stoomcabine
Geplaatst door: fstofregen op: 24-01-2010 16:36
Beste mensen,
Ik heb het volgende probleem met mijn stoomcabine.
De stoomcabine heeft een eigen wil wat beterft het geven van stoom. Ik zou graag met mensen in contact willen komen die het zelfde probleem ondervinden
Reactie door read op 24-01-2010 18:27
fstofregen
Het is echt niet normaal, dat tegenwoordig stoommachines ook al een eigen wil hebben. Je zult toch echt met de verkoper moeten bespreken wat je met deze merkwaardige klacht aan moet.
Pedro.
Reactie door 25757 op 25-01-2010 11:45
Merk en type?
Vooral uit Made in Italië enkele bekende met niet vocht bestendige elektronica geleverd.
Kassa nieuwsbrief
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!