t-mobile blokkade
Geplaatst door: duoweoguh op: 09-03-2010 13:07
Sinds december heeft T-mobile ineens blokkades op mijn abonnementen gezet voor het bellen naar 09xx service nummers. Ik betaal altijd netjes mijn rekeningen dus stond hier nogal van te kijken. Ik heb gelijk de klanten service gebeld, die gaven aan dat er een onderzoek loopt naar een nummer dat ik wel eens gebeld heb. Het is natuurlijk erg vreemd dat ik dan van de hele dienst wordt uitgesloten.. maargoed ik wacht geduldig af. Ongeveer een maand later zit de blokkade er nog steeds op, ik weer bellen, kreeg hetzelfde antwoord, en ze konden ook niet vertellen hoe lang het nog ging duren. Ik heb dus direct een brief gestuurd met een klacht over de gang van zaken, maar na ruim een maand nog geen reactie!!!
Als ik ze bel zeggen ze dat er nog steeds een onderzoek loopt, ze hebben mijn brief ontvangen geven ze aan, maar wanneer er een antwoord komt wisten ze niet.
Ik kan nu al bijna 3 maanden niet bellen naar service nummers! Terwijl ik dus altijd een goed betalende klant ben. Schandalig! T-mobile laat je gewoon in de kou staan, en laat niks van zich horen!!
Reactie door tdehond op 09-03-2010 15:30
Heeft u de klacht al schriftelijk aangetekend ingediend?
Kijk eens in de A.V. of T-mobile het recht heeft de service nummers die u belt te censureren. Zo niet, eis dan dat de blokkade binnen uiterlijk 10 werkdagen opgeheven wordt en dat u anders dit als een geschil voorlegt bij de Geschillencommissie telecommunicatie.
Ik raad aan een brief aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging te sturen en kopie van brief en m.n. handtekening retour kaart goed te bewaren als bewijs dat uw brief daar in ontvangst is genomen!
Reactie door read op 09-03-2010 16:49
duoxxxxxxxx
Probeer deze vervelende kwestie eens recht te breien, door kontakt op te nemen met:
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via
webcare@t-mobile.nl
zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden:
- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.
Met vriendelijke groet,
Joey Wernet/ Anne-Marie de Weerd
T-Mobile Webcare
Pedro.
Reactie door duoweoguh op 09-03-2010 16:57
Quote: tdehond schreef op dinsdag 9 mrt 2010, 15:30: Heeft u de klacht al schriftelijk aangetekend ingediend?
Kijk eens in de A.V. of T-mobile het recht heeft de service nummers die u belt te censureren. Zo niet, eis dan dat de blokkade binnen uiterlijk 10 werkdagen opgeheven wordt en dat u anders dit als een geschil voorlegt bij de Geschillencommissie telecommunicatie.
Ik raad aan een brief aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging te sturen en kopie van brief en m.n. handtekening retour kaart goed te bewaren als bewijs dat uw brief daar in ontvangst is genomen!
einde Quote
Ik heb op 23-01 de klacht aangetekend verzonden naar T-mobile. deze hebben ze op 24-01 in ontvangst genomen. Op 01-03 heb ik deze zaak indient bij de geeschillen commisie, maar dat kan nog wel een tijdje gaan duren ben ik bang.
Reactie door duoweoguh op 09-03-2010 17:04
Quote: read schreef op dinsdag 9 mrt 2010, 16:49: duoxxxxxxxx
Probeer deze vervelende kwestie eens recht te breien, door kontakt op te nemen met:
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via
webcare@t-mobile.nl
zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden:
- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.
Met vriendelijke groet,
Joey Wernet/ Anne-Marie de Weerd
T-Mobile Webcare
Pedro.einde Quote
Bedankt voor je reactie, ik heb ze een mail gestuurd. Maar ik verwacht er weinig van.... heb jij er goede ervaringen mee?
Reactie door mobile op 20-03-2010 12:06
Bij mij is hetzelfde aan de hand, zonder enige kennisgeving alle 0900 nummers en betaalde sms diensten geblokkeerd, van de klantenservice kreeg ik te horen dat er een onderzoek loopt naar bepaalde 0900 nummers, op mijn vraag hoe lang dit onderzoek zal gaan duren kon men mij geen antwoord geven. Ik heb Arag rechtsbijstand benaderd met hoe hier mee om te gaan, heb het advies gekregen een aangetekende brief te sturen met het verzoek deze blokkades direct op te heffen en het antwoord hierop af te wachten, als dit negatief zal Arag in aktie komen.
Reactie door mobile op 22-03-2010 14:02
Quote: mobile schreef op zaterdag 20 mrt 2010, 12:06: Bij mij is hetzelfde aan de hand, zonder enige kennisgeving alle 0900 nummers en betaalde sms diensten geblokkeerd, van de klantenservice kreeg ik te horen dat er een onderzoek loopt naar bepaalde 0900 nummers, op mijn vraag hoe lang dit onderzoek zal gaan duren kon men mij geen antwoord geven. Ik heb Arag rechtsbijstand benaderd met hoe hier mee om te gaan, heb het advies gekregen een aangetekende brief te sturen met het verzoek deze blokkades direct op te heffen en het antwoord hierop af te wachten, als dit negatief is zal Arag in aktie komen.einde Quote
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!