Staat Lidl boven de consumentenwet.
Geplaatst door: bodymaniac op: 28-07-2009 16:30
Ik heb op 15-04-2009 een accuboormachine gekocht bij een Lidl winkel. Ik had de machine al een keer gebruikt en bemerkte dat de uccu wel erg snel leeg was. Ik dacht dat deze niet geheel/goed was geladen. Ik heb deze volgens de gebruiksaanwijzing dus nogmaals geheel geladen en een paar dagen gelden weer gebruikt. wederom was de accu na 8 schroeven weer leeg. Vreemd dacht ik nog maar ok. Wederom geladen maar nu doet de accu helemaal niets meer.
Ik teleurgesteld naar de winkel. Bon mee,alles keurig verpakt in de orginele door en op naar de Lidl. Ik met mn vriendelijkste stem en glimlach van oor tot oor. Willen ze me zo weg sturen en moest ik maar contact opnemen met de fabrikant want de 30 dagen winkel garantie waren immers voorbij. Stond ook overal in de winkel aangegeven volgens de zeer onvriendelijke mevrouw. Ik vroeg haar nog waarom ze dat op deze wijze van praten dacht te moeten oplossen. Maar dit negeerde ze totaal. Ik vroeg haar waar dit dan staat omschreven in de winkels en waar mijn consumenten recht dan blijft. Ik heb zaken gedaan met de LIdl en die moeten dit voor mij oplossen. Was niet waar volgends de Lidl. Als het me niet aan staat kon ik contact op nemen met het hoofdkantoor Lidl. En wees naar een bord met het telefoonnummer. Einde verhaal zo was de stelling. Tja toen werd ik toch wel iets duidelijker. Of ik krijg een oplossing van deze dame aangeboden of ik word erg boos zo zei ik.
Na overleg met de bedrijfsleider kreeg ik voor deze ene keer mijn geld terug. Dit werd nog even hard op gemeld zodat iedereen dit kon horen. Ach zei ik: noem het zoals u wil mevrouw..
Maar wat een vriendelijkheid zeg.. Ik koop nooit meer elektriche apparaten bij de Lidl.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!