Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T-mobile belstatus

Geplaatst door: ibiza55 op: 27-08-2009 13:56
vanaf eind juni 2009 is de belstatus niet meer beschikbaar, niet online niet per sms en ook de klantenservice kan er niets over vertellen. Ik dacht in het begin het duurt een week ofzo, maar ondertussen is het al zo'n twee maanden.
Vandaag de klantenservice gesproken, ze vonden het heel vervelend en hadden alle bgrip voor mijn onbegrip. Het enige wat ze over het opvragen van de belstatus konden zeggen was dat het nog enkele weken kon duren
Waarop ik zei wie gaat het betalen als ik over mijn bel minuten heenzit? Ik kan al maanden niets zien ik betaal wel voor de service maar waar blijven jullie???
ik vind dit echt belachelijk!!! Ben zeer ontevreden over de gang van zaken en het oplossende vermogen van T-mobile.
moeten er tig topics over hetzelfde komen.
volgens mij heb jij een opleiding genoten van lik mijn vestje
ik zal het nog 1x HERHALEN het is een service buiten je contract om waar je NIET voor Betaald en er dus ook geen Rechten aan kan ontlenen.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor