Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T-mobile bestelling niet geleverd

Geplaatst door: marije47 op: 05-11-2009 13:27
Ik heb in maart een telefoon besteld via t-mobile's webwinkel. Die is nooit bij mij gearriveerd en ik heb het geld ook nooit teruggekregen. Het gaat slechts om een telefoon van 50 euro, maar ik vind het gewoon raar dat dit niet goed wordt afgehandeld door t-mobile. Ik heb diverse malen gebeld met de klantenservice. Uiteindelijk heb ik iemand aan de lijn gekregen die het helemaal voor mij heeft uitgezocht. Hij vertelde mij dat het pakketje teruggekomen was en dat mijn geld teruggestort zou worden. Dit is echter nooit gebeurd. Ik heb daarna een klachtenbrief gestuurd en ook via de e-mail nog één poging gewaagd. Maar hierop heb ik geen reactie gekregen. Ik vind dit nogal laks en mede daarom heb ik mijn abonnement bij t-mobile beëindigd. Wat vinden jullie? Laten zitten of nog iets doen? En wat dan?
Reactie door read op 05-11-2009 16:27
Dag marije47, Probeer het eens langs deze weg: Wil je snel worden geholpen, neem dan kontakt op met Gerard Benders, Nick Sneijder of Marco Amersfoort of Anne-Marie. Adres/e-mail: Webcare@t-mobile.nl onder vermelding van je klantnummer, het adres en je mobiele telefoonnummer. ------------------------------------------------------------------------- Sukses en vriendelijke groet, ReadAC.
Reactie door T-MobileWebcare op 06-11-2009 11:08
Beste marije47 Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen? Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden? - je naam; - je adres; - je postcode; - je woonplaats; - je 06-nummer; - je gebruikersnaam van dit forum; - op welke fora je hebt gepost. Met vriendelijke groet, Joey Wernet T-Mobile Webcare
Reactie door eelcke op 10-11-2010 21:42
Hallo marije47. Het is al een jaar geleden, Maar ik heb laatst precies het zelfde gehad met T mobile. Alleen gaat het bij mij on €269 die ik maar niet terug krijg. Ik vroeg me af of het jou nog gelukt is en of je nog tips hebt. laat maar horen graag! Groeten eelcke
Reactie door abarth op 10-11-2010 21:56
Youp mailen!
Reactie door ew01 op 10-11-2010 22:44
Leuk he die webcare speurders... Ineens willen ze je helpen als je op een forum buiten die van T-mobile post. Althans zo doen ze dat voorkomen. Ook ik heb een paar maanden geleden geprobeert via zo,n oproep een oplossing te verkrijgen. Maar de escalatie moest eerst nog groter worden voor T-mobile het licht zag...
Reactie door skabanaan op 09-09-2011 14:19
PAS OP!! Dit is nog steeds aan de orde bij T-Mobile. Ook wij bestelden een telefoon die niet geleverd werd. Wij proberen al bijna 2 maanden ons geld terug te krijgen. Gaan het nu via de directie proberen en anders aangifte doen van diefstal/oplichting. Betaal NOOIT iets aan T-Mobile voordat je de goederen in je handen hebt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor