Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Steam account

Geplaatst door: _dario_ op: 20-12-2011 20:25
Hallo allemaal, enkele maanden terug heb ik via Steam een paar games aangeschaft. Nadat dit goed ging kreeg ik plots een aanbieding om Startrek Online te spelen, daarbij wilde ik dit best een keer proberen en omdat ik zelf geen credit card heb maar mijn moeder wel vroeg ik haar of ik die een keer mocht lenen. Geen probleem. Ik loggde in, er waren meerdere vormen vna abonementen maar ik voreg spicifiek om een eenmalige betaling dus voor maar 1 maand, niet meer. Na dat ik het spel eindelijk kon spelen vond ik deze game eigenlijk flut dus niet voor herhaling vatbaar. Hierna heb ik er neits meer meer gedaan. Tot mijn moeder mij ineens vertelde dat er nog steeds €15,-- Euro van haar credit card werd afgetrokken. Ik nam contact op met Steam maar ze geven aan dat dit gaat via een derde party en dus kunen ze mij niet helpen! Ik gaf aan dat ik bij HUN heb gekocht en niet bij een ander en dat zij het dus maar hebben op te lossen. Krijg ik vervolgens een link waarmee ik contact zou moeten kunnen leggen met de 3e party maar dat gaat zo omslachtig.. verre van klantvriendelijk. Nu stuurde ik weer ene bericht en geven ze doodleuk dezelfde link! Dus ik geef aan dat ik dat niet accepteer, nu is het wachten op een nieuwe reactie. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor