T-Mobile BlackBerry Curve Prepaid aanbieding 6 maanden gratis internet
Geplaatst door: polleke67 op: 15-07-2011 00:12
Donderdag 30 juni 2011 wilde ik een BlackBerry Curve prepaid, met 6 maanden gratis internet, kopen bij de T-Mobile winkel. Zij hadden de telefoon echter niet meer op voorraad, en adviseerden mij om de aanbieding via de T-Mobile webshop te kopen. Thuisgekomen gelijk de aanbieding besteld via de T-Mobile webshop voor 159 euro.
Op 8 juli werd deze per courier gebracht en 1 uur later wilde ik deze activeren d.m.v. SMS "BB" te sturen naar 1616. Helaas kreeg ik de melding dat ik niet meer van deze aanbieding gebruik kon maken....
Onmiddellijk de helpdesk gebeld en zij vertelden mij dat ik de BlackBerry Curve had moeten activeren voor 3 juli. Ik kon gebruik maken van een andere aanbieding: 3 maanden gratis internet voor 15 euro beltegoed opwaardering. Indien ik geen interesse had, kon ik de BlackBerry terugsturen binnen 7 dagen. Mijn eigen nummer behouden (en terug porteren naar Telfort) was nu niet meer mogelijk, want het was nu van T-Mobile. De dame op de helpdesk bleef vriendelijk en begreep mij helemaal, maar kon niks voor mij betekenen. Ze mocht me ook niet doorverbinden naar haar teamleader.
Vervolgens een klacht ingediend [Bericht:110708-000195: en diverse malen gebeld, maar geen antwoord ontvangen binnen een week, dus de BlackBerry teruggestuurd omdat ik er anders aan vast zit.
1) Ik ben door de T-mobile winkel geadviseerd om de aanbieding via de T-mobile webshop te kopen.
2) De advertentie m.b.t. 6 maanden gratis internet stond op jullie website toen ik de transactie gedaan heb.
3) De koeriersdienst heeft pas 8 juli de BlackBerry gebracht.
4) Door jullie manier van werken staat mijn mobiele nummer nu op naam van T-mobile i.p.v. dat het terug geporteerd is naar Telfort.
Ik heb op geen enkele manier in gebreken gebleven.
Ik vind dit te schandalig voor woorden! Heeft T-Mobile zich niet aan afspraken te houden? Dat geldt toch ook voor mij????
Reactie door polleke67 op 20-07-2011 22:08
--- begin quote ---
Reactie T-Mobile via e-mail 20/07/2011 08:18
Beste Polleke67,
Vriendelijk bedankt voor uw e-mailbericht. Ik geef hierop graag de volgende reactie.
In antwoord op uw e-mail bericht ik u het volgende: zoals mijn collega xxx u al reeds heeft gemeld is het voor mij niet mogelijk om u mee te laten doen met de actie " 1Gb gratis internet, geldig voor 6 maanden". Dit alles heeft te maken met de datum van aanmelding en de wijziging in onze actie. Uiteraard begrijpen wij dat dit vervelend is voor u, daarom heeft mijn collega u ook een compensatie van 10 euro toegezegd als de 1Gb internet na 3 maanden nog niet is opgebruikt.
Over dit onderwerp hebben wij een uitgebreide e-mailwisseling gehad. T-Mobile blijft bij haar standpunt en beschouwt deze kwestie thans als afgehandeld. Toekomstige e-mailberichten over dit onderwerp worden niet meer in behandeling genomen.
Ik vertrouw erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
T-Mobile Klantenservice BV
--- einde quote ---
Reactie door T-MobileWebcare op 22-07-2011 10:44
@polleke67
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy ' vermelden.
Cindy
T-Mobile Webcare
Reactie door polleke67 op 26-07-2011 21:34
Niet het antwoord wat je verwacht van een bedrijf als T-mobile. Wat me het meest bevreemdt, is dat T-mobile schijnbaar geen nieuwe klanten wilt hebben. Ze sturen de klant zonder enige vorm van discussie naar de concurrent. 1 Klant is beter dan geen klant.........
[Edit redactie: Het is niet toegestaan om e-mails rechtstreeks te publiceren op dit forum.:
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!