken. Hij zei meteen sorry en ging het uitzoeken en zou me binnen 10 minuten terug bellen. Nooit meer van vernomen en als ik belde om de vriendelijke man te spreken kende niemand hem en kon niemand me meer doorverbinden wat eerst wel in een keer kon. Blunder 3. Heb ze een kans gegeven en nu wil ik echt opzeggen. Ontvang netjes een brief met einddatum waarop alles stopt. Een week na de einddatum, abonnement doet het nogsteeds. 2 weken ook, een maand ook. Ik bel op om te vragen hoe het zit, geven ze aan dat ze alleen opzeggen als je je factuur betaald anders stoppen we de opzegging en laten we uw abonnement doorlopen. Ongeacht je factuurdatum nog niet is verstreken zeggen we pas op als je hebt betaald. Blunder 4. Medewerker vond het niet kunnen en hielp mij en zou alles persoonlijk regelen met mijn iphone. Ik bel veel en sms heel veel dus ik gaf aan mijn zelfde minuten en bundels willen houden en ook wil blijven internetten. Meneer ga aan ja doen we en het internet is het eerste jaar nu gratis. Ik sloot het af en na een mand ontving ik een factuur met alle gegevens en bleef in mijn minuten. Bij factuur van maand 2 kreeg ik een rekening erbij van meer dan 900 smsjes erbij. Ik belde op heb een sms bundel, meneer kon dat niet zien terwijl ik het wel heb afgesloten. 2 vrienden en mijn vriendin erbij als getuigen bij het telefoongesprek en meneer gaf aan nee heb je niet dus gewoon betalen zou ik het maar. Misbaksels, leugenaars, bedrijf wat failliet hoort te gaan terecht om te zeggen of niet?
Reactie door pino123 op 20-05-2011 08:39
Blunder 1) Kan je ook jezelf aanrekenen, aangezien jezelf beslist om te laat te betalen. Als bedrijf wil je natuurlijk dat de facturen betaald worden. Het is wel vervelend om zo te woord gestaan te worden. Blunder 2) Ik mij niet voorstellen dat u zomaar na het telefoongesprek heeft geaccepteerd dat de levertijd 10 weken is geworden. U heeft daarna geen actie meer ondernomen? Blunder 3) Ik kan mij ook niet voorstellen, dat uw geen contact heeft opgenomen met T-Mobile. Daarnaast heb ik het idee dat u uw telefoon met simkaart bent blijven gebruiken? Verder is mijn vraag of er nog een openstaande factuur stond die nog betaald moest worden? Blunder 4) Ik neem aan dat u een contract overzicht heeft gekregen? Staat daar dan niet ook het aantal sms'jes op wat van toepassing is? Heeft u het contract goed doorgelezen?
Reactie door T-MobileWebcare op 20-05-2011 12:12
Beste eyhanna, Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen? Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard ' vermelden. Met vriendelijke groet, Richard T-Mobile Webcare
Reactie door eyhanna op 20-05-2011 16:16
@ Pino123 Gaarne mijn bericht nogmaals lezen. Ik was gewoon uiteindelijk optijd maar dacht kan te laat komen dus belde netjes door. Ik heb alle acties ondernomen en kreeg de iPhone pas echt over 10 weken dus heb het toen maar stop gezet. Ik heb bij alle blunders meerdere malen contact gehad ten hoop dat een andere medewerker mij wel kon helpen maar ze kwam steeds met mijn contact geschiedenis en dat al een collega eerder dit heeft besloten. En bij vele gesprekken die je dan aankaart geven ze aan helaas zie ik dat niet terug. Ik ken het systeem, callcentermedewerkers kunnen gewoon zonder bericht of notitie je gegevens weg klikken voor de volgende klant en zo kan niemand zien wat er besproken is. Medewerkers doen dat om er maar vanaf te zijn. T-Mobile heeft hier heel veel last van, maar er zijn telecom bedrijven die het nog erger hebben waaronder Ziggo en Tele2.
Reactie door ivanvliet op 20-05-2011 16:46
ik heb ook een probleem heb een abo i-500 altijd rond de 80 euro al jaren voor 500 belmin en 500 sms en opbeperkt internet in maart haast 300 en in april 450 dacht dat ik dood bleef en het rare is doe niks anders als normaal mail gestuurd na 3 dagen antwoord dat ik zou worden opgebeld is gebeurd onvriendelijk aan de telefoon je hebt 1400 smsjes verstuurd KLAAR UIT dat is 110 sms en per dag!!!!!! werk verdorie van 8 tot 5 zou ik geen eens de tijd voor hebben heel dat gedoe ben ik echt zat en ga veranderen
Reactie door T-MobileWebcare op 21-05-2011 10:08
@eyhanna, Bedankt voor het reageren op mijn oproep. Je gaat nog een reactie van mij ontvangen begin volgende week. @ivanvliet Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen? Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard ' vermelden. Met vriendelijke groet, Richard T-Mobile Webcare
Reactie door gwen1970 op 25-05-2011 18:12
T-mobile is een k*t bedrijf, hoor in mijn zaak niets anders dan klachten over ze . ben zelf bezig geweest met een belofte van 1 jaar gratis internet met mijn gsm en niet krijgen, heeft me heel wat telefoontjes gekost en na dreigen met de obta kon het ineens wel. nu hebben ze mijn 3 maanden oude gsm waar ik 180 euro voor bij moest leggen omgeruild voor een gerepareerde 2de hands terwijl ik met inleveren voor reparatie 3 keer gezegt heb dat ik dit absoluut niet wilde. Volgens T-mobile is dit heel normaal dat je mensen belazer. Het abonnement is voor mijn oudste zoon maar aangezien minderjarig op mijn naam. die knul heeft zich wezeloos gespaard voor zijn Blackberry en hij wordt gewoon belazerd door t-mobile. 180 euro neer tellen voor uit eindelijk een 2de hands waar ik weet niet wat mee gebeurt is en misschien wel al 2 jaar oud is. klootzakken zijn het !!!
Reactie door grootvader op 25-05-2011 20:50
Wel, webcare@t-mobile.nl Akls 67-jarige en eigenlijk nooit betalingsproblemen gehad ben ook ik woest op jullie omdat jullie je ook tegenover mij als maffia figuren hebt gedragen. Immers, na enkele jaren met in die laatste maanden steeds foute facturen (stiekeme telefoongepleegde prijzen anders op nota's zetten had ik er genoeg van en heb schriftelijk opgezegd. Ondanks dat ik eigenlijk niet eens opzegkosten zou hebben moeten betalen hebben jullie dit wel geëist en dit niet 1 keer maar 2 maal met de dreiging van een BKR-registratie en dit terwijl ik de bewijzen heb toegestuurd. Jullie mogen dan wel hier op dit forum de behulpzame provider uithangen maar in de praktijk blijken jullie toch een maffiazooitje te zijn. Hetgeen nu hier geschreven zal ik ook dit per e-mailtje naar jullie toesturen. Jullie moesten je doodschamen!! De Vrije Vogel Naam,adres en woonplaats in ieder geval ook bij de Vara Kassa-redactie bekend!!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!