Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Strego Juwelier Te Heiloo

Geplaatst door: corvette77 op: 31-07-2009 19:24
Strego Juwelier Te Heiloo
Pas op met dure horloges brengen bij, strego deze kunnen ze helaas niet maken dit omdat als ze het horloge open gemaakt hebben.
niet beschikken over de juiste pakking om het horloge weer netjes dicht te maken zodat hij waterdicht is, ze gebruiken gewoonde de pakking weer die al in het horloge aanwezig is en verzuimen er bij te zeggen dat het horloge niet meer waterdicht is, waardoor als je gaat douche het horloge van binnen nat wordt en hij dus schade oploopt die bij hun zeker niet te verhalen valt.

Ga dus niet met u, Cartier ,Movado, Rolex, Iwc, Festina, Fossil, Guess,

Naar winkelhoff het Loo in heiloo, naar Strego, mijn Horloge heeft een schade van 650.- euro


Met vriendelijke groet,
Roy de Greef
Dag Roy,
ik heb Strego om een reactie gevraagd. Even wachten of zij hier reageren.
Gr. Hutch
Goedenavond,
Hartelijk dank voor uw, hulp waardeer het enorm.
Met vriendelijke groeten,
Roy
Tot nu toe nog geen reactie mogen ontvangen. Heb betrokkene via het door u opgegeven emailadres nogmaals benaderd om een reactie.
Gr. Hutch
ik weet niet hoe de situatie is. waar ik werk vragen we altijd of er een waterdicht heid controle uitgevoerd moet worden.sommige klanten willen dit niet en krijgen dan garantie op waterdichtheid.Ook is het niet altijd noodzakelijk om er een nieuwe dichtingsring in de doen.
als u een duur horloge heeft zoals omega,ebel rolex enz......dus geen fossil of pulsar,kunt u hem het best laten opsturen naar de levrancier daar krijgt u een nieuwe batterij en alle pakkingen worden nagekeken en dan krijgt u van de levrancier een half jaar garantie.
helaas sommige mensen vinden dit te duur we praten bij een ebel over v.a 55 euro,een citizen met een nieuw duik garantie kan ook aardig oplopen de keus is dus aan de klant.
het is ook mogelijk dat op het moment dat de klant de winkel verliet het horloge wel goed in orde was maar door een val tegen de kroon dat hij lekage krijgt.
maar in de winkel weten we het wel ........het is altijd de schuld van de winkelier we maken dit steeds vaker mee. het is jammer dat dit zo moet lopen in uw geval .ik weet wel als de klant rustig blijft er veel meer valt te regelen met de winkelier in uw geval zo ik gewoon nog eens om de tafel gaan . sucses   o.ja ik ben zo'n 20 jaar actief in het vak.
Die opties zijn mij niet gegeven, ik had graag de 55 euro betalen dit is een schijntje. van de reparatie die er nu aan zit te komen. verder had ik verwacht van een juwelier als strego goede service te krijgen dit is dus niet het geval. als er binnen een week water in staat en hij vol met spikkels zit. als ik goedkoop uit zou willen zijn zou ik er ook een batterij in kunnen laten zetten op de markt of zo maar nee ik ben naar de juwelier gegaan. als ik naar de markt was gegaan wist ik in ieder geval dat hij niet meer waterdicht was, dus had ik dit liever gedaan nu was ik hier niet van op de hoogte.
Met vriendelijke groet,
Roy
Deel de ervaring van mijn voorganger absoluut. Loop nu sinds 2007 met een tegoed bon op zak die ik maar niet ingeleverd krijg. Geld krijg ik al helemaal niet terug (woon nu ruim 150 km van de vestiging, en ondanks dat verlenen ze zelfs die service. Produkten die zij verkopen zijn vele malen duurder dan andere juweliers en over de medewerkers zal ik het maar niet hebben. Ben inmiddels al een aantal keer speciaal op pad gegaan maar ik kom er niet uit met ze.
Groeten,
Hans
Ook ben ik diverse keren terug gegaan maar je wordt er zeer ombeschoft te woord gestaan, het zou allemaal mijn fout zijn. helaas ben ik verhuisd en toen bij hun terecht gekomen anders was ik gewoon bij de juwelier gebleven waar hij gekocht is.
Ook was het in zetten van de batterij niet goedkoop, dus ging ik er van uit dat het prima, geregeld is het oogt als een nette betrouwbare zaak maar kom er niet met een klacht want je wordt amper te woord gestaan.
Zo bleef de juwelier gewoon zitten op de stoel in het hokje waar hij zij reparatie verricht, verder wordt je gewoon afgewimpeld met een smoes.
Ik hoop voor u dat u niet voor een strego filiaal werkt, want ik zou mijn naam niet willen verbinden aan zo een winkel. maar ach wie ben ik.
Met vriendelijke groet,
Roy de Greef
En Strego nogmaals benaderd. Het lijkt wel of zij niet willen reageren, omdat zij ook weten dat er iets behoorlijk fout zit........
Het zou dat bedrijf sieren, om hier eens een positieve reactie te plaatsen.
Hutch
Beste lezers,
Ik heb ook een zeer slechte ervaring met juwelier strego in heiloo, Ik ben nu al 3 maanden mijn horloge kwijt die ze verstuurd hebben voor reparatie. Ik ben al diverse keren in de winkel geweest maar het horloge is onvindbaar, en een passende oplossing geven ze je ook niet daar ik hoop dat mij horloge nog is boven water komt anders moet ik rechtsbijsand inschakelen. de laksheid  die ze daar hebben is echt onvoorstelbaar tevens is de dame van de winkel erg arrogant tegen ons als of wij er iets aan kunnen doen.
MIJN ADVIES BLIJF VER UIT DE BUURT VAN DEZE WINKEL !!
Vr groet,
Theo
Strego heeft nog steeds niet gereageerd en zal dit naar alle waarschijnlijkheid ook niet doen. Wat een arrogant bedrijf zeg !!!
Ik (....) zou er in ieder geval nooit wat kopen.
Alle klanten: sterkte verder.
Tja strego is en blijft waardeloos.
moet je eens voor de grap naar hun filiaal in Amstelveen gaan daar word je zo grof te woord gestaan door mevrouw J.Streckfuss zelf dat je haren er stijl van achterover gaan staan.
Ik koop hier nooit meer wat en wil ook nooit meer wat kopen bij de firma Strego.
Elk filiaal mijd ik als de pest vanaf nu en Roy kijk of je het juridisch aan kan pakken want zo te zien werken er bij Strego zulke gequalificeerde mensen dat ze je niet eens behoorlijk te woord staan.
Keihard aanpakken dan zullen ze het wel leren of schrijf de directie aan via strego.nl

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor